Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Valt te lezen op GVA:
- Vroman staat op het lijstje bij OHL.
- Bij Dender denken ze aan De Kerf moest Marijnissen daar vertrekken.
- Ook voor Asare zaten er veel scouts in de tribunes de afgelopen weken en de club zou er voor open staan om hem te verkopen. Is op het einde van het seizoen ook einde contract, dus het lijkt mij nu cashen of anders gratis zien vertrekken. Of hij moest zijn contract nog willen verlengen natuurlijk.
- Vroman staat op het lijstje bij OHL.
- Bij Dender denken ze aan De Kerf moest Marijnissen daar vertrekken.
- Ook voor Asare zaten er veel scouts in de tribunes de afgelopen weken en de club zou er voor open staan om hem te verkopen. Is op het einde van het seizoen ook einde contract, dus het lijkt mij nu cashen of anders gratis zien vertrekken. Of hij moest zijn contract nog willen verlengen natuurlijk.
Was te verwachten. Nu de redding is zo goed als een feit. Van bouwen, bouwen naar waar we in feite thuishoren met deze club, de belofte gedaan in 2018 laat ons daar nu maar over ophouden. Volgend seizoen terug beginnen vanaf nul...
Gaan we weer solden doen zullen beter een 10 en spits gaan halen wand das echt nodig
Duurt lang voor er nieuwe sportieve manager word niks over gezegd door club of wie het tijdelijk overpakt
- Justhomuch
Dus als je 3 spelers verkoopt begin je van 0? Ok dan Ozzy.
Lenaerts was achteraf gewoon een dikke judas he, denk dat ze met de verlengingen van Sam en Samih wel aangeven dat ze wel degelijk bezig zijn met die contracten en een ploeg te bouwen. Maar als er ploegen zijn uit eerste klasse zijn ze gewoon weg dat is bij elke ploeg uit 1b zo en dat is nooit anders geweest.
Wij komen áltijd terug!
Alexandre Stanic staat te huuur is polsen
Ik zou veel liever eindelijk eens iets horen over eventuele inkomende transfers, want daarrond blijft het veel te stil.
Formerly known as Lisp-boy
Die comments op facebook of hier van onze heilige graal !
Om te kotsen .
Lijkt me toch logisch dat wij een jong talent zoals Vroman niet kunnen houden als hij nu een stap hogerop kan . Ook al geven wij die ook een goed loon , dan is de stap naar 1A gewoon niet te negeren .
Net hetzelfde met Asara die ook nog eens einde contract is , dus daar moet een knoop door gehakt worden .
De Kerf zal mss nog wel het jaar uit willen doen bij ons , maar als Dender door duwt kan ja die als 1B team gewoon niet houden .
We zullen gewoon even geduld moeten hebben en zien waar we uit komen .
Om te kotsen .
Lijkt me toch logisch dat wij een jong talent zoals Vroman niet kunnen houden als hij nu een stap hogerop kan . Ook al geven wij die ook een goed loon , dan is de stap naar 1A gewoon niet te negeren .
Net hetzelfde met Asara die ook nog eens einde contract is , dus daar moet een knoop door gehakt worden .
De Kerf zal mss nog wel het jaar uit willen doen bij ons , maar als Dender door duwt kan ja die als 1B team gewoon niet houden .
Allemaal juist. Maar waar de club wél iets aan kan doen is het verhaal Kindermans. Die werd ondertussen voorgesteld bij La Louvière. Volgens de officiële Lierse kanalen is die nog altijd niet weg, ofwel was hij zo onbelangrijk dat hij het vermelden niet waard was.Devyd wrote: ↑Wed Dec 31, 2025 9:59 amDie comments op facebook of hier van onze heilige graal !
Om te kotsen .