Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Transfernieuws

Post by KRKN » Wed Nov 27, 2019 7:21 am

Berrem wrote:
Tue Nov 26, 2019 5:05 pm
KRKN wrote:
Tue Nov 26, 2019 4:23 pm
Morpheus wrote:
Tue Nov 26, 2019 1:35 pm
Heeft meer dan 20 matchen gespeeld in de USA. Bij ons was hij jaar out met zware blessure he. Ze kunnen hem inschatten op training, indien slecht, zal hij niet komen he. Afwachten, maar Allach indien op niveau, dikke transfer.
Daar wel niet verlengd natuurlijk.
Ik twijfel nog een beetje. Je kan iemand met aardig wat talent gratis ophalen. Kent het huis en de fans kennen hem, das zeker een pluspunt. Ik vind wel dat we dan eens kritisch gaan moeten kijken naar de contracten van onze andere flankspelers.
Hij is niet verlengd daar, maar we kennen de reden niet natuurlijk. Wou hij zelf liever terug naar Europa komen? Is het ten gevolge van het strakke Amerikaanse systeem rond transfers (aan buitenlanders, verplicht spelers uitwisselen met clubs binnen de competitie, etc)?

Als hij bij ons een contract krijgt tot het einde van het seizoen kan je weinig mis doen. Onze flankaanvallers zijn tenslotte allemaal geblesseerd...
Goed punt. Samyn terug en hem erbij, het zou veel kunnen schelen. Eerst z’n sportief niveau op training evalueren natuurlijk.

Eric

Post by Eric » Wed Nov 27, 2019 8:35 am

Kunnen we zeker en vast gebruiken. Doodzonde van die blessure destijds.

Morpheus

Post by Morpheus » Sat Nov 30, 2019 2:26 pm

KRKN wrote:
Wed Nov 27, 2019 7:21 am
Berrem wrote:
KRKN wrote:
Tue Nov 26, 2019 4:23 pm

Daar wel niet verlengd natuurlijk.
Ik twijfel nog een beetje. Je kan iemand met aardig wat talent gratis ophalen. Kent het huis en de fans kennen hem, das zeker een pluspunt. Ik vind wel dat we dan eens kritisch gaan moeten kijken naar de contracten van onze andere flankspelers.
Hij is niet verlengd daar, maar we kennen de reden niet natuurlijk. Wou hij zelf liever terug naar Europa komen? Is het ten gevolge van het strakke Amerikaanse systeem rond transfers (aan buitenlanders, verplicht spelers uitwisselen met clubs binnen de competitie, etc)?

Als hij bij ons een contract krijgt tot het einde van het seizoen kan je weinig mis doen. Onze flankaanvallers zijn tenslotte allemaal geblesseerd...
Goed punt. Samyn terug en hem erbij, het zou veel kunnen schelen. Eerst z’n sportief niveau op training evalueren natuurlijk.
Tot nu toe is men heel tevreden!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Nov 30, 2019 2:42 pm

Morpheus wrote:
Sat Nov 30, 2019 2:26 pm
KRKN wrote:
Wed Nov 27, 2019 7:21 am
Berrem wrote:

Tot nu toe is men heel tevreden!
Wie is “men”?
Wij komen áltijd terug!

Eric

Post by Eric » Sat Nov 30, 2019 4:49 pm

21 jaar nog maar trouwens. Best jong dus nog.
Was wel niet zo beslissend, aan zen statistieken te zien.

Berrem

Post by Berrem » Tue Dec 03, 2019 4:17 pm

Kargbo (die de club heeft verlaten, evenals Roeselare) heeft getekend bij FC Dynamo Kiev... Kleine verassing.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Axassin

Post by Axassin » Tue Dec 03, 2019 4:39 pm

Berrem wrote:
Tue Dec 03, 2019 4:17 pm
Kargbo (die de club heeft verlaten, evenals Roeselare) heeft getekend bij FC Dynamo Kiev... Kleine verassing.
Te zot voor woorden, vermoedelijk voor hun B-ploeg neem ik aan?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Berrem

Post by Berrem » Tue Dec 03, 2019 5:07 pm

Axassin wrote:
Tue Dec 03, 2019 4:39 pm
Berrem wrote:
De ware toedracht zullen we nooit weten vrees ik.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Eric

Post by Eric » Tue Dec 03, 2019 8:52 pm

Berrem wrote:
Tue Dec 03, 2019 5:07 pm
Axassin wrote:
Tue Dec 03, 2019 4:39 pm
Berrem wrote:
De ware toedracht zullen we nooit weten vrees ik.
Erg bizar toch allemaal.
Rare dingen aangepraat geweest vrees ik.

Berrem

Post by Berrem » Mon Dec 09, 2019 5:20 pm

Ayyoub Allach zoals verwacht bij Lierse Kempenzonen tot het einde van het seizoen. Ik vermoed dat hij een meerwaarde kan zijn voor deze ploeg, beschikt alleszins over meer dan gemiddeld techniek tov de meeste jongens in onze kern.

Post Reply