Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Even geduld? Of tot zolang er geen medeinvesteerder aan boord komt met ambitie? Herinner jij nog het eerste interview met de media van het bestuur anno 2018? Google dan maar eens de gedane beloftes vooral het sportieve luik op het veld je weet wel bouwen, bouwen, bouwen... En heb het niet over de renovaties in het stadion waar toegegeven het wel nodig was. Ondertussen is Lierse een club zoals Antwerp destijds een slapende reus met een grote achterban die weg blijft door het ontbreken van sportieve vooruitgang en ambitie om de stap te zetten richting waar geel-zwart toch thuishoort!Devyd wrote: ↑Wed Dec 31, 2025 9:59 amDie comments op facebook of hier van onze heilige graal !
Om te kotsen .
Lijkt me toch logisch dat wij een jong talent zoals Vroman niet kunnen houden als hij nu een stap hogerop kan . Ook al geven wij die ook een goed loon , dan is de stap naar 1A gewoon niet te negeren .
Net hetzelfde met Asara die ook nog eens einde contract is , dus daar moet een knoop door gehakt worden .
De Kerf zal mss nog wel het jaar uit willen doen bij ons , maar als Dender door duwt kan ja die als 1B team gewoon niet houden .
We zullen gewoon even geduld moeten hebben en zien waar we uit komen .
- Justhomuch
Mensen moeten echt eens leren dat dit niet het Lierse is van de jaren 60 en 90, tijden veranderen mannekes.Devyd wrote: ↑Wed Dec 31, 2025 9:59 amDie comments op facebook of hier van onze heilige graal !
Om te kotsen .
Lijkt me toch logisch dat wij een jong talent zoals Vroman niet kunnen houden als hij nu een stap hogerop kan . Ook al geven wij die ook een goed loon , dan is de stap naar 1A gewoon niet te negeren .
Net hetzelfde met Asara die ook nog eens einde contract is , dus daar moet een knoop door gehakt worden .
De Kerf zal mss nog wel het jaar uit willen doen bij ons , maar als Dender door duwt kan ja die als 1B team gewoon niet houden .
We zullen gewoon even geduld moeten hebben en zien waar we uit komen .
Wij komen áltijd terug!
Zo is dat.
Met het weinige geld dat er is zijn de resultaten behoorlijk vind ik. Dat dat niet zo leuk is een andere discussie.
Met het weinige geld dat er is zijn de resultaten behoorlijk vind ik. Dat dat niet zo leuk is een andere discussie.
Weet je wat ik hier vooral ondervind van velen? Berusting.
De realiteit is dat we, na al die jaren ondertussen, financieel en sportief al verder hadden MOETEN staan.
En de realiteit is ook dat we heel waarschijnlijk in januari, samen met Lenaerts die we cadeau hebben weggegeven, ook De Kerf, Asare en Vroman zullen kwijtspelen in een selectie waarin we het kwalitatief gezien al helemaal niet breed hebben. En hopelijk blijft het bij deze spelers.
Over inkomende transfers lezen we voorlopig helemaal niks, nul, nada, we hebben niet eens een sportief directeur.
DAT is nu het huidige Lierse na al die jaren sinds de heropstart en eerlijk, ik vind dit diep triestig.
Ik begrijp ook wel dat zoiets allemaal tijd kost en dat we niet te ongeduldig mogen zijn.
Maar de situatie waarin we nu, na al die jaren, zitten is sportief en vooral ook financieel veel te weinig.
De realiteit is dat we, na al die jaren ondertussen, financieel en sportief al verder hadden MOETEN staan.
En de realiteit is ook dat we heel waarschijnlijk in januari, samen met Lenaerts die we cadeau hebben weggegeven, ook De Kerf, Asare en Vroman zullen kwijtspelen in een selectie waarin we het kwalitatief gezien al helemaal niet breed hebben. En hopelijk blijft het bij deze spelers.
Over inkomende transfers lezen we voorlopig helemaal niks, nul, nada, we hebben niet eens een sportief directeur.
DAT is nu het huidige Lierse na al die jaren sinds de heropstart en eerlijk, ik vind dit diep triestig.
Ik begrijp ook wel dat zoiets allemaal tijd kost en dat we niet te ongeduldig mogen zijn.
Maar de situatie waarin we nu, na al die jaren, zitten is sportief en vooral ook financieel veel te weinig.
Formerly known as Lisp-boy
Het is raar te moeten posten maar waar zou Lierse hebben gestaan zonder corona... Nog steeds eerste amateurreeks? Gezakt naar tweede amateurreeks? Alvast niet gepromoveerd naar 1B 400% zeker van nooit met dit sportief beleid no way! Ik vrees wanneer de big boss zegt ' heb er genoeg van' het ergste wat wij als supporter al eens meemaakte in 2018 opnieuw gaan beleven.Netzer wrote: ↑Thu Jan 01, 2026 1:07 pmWeet je wat ik hier vooral ondervind van velen? Berusting.
Weet je Ozzy, no offense, maar telkens slaag jij erin om als de hazewind op mijn posts te reageren en op die manier mijn post erger te doen lijken dan dat ik hem eigenlijk bedoel.ozzy105 wrote: ↑Thu Jan 01, 2026 1:50 pmHet is raar te moeten posten maar waar zou Lierse hebben gestaan zonder corona... Nog steeds eerste amateurreeks? Gezakt naar tweede amateurreeks? Alvast niet gepromoveerd naar 1B 400% zeker van nooit met dit sportief beleid no way! Ik vrees wanneer de big boss zegt ' heb er genoeg van' het ergste wat wij als supporter al eens meemaakte in 2018 opnieuw gaan beleven.
Best wel vervelend eigenlijk.
Formerly known as Lisp-boy
Excuus daarvoor was niet mijn bedoeling zal er rekening mee houden Netzer.Netzer wrote: ↑Thu Jan 01, 2026 2:00 pmWeet je Ozzy, no offense, maar telkens slaag jij erin om als de hazewind op mijn posts te reageren en op die manier mijn post erger te doen lijken dan dat ik hem eigenlijk bedoel.ozzy105 wrote: ↑Thu Jan 01, 2026 1:50 pmHet is raar te moeten posten maar waar zou Lierse hebben gestaan zonder corona... Nog steeds eerste amateurreeks? Gezakt naar tweede amateurreeks? Alvast niet gepromoveerd naar 1B 400% zeker van nooit met dit sportief beleid no way! Ik vrees wanneer de big boss zegt ' heb er genoeg van' het ergste wat wij als supporter al eens meemaakte in 2018 opnieuw gaan beleven.
Best wel vervelend eigenlijk.
- Justhomuch
Kan misschien zo over komen, maar is zeker niet het geval bij mij, maar dat Kindermans nu weg is is dat zo een wereldramp? Want daar werd serieus over gezevert imo.Netzer wrote: ↑Thu Jan 01, 2026 1:07 pmWeet je wat ik hier vooral ondervind van velen? Berusting.
De groei van de club gaat inderdaad veel trager dan verwacht, misschien heeft lvt het een beetje onderschat?
Die inkomende transfers gaan ze ook niet aan de grote klok hangen lijkt mij.
Wij komen áltijd terug!
Dat is ook wat ik er van vind, het gaat veel te traag !Netzer wrote: ↑Thu Jan 01, 2026 1:07 pmWeet je wat ik hier vooral ondervind van velen? Berusting.
Ousmane Sow lijkt ons nog serieus wat geld te gaan opbrengen met zijn doorverkooppercentage. Brøndby zou een bod van minstens 3 miljoen gedaan hebben bij zijn Poolse club. Ook Portsmouth en Viktoria Plzen zouden geïnteresseerd zijn. Maar het hoogste bod komt van Brøndby. Hopelijk komt die transfer rond.