Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Devyd
Re: Transfernieuws

Post by Devyd » Mon Dec 22, 2025 7:09 pm

Justhomuch wrote:
Sat Dec 20, 2025 11:12 am
Tokky89 wrote:
Sat Dec 20, 2025 10:03 am
Ik hoop toch dat ze nog aanvallende versterking gaan halen.
Ik hoop echt al heel lang op een vervanger voor Adinany, dan moet ik niet meer mij kas opvreten :?
Ik denk dat er zo veel mensen denken .
Daar moet toch echt een deftig alternatief voor te vinden zijn .

KRKN

Post by KRKN » Tue Dec 23, 2025 2:18 pm

Benieuwd of we De Kerf deze winter al gaan kwijtspelen.

TV2002

Post by TV2002 » Tue Dec 23, 2025 4:41 pm

In de Waalse pers staat te lezen dat Gboua deze winter terugkeert naar Standard. Niet super onlogisch en geeft ons ruimte voor vers aanvallend geweld.

Netzer

Post by Netzer » Tue Dec 23, 2025 10:14 pm

TV2002 wrote:
Tue Dec 23, 2025 4:41 pm
In de Waalse pers staat te lezen dat Gboua deze winter terugkeert naar Standard. Niet super onlogisch en geeft ons ruimte voor vers aanvallend geweld.
Met Lenaerts en Gboua die dan weg zijn zal er wel aanvallende versterking moeten bijkomen, want dan hebben we nog één spits en dat is Adinany.
Maar is daar dan financiële ruimte voor? En wie gaat zich daar mee bezig houden?
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Dec 23, 2025 10:56 pm

Zou mij verbazen mocht er tijdens de winterstop inkomende transfers gerealiseerd worden, ik denk eerder aan uitgaande De Kerf alhoewel die tot 2027 nog onder contrakt ligt dan heb je nog ene Asare die helemaal aan het openbloeien is.. Het seizoen zit erop niks meer te winnen of te verliezen. Seraing en Olympic staan al op grote achterstand en dan heb je nog het geval RWDM. :)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Dec 24, 2025 9:46 am

Netzer wrote:
Tue Dec 23, 2025 10:14 pm
TV2002 wrote:
Tue Dec 23, 2025 4:41 pm
Met Lenaerts en Gboua die dan weg zijn zal er wel aanvallende versterking moeten bijkomen, want dan hebben we nog één spits en dat is Adinany.
Maar is daar dan financiële ruimte voor? En wie gaat zich daar mee bezig houden?
Adinany een spits?
Wij komen áltijd terug!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Dec 24, 2025 9:49 am

ozzy105 wrote:
Tue Dec 23, 2025 10:56 pm
Zou mij verbazen mocht er tijdens de winterstop inkomende transfers gerealiseerd worden, ik denk eerder aan uitgaande De Kerf alhoewel die tot 2027 nog onder contrakt ligt dan heb je nog ene Asare die helemaal aan het openbloeien is.. Het seizoen zit erop niks meer te winnen of te verliezen. Seraing en Olympic staan al op grote achterstand en dan heb je nog het geval RWDM. :)
Wij gingen toch sowieso degraderen?
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Dec 24, 2025 10:37 am

Justhomuch wrote:
Wed Dec 24, 2025 9:49 am
ozzy105 wrote:
Blijven we deze koers aanhouden Justho hebben we ooit eens prijs. Met dit kleine budget blijven we het niet redden. Het is een klein wonder dat dit nog niet het geval is alhoewel zonder corona hadden we al wel prijs gehad in 1B remember? Stilstaan=Achteruit gaan. Welke vooruitgang hebben we nu al geboekt op 8 jaar? Sportief ? Ik herinner mij nog goed het eerste interview van LVT in de media waar hij de doelstelling had om jaar na jaar sportieve vooruitgang te realiseren en te bouwen naar waar Lierse thuishoort met zijn achterban... Remember?

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Dec 24, 2025 2:25 pm

ozzy105 wrote:
Wed Dec 24, 2025 10:37 am
Justhomuch wrote:
Wed Dec 24, 2025 9:49 am
ozzy105 wrote:
Blijven we deze koers aanhouden Justho hebben we ooit eens prijs. Met dit kleine budget blijven we het niet redden. Het is een klein wonder dat dit nog niet het geval is alhoewel zonder corona hadden we al wel prijs gehad in 1B remember? Stilstaan=Achteruit gaan. Welke vooruitgang hebben we nu al geboekt op 8 jaar? Sportief ? Ik herinner mij nog goed het eerste interview van LVT in de media waar hij de doelstelling had om jaar na jaar sportieve vooruitgang te realiseren en te bouwen naar waar Lierse thuishoort met zijn achterban... Remember?
We hebben toch al 7 keer achter elkaar niet verloren, niet meer gebeurd sinds 2017, cijfers liegen nooit!!!

:lol:
Wij komen áltijd terug!

Steve84

Post by Steve84 » Wed Dec 24, 2025 5:18 pm

Het klopt dat er sportief niet echt vooruitgang is maar met het piepkleine budget dat er is wordt er in mijn ogen wel goed gewerkt. Vele zullen mij gek verklaren maar als je rationeel denkt is dat gewoon zo. Ik zou het ook graag wat sneller vooruit willen zien gaan hoor.
Ik vind dat iedereen zijn mening mag hebben maar het moet respectvol blijven. Het zwartmaken en uitschelden van bepaalde mensen binnen de club gaat er vaak los over. Ik ga er van uit dat onze beleidsmakers het beste voor hebben met de Lierse.
Zelf heb ik geen Facebook en kijk ik soms is op mijn vrouw haar fb en maar wat ik daar vaak allemaal lees...
Dan is het hier nog redelijk braaf. :D

Post Reply