Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Wed Sep 03, 2025 9:48 pm

Dit gaat weer slecht aflopen zie je van mijlenver afkomen wie dit niet ziet aankomen…. Degradatie, reeks lager 1 of 2 jaar wat aanmodderen en..... Vul het zelf maar in!

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Wed Sep 03, 2025 9:49 pm

Hoor enkel weg laatste tijd, Just Saying.
Als in, tijd begint wel stil aan te tikken, als ook nog een De Kerf vertrekt zonder op te vangen...
Heb de indruk dat ze de puzzel momenteel niet gelegd krijgen.
Met het geen we nu al hebben, kunnen we geen fysiek spel aan 90 minuten.
Doe De kerf ook nog weg... met alles wat al vertrok... 1 en 1 is nog altijd 2.
Wil van den haute van die 24 (dacht ik ) miljoen uit anderlecht er geen paar in Lier komen steken? :mrgreen:

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Sep 03, 2025 10:08 pm

andyosgarcia wrote:
Wed Sep 03, 2025 9:49 pm
Als in, tijd begint wel stil aan te tikken, als ook nog een De Kerf vertrekt zonder op te vangen...
Wil van den haute van die 24 (dacht ik ) miljoen uit anderlecht er geen paar in Lier komen steken? :mrgreen:
LVT laat geen investeerder toe ik denk dat de meesten met wat verstand onder ons dit al lang in het snuitje hebben... 😉 We mogen ons opmaken volgend seizoen op een derby met LL en wat later weer zal volgen tja..... We dachten met Maged ook de Messias te hebben gevonden met deze idem... Betreffende de trainer wie kan hem opgelijk geven? Kiezen tussen een club zonder ambitie, een club die jaar na jaar zijn beste spelers laat vertrekken en niet een paar he maar een halve basisploeg, hij kan daar wss het drie of vierdubbele verdienen dan op het lisp en komt er dan nog bij dat hij iedere week onder druk komt te staan omdat de resultaten logischerwijs uitblijven en het niet ondenkbeeldig is dat hij over een paar maanden zelf wordt buitengekieperd!

TV2002

Post by TV2002 » Wed Sep 03, 2025 11:21 pm

andyosgarcia wrote:
Ik zeg alleen maar dat die spelers interesse opwekken he, het ziet er niet naar uit dat die vertrekken hoor.

Ben vooral benieuwd wie Kindermans nu uit zijn hoed gaat toveren als coach. Maar weinig te bespeuren tussen de trainers die zonder club zitten.

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Thu Sep 04, 2025 2:31 am

TV2002 wrote:
Wed Sep 03, 2025 11:21 pm
andyosgarcia wrote:
Ik zeg alleen maar dat die spelers interesse opwekken he, het ziet er niet naar uit dat die vertrekken hoor.

Ben vooral benieuwd wie Kindermans nu uit zijn hoed gaat toveren als coach. Maar weinig te bespeuren tussen de trainers die zonder club zitten.
Jaja dat weet ik wel, maar zie ook effectief nog wel 1 a 2 man vertrekken voor transferwindow dicht gaat zegt maar.
En velen zullen zeggen "er is nog tijd" , maar voor mijn gevoel heeft Kindermans de huidige gaten (door uitgaande transfers) nog niet helemaal kunnen vullen / vervangen. Dossiers blijven aanslepen of verdwijnen volledig...
Daar staan nieuwe coaches niet bepaald voor te springen neem ik aan. Op dit moment ga je iemand moeten vinden die gek genoeg is om zich te willen snijden aan een dubbelzijdig mes (of ge faalt met "weinig" of ge slaagt met weinig en haalt daardoor goei punten als coach) of iemand die al een kans te veel heeft gehad elders..

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Sep 04, 2025 6:51 am

andyosgarcia wrote:
Thu Sep 04, 2025 2:31 am
TV2002 wrote:
Wed Sep 03, 2025 11:21 pm
andyosgarcia wrote:

Jaja dat weet ik wel, maar zie ook effectief nog wel 1 a 2 man vertrekken voor transferwindow dicht gaat zegt maar.
En velen zullen zeggen "er is nog tijd" , maar voor mijn gevoel heeft Kindermans de huidige gaten (door uitgaande transfers) nog niet helemaal kunnen vullen / vervangen. Dossiers blijven aanslepen of verdwijnen volledig...
Daar staan nieuwe coaches niet bepaald voor te springen neem ik aan. Op dit moment ga je iemand moeten vinden die gek genoeg is om zich te willen snijden aan een dubbelzijdig mes (of ge faalt met "weinig" of ge slaagt met weinig en haalt daardoor goei punten als coach) of iemand die al een kans te veel heeft gehad elders..
Feit
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Thu Sep 04, 2025 11:52 am

Den Hein heeft nog geen club he :mrgreen:
Formerly known as Lisp-boy

Berrem

Post by Berrem » Thu Sep 04, 2025 2:48 pm

Vermoedelijk zal onze T1 wel naar Dender gaan en is dat al afgerond. Maar ik verwacht pas communicatie wanneer Lierse zijn vervanger ook kan aankondigen. Ik ben benieuwd. Maar misschien zijn spelersaankondigingen nog belangrijker...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Devyd

Post by Devyd » Thu Sep 04, 2025 4:21 pm

De zoektocht naar beslissende spelers vond ik al zeer moeilijk en nagegoeg onhaalbaar met onze beperkte middelen en zo laat in het transferwindow .

Maar een degelijke trainer vinden die zich hier wil aan verbranden , da wordt nog moeilijker .
Een onervaren trainer is op deze moment uit den boze
(Kern veel te jong )
Dus het moet iemand zijn die met de jeugd kan werken
En moet de knepen van het vak kennen om zowel mentaal als tactisch hier een geheel van te maken .

Ben zeer benieuwd ..

Netzer

Post by Netzer » Thu Sep 04, 2025 4:36 pm

Hoe kan je zelfs nieuwe spelers zoeken als je niet eens weet welke accenten de eventuele nieuwe trainer wil gaan leggen?
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply