Ontslag Trost + aanstelling nieuw trainersduo
Re: Ontslag Trost + aanstelling nieuw trainersduo
Schaessens mag ook komen voor op het middenveld goede baller en werkmier en ééntje ondanks zijn 24 jaar al pakken ervaring.Schaessens-Spaenhoven zijn overigens einde verbintenis in 2019...
Over Schaessens heb ik u al vaker weten posten maar heb hem nog nooit zien spelen. Ik zal hem op 1/12 wel zien op 't Lisp waarschijnlijk dan. 't zijn in elk geval dat type spelers (jong, Belgisch en tonnen inzet) die volk lokken naar de kleinere ploegen.ozzy105 wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 1:40 pmSchaessens mag ook komen voor op het middenveld goede baller en werkmier en ééntje ondanks zijn 24 jaar al pakken ervaring.Schaessens-Spaenhoven zijn overigens einde verbintenis in 2019...
Schaessens was tot voor hij een schouderblessure opliep en een half jaar buiten strijd was één van de beteren op het kiel zelfs aanvoerder.Maakte iedere promotie mee van 1 PROV naar 1 B maar vriendjespolitiek op het kiel en een nieuwe trainer Brijs maakten een einde aan het avontuur.Geloof mij een speler die je kan gebruiken in 1 Amateur maar zelfs in 1 B...is een leider,werker en goede speler on-be-grij-pe-lijk dat men die destijds op het kiel liet vertrekken!Momenteel is hij bij Boom alweer een goed seizoen aan het draaien en is hij één van de betere middenvelders in 1 Amateurliga.Ben ook benieuwd naar het duel op het lisp!Er lopen er op het lisp momenteel rond met minder kwaliteit hoor denk maar aan een Molenberghs-Buyens...of spelers die over hun hoogtepunt heen zijn!
Ik heb hier vandaag nog eens over nagedacht nadat iemand me zei dat er niet zoveel anders was als onder Trost.
An sich: puur qua punten scheelt er inderdaad niet zoveel. Het voetbal is ook nog niet schitterend maar ik zie toch wat positieve zaken die wel degelijk belangrijk zijn:
- Yoni Buyens: duidelijk effect sinds ons nieuw trainersduo. Maakt vlotjes goals en groeit verder als echte leider van de ploeg.
- Meer druk naar voren, hoewel dit nog wat meer mag zijn wat mij betreft. Simpeler voetbal.
- Meer vertrouwen. Vroeger leek het alsof de ploeg altijd een tegentreffer moest slikken alsof de ploeg naar voren durfde gaan, en dit vaak met de moed der wanhoop. Hoewel ik vond dat ze tegen Rupel Boom ze het in het begin toch ook maar wat lieten lopen in 't begin.
Het blijft wel nog soms 'willen maar niet kunnen'. Offensief vooral dan. Te weinig dreiging langs de flanken en een spelmaker die de boel met een pas open kan breken missen we.
An sich: puur qua punten scheelt er inderdaad niet zoveel. Het voetbal is ook nog niet schitterend maar ik zie toch wat positieve zaken die wel degelijk belangrijk zijn:
- Yoni Buyens: duidelijk effect sinds ons nieuw trainersduo. Maakt vlotjes goals en groeit verder als echte leider van de ploeg.
- Meer druk naar voren, hoewel dit nog wat meer mag zijn wat mij betreft. Simpeler voetbal.
- Meer vertrouwen. Vroeger leek het alsof de ploeg altijd een tegentreffer moest slikken alsof de ploeg naar voren durfde gaan, en dit vaak met de moed der wanhoop. Hoewel ik vond dat ze tegen Rupel Boom ze het in het begin toch ook maar wat lieten lopen in 't begin.
Het blijft wel nog soms 'willen maar niet kunnen'. Offensief vooral dan. Te weinig dreiging langs de flanken en een spelmaker die de boel met een pas open kan breken missen we.