Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zouden daar 10% van krijgen.Netzer wrote: ↑Thu Jan 08, 2026 10:54 pmKlopt!TV2002 wrote: ↑Thu Jan 08, 2026 10:37 pmSow nu ook definitief naar Brøndby voor circa 3 miljoen.TV2002 wrote: ↑Tue Jan 06, 2026 8:46 pmOusmane Sow lijkt ons nog serieus wat geld te gaan opbrengen met zijn doorverkooppercentage. Brøndby zou een bod van minstens 3 miljoen gedaan hebben bij zijn Poolse club. Ook Portsmouth en Viktoria Plzen zouden geïnteresseerd zijn. Maar het hoogste bod komt van Brøndby. Hopelijk komt die transfer rond.
https://brondby.com/nyheder/herrer/2026 ... usmane-sow
De voorbije 2 jaar is er goed gecasht, Boone-LM-Kireev, Sow-Mpanzu oa en na dit seizoen heel wss De Kerf-Vroman-Asare. En dit keer niet voor een appel en een ei.
Ik hoop toch nog op een aanvallende versterking want moest Adinany uitvallen hebben we niets meer plus dat hij toch ook niet een veel scorende spits is .
Nu moet je geen versterking binnenhalen. Het seizoen is halfweg en je hebt een onoverbrugbare kloof voor Olympic Charleroi en Seraing. Beide clubs zijn de zwakste in 1B. Eigelijk geen verrassing want Seraing had vorig seizoen al moet degraderen en Charleroi heeft het de eerste 2-3 maanden volledig laten afweten, ik dacht dat zij pas het eerste punt tegen ons pakte. Ik verwacht eerder een uitgaande transfer. Het doel is bereikt nl ook volgend seizoen geel-zwart in 1B.
Dat is absoluut een must nu dat ze Lenaerts en Gboua hebben laten vertrekken.
Nu heb je enkel Adinany nog en dat is veel te weinig en ook een enorm risico moest er iets met hem gebeuren.
Formerly known as Lisp-boy
Volgens Gva probeert Beerschot Adinany los te weken.
Euh …
Ben niet echt een fan van hem maar dan schiet er vooraan niemand meer over en kan Beerschot geld neerleggen?
Maar contract loopt af en ze zullen mss denken dat hij dan nog iets opbrengt,..
Ze zouden wel nog een optie hebben om contract te verlengen.
Er zouden nog ploegen interesse hebben maar zou wel open staan om rat te worden
Euh …
Ben niet echt een fan van hem maar dan schiet er vooraan niemand meer over en kan Beerschot geld neerleggen?
Maar contract loopt af en ze zullen mss denken dat hij dan nog iets opbrengt,..
Ze zouden wel nog een optie hebben om contract te verlengen.
Er zouden nog ploegen interesse hebben maar zou wel open staan om rat te worden
Ik zal echt voor Alexandre Stanic gaan die staat te huur
De leegloop begint weer...
Vooral benieuwd met wat we zelf bezig zijn op inkomend vlak. Echt nog niemand geruchten gehoord?
Indien Adinany naar Beerschot vertrekt dan moeten er al minstens twee nieuwe spitsen aangetrokken worden.
Al zou ik het kompleet onbegrijpelijk vinden als ze hem nu laten gaan, want waar zijn we dan uiteindelijk mee bezig nu dat ze ook Lenaerts hebben weggeschonken en Gboua hebben teruggestuurd.
Al zou ik het kompleet onbegrijpelijk vinden als ze hem nu laten gaan, want waar zijn we dan uiteindelijk mee bezig nu dat ze ook Lenaerts hebben weggeschonken en Gboua hebben teruggestuurd.
Formerly known as Lisp-boy