Urbain Spaenhoven Technisch Coördinator

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Gerda
Re: Urbain Spaenhoven Technisch Coördinator

Post by Gerda » Tue Sep 17, 2019 11:04 am

Ik heb hier een enorm ' de dood of de gladiolen' gevoel bij.
De houdbaarheid van degelijke constructie is miniem.
Volgens mij weten ze het zelf niet meer zo goed.

Saki

Post by Saki » Tue Sep 17, 2019 11:06 am

Het kan vriezen en het kan dooien, ik hoop voor jullie en het bestuur dat het dooit.

Flor

Post by Flor » Tue Sep 17, 2019 11:18 am

Saki wrote:
Tue Sep 17, 2019 11:06 am
Het kan vriezen en het kan dooien, ik hoop voor jullie en het bestuur dat het dooit.
Het enige dat voor een dooi kan zorgen is een goeie reeks. Resultaten bepalen nu de teneur, zo simpel is het.

En dat zal verder moeten gaan dan een driepunter op Dessel. Deinze moet voor de bijl, of minstens een punt.

Zovko

Post by Zovko » Tue Sep 17, 2019 11:37 am

Duidelijk toch dat Spaenhoven T1 wordt maar gewoon niet mee op bank gaat zitten om problemen zoals vorig jaar te vermijden?in realiteit gaat T2 nu RP ipv DDH zijn...
Spaenhoven is gewoon de beste keuze die je kan maken in de deze reeks toch?

PS ik hoop dat die gasten van Brigada Trenta nu niet weer beginnen fluiten en roepen volgende wedstrijd. De helft van die gasten kijkt zelfs ni naar de wedstrijd maar staat wel als eerste te roepen op RP 🙄
Wat me soms wel stoort, akkoord ze brengen de sfeer maar soms vind ik het ongepast wat ze roepen. In plaats van de ploeg aan te moedigen begint da daar ineens over de kakkers te gaan ofzo...

Flor

Post by Flor » Tue Sep 17, 2019 12:26 pm

Zovko wrote:
Tue Sep 17, 2019 11:37 am
Duidelijk toch dat Spaenhoven T1 wordt maar gewoon niet mee op bank gaat zitten om problemen zoals vorig jaar te vermijden?in realiteit gaat T2 nu RP ipv DDH zijn...
Spaenhoven is gewoon de beste keuze die je kan maken in de deze reeks toch?

PS ik hoop dat die gasten van Brigada Trenta nu niet weer beginnen fluiten en roepen volgende wedstrijd. De helft van die gasten kijkt zelfs ni naar de wedstrijd maar staat wel als eerste te roepen op RP 🙄
Wat me soms wel stoort, akkoord ze brengen de sfeer maar soms vind ik het ongepast wat ze roepen. In plaats van de ploeg aan te moedigen begint da daar ineens over de kakkers te gaan ofzo...
Blijft toch een risico, niet? Gaat de licentiecommissie daar wel mee kunnen leven? De figuur US gaat toch in het oog lopen na eerdere waarschuwingen.

Ivm BT: Dat naar de catacomben stappen moet echt niet. Ik vind de sfeer en acties die ze doen top, echt waar. Het zijn jonge gasten ook en het is zalig om te zien hoe ze zich smijten. De gezangen over bv de kakkers cava nog. Tegen RWDM wel ergere dingen gehoord als dat. Dingen die in 2019 toch echt niet meer op een voetbalveld horen. Ik denk wel dat ze daarin ook nog gaan groeien (in positieve zin). Globaal gezien mogen we blij zijn met zo'n sfeergroep, maar er zijn nog groeipijnen.

KRKN

Post by KRKN » Tue Sep 17, 2019 12:31 pm

Bedenk me ook dat dit het gezag van RP bij de spelers gewoon nog verder keldert.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Tue Sep 17, 2019 12:59 pm

KRKN wrote:
Tue Sep 17, 2019 9:16 am
Dit snap ik niet goed. Ook voor RP zelf niet. Wat ga je nu doen als hij dit weekend verliest bv?

Verder: de relatie tussen US en RP zal toch niet al te best zijn. US heeft RP vrij openlijk aangevallen in de GVA afgelopen weekend.

Bizar dit.
Vooral met zijn aanval in gva snap ik dat echt niet.
Heel bizar. En ik heb gisterenavond ook geruchten gehoord van interne strubbelingen binnen het bestuur en spelers.
Nee, het moet dringend gaan omkeren of dit seizoen is verloren.

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Sep 17, 2019 1:00 pm

De licentiecommissie had vorig jaar al geen poot om op te staan, nu ook niet .. blijf het herhalen men had nooit Urbain en daarna Dave mogen ontslaan het heeft zeer wss promotie gekost! Wie was T1 Urbain of Dave? Wie had het contract van T1 Urbain of Dave? De rest was puur gissen van de commissie! In beroep en logisch ook had men altijd de licentie verkregen. Kijk mensen hoeveel keer heeft die licentiecommissie uiteindelijk al niet bakzijl gehaald in hoger beroep en of bij het BAS? Had nu simpelweg en terecht ook niet anders geweest. Overigens consequent zijn daar de heren ook niet geweest he remember de hetze destijds bij Boom maar daar lagen de zaken anders nl Spaenhoven was T1 en De Herdt hulptrainer toen men zever kreeg stelde men simpelweg De Herdt aan als hoofdtrainer en de zaak was opgelost! Straf dan dat ze het wel pikte en er plots geen argwaan was .. de hetze tussen Spaenhoven en lieden van de bond-licentiecommissie is niet van gisteren he is al jaren aan de gang zeg maar persoonlijk iets ..

Berlaar

Post by Berlaar » Tue Sep 17, 2019 1:11 pm

ozzy105 wrote:
Tue Sep 17, 2019 1:00 pm
De licentiecommissie had vorig jaar al geen poot om op te staan, nu ook niet .. blijf het herhalen men had nooit Urbain en daarna Dave mogen ontslaan het heeft zeer wss promotie gekost! Wie was T1 Urbain of Dave? Wie had het contract van T1 Urbain of Dave? De rest was puur gissen van de commissie! In beroep en logisch ook had men altijd de licentie verkregen. Kijk mensen hoeveel keer heeft die licentiecommissie uiteindelijk al niet bakzijl gehaald in hoger beroep en of bij het BAS? Had nu simpelweg en terecht ook niet anders geweest. Overigens consequent zijn daar de heren ook niet geweest he remember de hetze destijds bij Boom maar daar lagen de zaken anders nl Spaenhoven was T1 en De Herdt hulptrainer toen men zever kreeg stelde men simpelweg De Herdt aan als hoofdtrainer en de zaak was opgelost! Straf dan dat ze het wel pikte en er plots geen argwaan was .. de hetze tussen Spaenhoven en lieden van de bond-licentiecommissie is niet van gisteren he is al jaren aan de gang zeg maar persoonlijk iets ..
Ik weet na jouw eerste zin écht wat er letterlijk volgt vriend. :lol:

KRKN

Post by KRKN » Tue Sep 17, 2019 1:18 pm

ozzy105 wrote:
Tue Sep 17, 2019 1:00 pm
Ozzy, niemand staat boven de club. Als je ook maar een risico loopt om je licentie niet te halen doe je zoiets niet. Terecht of niet is daarbij compleet irrelevant. Meer woorden ga ik daar niet aan vuil maken.

Post Reply