Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Sinds 2018 zijn we sportief niet vooruit gegaan enkel terplaatse blijven trappelen! Boekhouding in orde dat wel niet onbelangrijk, renovaties in het stadion ok maar wanneer wordt er eens sportief op het veld geïnvesteerd? Dit was bij de nieuwe start toch de bedoeling van de heren Van Lommel en big boss LVT! Sinds Van Lommel vertrok wordt het sportieve minder en minder belangrijk enkel het stadion verder renoveren is nog belangrijk en af en toe nu het nog kan cashen aan spelers. Mensen vergeten wel eens dat LVT een zakenman en vastgoedman is dit blijkt ook aan zijn gevoerde beleid tot heden!
Alleen Ozzy is het zo dat al dat vastgoed redelijk waardeloos wordt wanneer de voetbalclub zou gaan vegeteren enkele reeksen lager. lijkt me niet zo'n goeie strategie.ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 08, 2025 10:48 pmSinds 2018 zijn we sportief niet vooruit gegaan enkel terplaatse blijven trappelen! Boekhouding in orde dat wel niet onbelangrijk, renovaties in het stadion ok maar wanneer wordt er eens sportief op het veld geïnvesteerd? Dit was bij de nieuwe start toch de bedoeling van de heren Van Lommel en big boss LVT! Sinds Van Lommel vertrok wordt het sportieve minder en minder belangrijk enkel het stadion verder renoveren is nog belangrijk en af en toe nu het nog kan cashen aan spelers. Mensen vergeten wel eens dat LVT een zakenman en vastgoedman is dit blijkt ook aan zijn gevoerde beleid tot heden!
We kennen allemaal je standpunt nu echt wel hoor. Al 100.000 keer hetzelfde...ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 08, 2025 10:48 pmSinds 2018 zijn we sportief niet vooruit gegaan enkel terplaatse blijven trappelen! Boekhouding in orde dat wel niet onbelangrijk, renovaties in het stadion ok maar wanneer wordt er eens sportief op het veld geïnvesteerd? Dit was bij de nieuwe start toch de bedoeling van de heren Van Lommel en big boss LVT! Sinds Van Lommel vertrok wordt het sportieve minder en minder belangrijk enkel het stadion verder renoveren is nog belangrijk en af en toe nu het nog kan cashen aan spelers. Mensen vergeten wel eens dat LVT een zakenman en vastgoedman is dit blijkt ook aan zijn gevoerde beleid tot heden!
-
In 1B blijven is voldoende opdat de club de steeds uitgebreidere en opgesmukte Real Estate kan huren van Lier Invest, of dachten jullie dat het gebruik ervan gratis was, beiden zijn dezelfde eigenaar, hierdoor worden de investeringen netjes terugbetaald en daarmee is het zakelijk businessplan blootgelegd, dus weinig of helemaal geen sportieve investeringen want dat komt wel uit de vest-broekzak.Janus wrote: ↑Mon Sep 08, 2025 11:25 pmAlleen Ozzy is het zo dat al dat vastgoed redelijk waardeloos wordt wanneer de voetbalclub zou gaan vegeteren enkele reeksen lager. lijkt me niet zo'n goeie strategie.ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 08, 2025 10:48 pmSinds 2018 zijn we sportief niet vooruit gegaan enkel terplaatse blijven trappelen! Boekhouding in orde dat wel niet onbelangrijk, renovaties in het stadion ok maar wanneer wordt er eens sportief op het veld geïnvesteerd? Dit was bij de nieuwe start toch de bedoeling van de heren Van Lommel en big boss LVT! Sinds Van Lommel vertrok wordt het sportieve minder en minder belangrijk enkel het stadion verder renoveren is nog belangrijk en af en toe nu het nog kan cashen aan spelers. Mensen vergeten wel eens dat LVT een zakenman en vastgoedman is dit blijkt ook aan zijn gevoerde beleid tot heden!
De ogen zijn bij de meeste supporters aan het opengaan Tamas als ik hier en op FB de reacties lees buiten een paar vrijwilligers die voor de club werken en met alle respect hoor voor hen! Ik heb ook een paar jaar gelooft in het project dat LVT voorstelde tot een drietal jaren geleden mijn ogen open gingen en van alles vernam van voetbalvrienden en van mensen die voor Lierse hebben gewerkt...
-
Volgens de huidige gang van zaken is Lierse SK een vastgoedproject, de fanclub van onze voorzitter mag me steeds proberen te overtuigen van niet, uiteindelijk willen supporters toch sportieve evolutie en successen boeken of niet, de 3000 trouwe supporters (met véél respect ervoor) en nog evenveel slapende fans verdienen beter dan dit!ozzy105 wrote: ↑Tue Sep 09, 2025 11:36 amDe ogen zijn bij de meeste supporters aan het opengaan Tamas als ik hier en op FB de reacties lees buiten een paar vrijwilligers die voor de club werken en met alle respect hoor voor hen! Ik heb ook een paar jaar gelooft in het project dat LVT voorstelde tot een drietal jaren geleden mijn ogen open gingen en van alles vernam van voetbalvrienden en van mensen die voor Lierse hebben gewerkt...
Dat er momenteel nog geen versterking is bijgekomen, stoort me ook. Wat me ook stoort is het gebrek aan communicatie hierover vanuit onze club; Ik hoorde zondag wat men aan Fixelles had voorgesteld (en waarvoor die zijn neus heeft opgehaald...). Dan valt het te begrijpen dat onze club dat soort avonturen niet wil aangaan. Maar communiceer dan tenminste daarover.
Zonder uitgaande transfers is ons sportief budget verlieslatend. Iemand moet dat bijpassen. Tot enige tijd geleden was dat de voorzitter. Nu komen er ook transfergelden binnen en kan zo het sportieve budget aangevuld worden. Met de verkoop van Marijnissen en Kierev (niet zeker wanneer die gelden komen...) had ik ook gehoopt op wat extra punch.
Wat me ook mateloos stoort is de zelfverklaarde (on)wijsheid van iemand die hier elke post opnieuw terug verziekt. En bovendien onze voorzitter zowat van verrijking op kap van de club beschuldigt, om het geen diefstal te noemen. Hij schrikt er ook niet voor terug om het zogenaamde miljoen dat van de voetbalbond zou moeten komen (waarop gebaseerd) al bij te schrijven op de bankrekening van LVT. Zum Kotzen.
Ik hoop nog altijd op wat extra aanvallende kracht, alleen vrees ik dat het zal gaan om "vrije" spelers. En dat zijn meestal diegenen die al een tijdje zonder club zitten of bij hun huidige club serieus op een zijspoor zijn beland (en dus meestal ook een conditionele achterstand hebben).
Zonder uitgaande transfers is ons sportief budget verlieslatend. Iemand moet dat bijpassen. Tot enige tijd geleden was dat de voorzitter. Nu komen er ook transfergelden binnen en kan zo het sportieve budget aangevuld worden. Met de verkoop van Marijnissen en Kierev (niet zeker wanneer die gelden komen...) had ik ook gehoopt op wat extra punch.
Wat me ook mateloos stoort is de zelfverklaarde (on)wijsheid van iemand die hier elke post opnieuw terug verziekt. En bovendien onze voorzitter zowat van verrijking op kap van de club beschuldigt, om het geen diefstal te noemen. Hij schrikt er ook niet voor terug om het zogenaamde miljoen dat van de voetbalbond zou moeten komen (waarop gebaseerd) al bij te schrijven op de bankrekening van LVT. Zum Kotzen.
Ik hoop nog altijd op wat extra aanvallende kracht, alleen vrees ik dat het zal gaan om "vrije" spelers. En dat zijn meestal diegenen die al een tijdje zonder club zitten of bij hun huidige club serieus op een zijspoor zijn beland (en dus meestal ook een conditionele achterstand hebben).
-
Laat ons eerlijk zijn, als je werkt met zowat het kleinste budget in 1B, en je krijgt die niet rond en moet hier jaarlijks je beste spelers voor laten gaan, dan mag je best twijfelen aan de huidige structuur van de club.
Voor clubs in 1A lijkt dat logisch omdat die budgetten het 10-voudige en meer zijn dan de onze.
Dat de voorzitter het goed voor heeft met de club, daar twijfelt (bijna) niemand aan denk ik, maar hij heeft dringend financiele hulp nodig !!
Voor clubs in 1A lijkt dat logisch omdat die budgetten het 10-voudige en meer zijn dan de onze.
Dat de voorzitter het goed voor heeft met de club, daar twijfelt (bijna) niemand aan denk ik, maar hij heeft dringend financiele hulp nodig !!
Lipser, van wie is het stadion? Waar wordt het geld voor gebruikt dat binnenkomt van transfers? Toch voor de renovaties in het stadion en bijna niks sportief op het veld? Ik beschuldig niemand vriend ik stel alleen vast dat er geen inkomende transfers buiten jonge onervaren spelers worden gerealiseerd en er ieder seizoen op zijn minst een halve basisploeg vertrekt. De lijst van spelers die kwamen-gingen, trainers-staf wordt ellenlang op 7 jaar tijd ook dit mag niet vermeld worden aan de volgelingen van de Messias. Is er iets positiefs te noteren zal Ozzy het ook posten hoor twijfel daar niet aan maar ik probeer neutraal en nuchter te bekijken moet je doen vind ik als supporter. Tentijde periode Maged werd ik ook met pek en veren… ook toen bekeek ik alles nuchter en neutraal en jammer genoeg kreeg ik gelijk maar van degene die mij 2-3 jaar aan vielen op het forum nadien geen spoor meer waren plots verdwenen lol...Lipser wrote: ↑Tue Sep 09, 2025 12:17 pmDat er momenteel nog geen versterking is bijgekomen, stoort me ook. Wat me ook stoort is het gebrek aan communicatie hierover vanuit onze club; Ik hoorde zondag wat men aan Fixelles had voorgesteld (en waarvoor die zijn neus heeft opgehaald...). Dan valt het te begrijpen dat onze club dat soort avonturen niet wil aangaan. Maar communiceer dan tenminste daarover.
Indien er geen versterking meer bij komt dan is het voor mij heel duidelijk.
Werd er niet vooropgesteld elk seizoen sportieve stappen te zetten?
Wel, dit seizoen zetten we ook stappen, maar dan achteruit ...
LVT kan best een brave mens zijn met goede bedoelingen, maar met hem zullen we binnen 10 seizoenen nog in 1B spelen, of lager.
Werd er niet vooropgesteld elk seizoen sportieve stappen te zetten?
Wel, dit seizoen zetten we ook stappen, maar dan achteruit ...
LVT kan best een brave mens zijn met goede bedoelingen, maar met hem zullen we binnen 10 seizoenen nog in 1B spelen, of lager.
Formerly known as Lisp-boy