Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Transfernieuws

Post by Justhomuch » Tue Jan 13, 2026 1:00 pm

Netzer wrote:
Tue Jan 13, 2026 12:39 pm
Indien Adinany naar Beerschot vertrekt dan moeten er al minstens twee nieuwe spitsen aangetrokken worden.
Al zou ik het kompleet onbegrijpelijk vinden als ze hem nu laten gaan, want waar zijn we dan uiteindelijk mee bezig nu dat ze ook Lenaerts hebben weggeschonken en Gboua hebben teruggestuurd.
Want Adinany is een topspits? Scoort letterlijk nooit, of den bal moet per ongeluk perfect op zijn hoofd vallen, die penalty waarvan da ze den bal uit de Nete hebben kunnen halen zegt alles. Harde werker maar daar is alles mee gezegd.
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Tue Jan 13, 2026 6:39 pm

Justhomuch wrote:
Tue Jan 13, 2026 1:00 pm
Netzer wrote:
Indien Adinany naar Beerschot vertrekt dan moeten er al minstens twee nieuwe spitsen aangetrokken worden.
Al zou ik het kompleet onbegrijpelijk vinden als ze hem nu laten gaan, want waar zijn we dan uiteindelijk mee bezig nu dat ze ook Lenaerts hebben weggeschonken en Gboua hebben teruggestuurd.
Want Adinany is een topspits? Scoort letterlijk nooit, of den bal moet per ongeluk perfect op zijn hoofd vallen, die penalty waarvan da ze den bal uit de Nete hebben kunnen halen zegt alles. Harde werker maar daar is alles mee gezegd.
Neen Adinany is geen topspits, ik denk dat ik dat hier al voldoende aangegeven heb in het verleden.
Maar het is momenteel wel onze enige spits en dus daardoor wel belangrijk.
Komt nog eens bij dat als er een nieuwe spits moest komen je toch weer van nul moet herbeginnen qua automatismen en ik het absoluut onbegrijpelijk zou vinden dat je je drie enige spitsen in de kern laat vertrekken.
Volgens mij is dit ongezien zoiets.
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jan 13, 2026 6:41 pm

Netzer wrote:
Tue Jan 13, 2026 6:39 pm
Justhomuch wrote:
Netzer wrote:
Neen Adinany is geen topspits, ik denk dat ik dat hier al voldoende aangegeven heb in het verleden.
Komt nog eens bij dat als er een nieuwe spits moest komen je toch weer van nul moet herbeginnen qua automatismen en ik het absoluut onbegrijpelijk zou vinden dat je je drie enige spitsen in de kern laat vertrekken.
Mss den trainer als speler-trainer in de spits, zelfs die haalt betere statistieken volgens mij :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

esreil

Post by esreil » Tue Jan 13, 2026 6:54 pm

3 spitsen weg, haal er 2 degelijke in de plaats, ook al moeten die nog inwerken. Dan is het vertrek van Adinany het laatste waar ik me zorgen over maak. Iemand met wat eevaring + een jong talent. Klaar 😊

Carlke

Post by Carlke » Tue Jan 13, 2026 7:58 pm

Nog niet panikeren zou ik zeggen er is nog niemand weg , en ik neem aan dat ze wel iets in de plaats halen . Leuk is anders maar dat is het lot van een ploeg met weinig midellen .

TV2002

Post by TV2002 » Tue Jan 13, 2026 8:01 pm

Kindermans neemt die Franse tester die weken aan het meetrainen was met ons ook mee naar La Louvière. Bryan Soumaré was dat zo blijkt.

Weet natuurlijk niet of die ooit effectief in aanmerking kwam voor een contract bij ons.

Daylon Claasen

Post by Daylon Claasen » Tue Jan 13, 2026 10:03 pm

Justhomuch wrote:
Tue Jan 13, 2026 6:41 pm
Netzer wrote:
Tue Jan 13, 2026 6:39 pm
Justhomuch wrote:

Mss den trainer als speler-trainer in de spits, zelfs die haalt betere statistieken volgens mij :mrgreen:
12 goals & 8 assists op 44 matchen is nu ook weer niet zo slecht he.

Ik wil hier niet mee gezegd hebben dat Adinany een topspits is maar ik vind wel dat er hier heel meewarig over wordt gedaan. Verzet bergen werk, laat andere spelers beter renderen en creëert ruimte.

Om niet zo lang terug in de tijd te gaan: naar Lommel. Die assist waardoor V Meirvenne alleen op de goal kan afstormen: sla me dood als ik mij nu toch zou vergissen maar die pass was volgens mij ook van Adinany.

Ik zou het toch betreuren moest hij midden in het seizoen naar een rivaal van dat kaliber gaan.

Veel werk op de plank voor onze onbestaande TD

Steve84

Post by Steve84 » Wed Jan 14, 2026 1:39 pm

Jelle Vossen huren :D

TV2002

Post by TV2002 » Wed Jan 14, 2026 4:32 pm

Uit de gazet:
- Adinany en zijn entourage voerden reeds gesprekken met Beerschot, maar een doorbraak is er nog niet
- De flirt van Zulte Waregem met Dirk Asare lijkt wat bekoeld. De Belgische midddenvelder van Lierse is alleen een optie voor Essevee wanneer Tochukwu Nnadi naar Engeland verhuist. En dan nog ligt Asare in balans met enkele andere potentiële aanwinsten.
- Dender informeerde of Bo De Kerf los te weken viel in Lier, maar het bod dat de Kadavers veil hadden voor de verdediger, was ontoereikend.

Steve84

Post by Steve84 » Wed Jan 14, 2026 6:12 pm

Dender...
Dan sjot hij volgend seizoen terug in 2e klasse.
Het seizoen uitdoen bij ons moet hij doen.

Post Reply