Urbain Spaenhoven Technisch Coördinator

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Saki
Re: Urbain Spaenhoven Technisch Coördinator

Post by Saki » Wed Sep 18, 2019 10:05 pm

Max de Terriër

BB666

Post by BB666 » Thu Sep 19, 2019 11:27 am

Ik heb voor LL gekozen en ik post hier normaal niet.

Maar ik heb eigenlijk van in het begin heel die heisa ivm Spaenhoven en de licentie niet begrepen.

Hoe kan de trainer van seizoen x nu een invloed hebben op een licentie voor X+1?
Indien die niet de correcte diploma's bezit, dan ben je toch in orde als je in het tussenseizoen een andere trainer aanwerft in geval van promotie?

Over de huidige situatie: Ik zou als RP zijn toch niet gelukkig zijn als er iemand zijn gal spuwt over jou in de krant en dat die dan een paar dagen later ineens je baas word. Dat kan toch nooit een gezonde werksituatie zijn?

Eric

Post by Eric » Thu Sep 19, 2019 4:21 pm

BB666 wrote:
Thu Sep 19, 2019 11:27 am
Maar ik heb eigenlijk van in het begin heel die heisa ivm Spaenhoven en de licentie niet begrepen.

Hoe kan de trainer van seizoen x nu een invloed hebben op een licentie voor X+1?
Indien die niet de correcte diploma's bezit, dan ben je toch in orde als je in het tussenseizoen een andere trainer aanwerft in geval van promotie?
Slaagt inderdaad op niet veel. Anderzijds valt dat misschien ook wat onder een soort continuiteitsprincipe? Een beetje zoals nu al moeten aantonen dat je met profspelers werkt (ook al speel je nu nog amateurvoetbal).

Post Reply