Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Goed punt. Samyn terug en hem erbij, het zou veel kunnen schelen. Eerst z’n sportief niveau op training evalueren natuurlijk.Berrem wrote: ↑Tue Nov 26, 2019 5:05 pmHij is niet verlengd daar, maar we kennen de reden niet natuurlijk. Wou hij zelf liever terug naar Europa komen? Is het ten gevolge van het strakke Amerikaanse systeem rond transfers (aan buitenlanders, verplicht spelers uitwisselen met clubs binnen de competitie, etc)?KRKN wrote: ↑Tue Nov 26, 2019 4:23 pmDaar wel niet verlengd natuurlijk.
Ik twijfel nog een beetje. Je kan iemand met aardig wat talent gratis ophalen. Kent het huis en de fans kennen hem, das zeker een pluspunt. Ik vind wel dat we dan eens kritisch gaan moeten kijken naar de contracten van onze andere flankspelers.
Als hij bij ons een contract krijgt tot het einde van het seizoen kan je weinig mis doen. Onze flankaanvallers zijn tenslotte allemaal geblesseerd...
Kunnen we zeker en vast gebruiken. Doodzonde van die blessure destijds.
Tot nu toe is men heel tevreden!KRKN wrote: ↑Wed Nov 27, 2019 7:21 amGoed punt. Samyn terug en hem erbij, het zou veel kunnen schelen. Eerst z’n sportief niveau op training evalueren natuurlijk.Berrem wrote: ↑Tue Nov 26, 2019 5:05 pmHij is niet verlengd daar, maar we kennen de reden niet natuurlijk. Wou hij zelf liever terug naar Europa komen? Is het ten gevolge van het strakke Amerikaanse systeem rond transfers (aan buitenlanders, verplicht spelers uitwisselen met clubs binnen de competitie, etc)?KRKN wrote: ↑Tue Nov 26, 2019 4:23 pm
Daar wel niet verlengd natuurlijk.
Ik twijfel nog een beetje. Je kan iemand met aardig wat talent gratis ophalen. Kent het huis en de fans kennen hem, das zeker een pluspunt. Ik vind wel dat we dan eens kritisch gaan moeten kijken naar de contracten van onze andere flankspelers.
Als hij bij ons een contract krijgt tot het einde van het seizoen kan je weinig mis doen. Onze flankaanvallers zijn tenslotte allemaal geblesseerd...
- Justhomuch
Wie is “men”?Morpheus wrote: ↑Sat Nov 30, 2019 2:26 pmTot nu toe is men heel tevreden!KRKN wrote: ↑Wed Nov 27, 2019 7:21 amGoed punt. Samyn terug en hem erbij, het zou veel kunnen schelen. Eerst z’n sportief niveau op training evalueren natuurlijk.Berrem wrote: ↑Tue Nov 26, 2019 5:05 pm
Hij is niet verlengd daar, maar we kennen de reden niet natuurlijk. Wou hij zelf liever terug naar Europa komen? Is het ten gevolge van het strakke Amerikaanse systeem rond transfers (aan buitenlanders, verplicht spelers uitwisselen met clubs binnen de competitie, etc)?
Wij komen áltijd terug!
21 jaar nog maar trouwens. Best jong dus nog.
Was wel niet zo beslissend, aan zen statistieken te zien.
Was wel niet zo beslissend, aan zen statistieken te zien.
Kargbo (die de club heeft verlaten, evenals Roeselare) heeft getekend bij FC Dynamo Kiev... Kleine verassing.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Te zot voor woorden, vermoedelijk voor hun B-ploeg neem ik aan?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
De ware toedracht zullen we nooit weten vrees ik.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ayyoub Allach zoals verwacht bij Lierse Kempenzonen tot het einde van het seizoen. Ik vermoed dat hij een meerwaarde kan zijn voor deze ploeg, beschikt alleszins over meer dan gemiddeld techniek tov de meeste jongens in onze kern.