Transfernieuws
-
LispFan1906
Re: Transfernieuws
Dat hebben we dit seizoen al gezien. Hij is duidelijk balvaster en speelt beter met Perdichizzi naast zich. Hij is idd blessuregevoelig en speelt al 3-4 matchen wat minder, maar volgend seizoen wordt duidelijk of hij 1B of amateurspeler is, eens de nieuwe trainer en spelers komen en er meer stabiliteit in de ploeg zit. Ik denk dat hij goed genoeg is, anders wordt hij een degelijke rotatiespeler. Vergeet niet hij is maar 22 jaar.ozzy105 wrote: ↑Sun Mar 22, 2026 3:54 pmNiet vergeten dat ondanks nog zijn jeugdige leeftijd VDH al heel wat blessureleed heeft gehad. Ik wil hem wel eens zien wanneer hij blessurevrij blijft en een ervaren CV naast zich heeft dan gaan we hem pas kunnen beoordelen goed voor 1B of goed voor een Amateurclub.
In elk geval, door de verkoop van De Kerf, het uitvallen van Perdichizzi en de vormdip van Vanderhallen zitten we centraal achterin in een vervelende situatie.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Iemand hier nog iets van gehoord ? Er zijn hier in het verleden veel namen genoemd die quasi zeker waren ...Zovko wrote: ↑Fri Mar 20, 2026 10:42 amUit goede bron vernomen dat De Roeck volgende seizoen onze hoofdcoach zal worden. Staat blijkbaar voor 95 procent vast.
Ook ons middenveld zou volledig opgekuist worden plus nog een aantal andere spelers die moeten vertrekken.
Ben benieuwd wat de club gaat doen de komende periode....
Enkele collega Brugge supporters zijn hier minder zeker van ...
Hoe rapper hoe beter wat mij betreft.