Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Alles draait om geld he, als jij ergens werkt en een aanbieding krijgt om hetzelfde te gaan doen maar voor 3x je loon, dan ben je ook weg. Shoffner heeft geen clubliefde voor ons. Wij zijn gewoon een mogelijkheid die zicht heeft voorgedaan op zijn weg door de trainerswereld.
Das gewoon de realiteit voor ons voorlopig. Iedereen die een aanbieding krijgt is weg.....
Maakt dat Shoffner een slecht mens? Ik vind van niet, die moet zijn vrouw en kinderen ook een zo mooi mogelijke toekomst bieden.
Een andere trainer hoeft voor mij geen ramp te zijn, zolang ze weer ni afkomen met een Lapoussin, zoals Emmerechts tijdje geleden, want dat zou natuurlijk de goedkoopste oplossing zijn en laat ons bestuur net daar heel gevoelig voor zijn

Das gewoon de realiteit voor ons voorlopig. Iedereen die een aanbieding krijgt is weg.....
Maakt dat Shoffner een slecht mens? Ik vind van niet, die moet zijn vrouw en kinderen ook een zo mooi mogelijke toekomst bieden.
Een andere trainer hoeft voor mij geen ramp te zijn, zolang ze weer ni afkomen met een Lapoussin, zoals Emmerechts tijdje geleden, want dat zou natuurlijk de goedkoopste oplossing zijn en laat ons bestuur net daar heel gevoelig voor zijn

Spelers, trainers en bestuursleden zijn passanten. Alleen supporters blijven.
Steek dat goed in je hoofd en je gaat veel gelukkiger zijn.
Steek dat goed in je hoofd en je gaat veel gelukkiger zijn.
-
Waar is mijne pot!!

-
Uit het standpunt van Shoffner niet meer dan normaal. Stap hoger, beter betaalde job, en allicht meer middelen om financieel en sportief mee te werken. Zou gek zijn om het niet te doen, zelfs als Familiemen! Vrouw en kinderen moeten aan het einde van de dag ook nog eten.Barry wrote: ↑Tue Sep 02, 2025 9:40 amZwaar ontgoocheld in de mens Shoffner! Ik dacht echt dat hij familiemens was en zijn keuze voor onze club weloverwogen was. Daarom ook dat hij eerst bedankte om in december dan toch trainer te worden. Iets met het familiale en warme club? En nu voor de eerste beste mogelijkheid naar eerste klasse laat hij ons vallen. Voetbal is een klotewereld!Lipser wrote: ↑Mon Sep 01, 2025 11:18 pmHet lijkt maar een kwestie van tijd: Lierse-coach Jay Shoffner stap dichter bij overstap naar Dender
LIEREen nakend vertrek van Lierse-coach Jay Shoffner naar Dender lijkt steeds meer realiteit te zullen worden. Maandag lichtte Dender de Pallieters bij monde van sportief directeur Julien Gorius in over de verregaande interesse in de Amerikaanse coach als opvolger van Vincent Euvrard. De eersteklasser zal woensdag of uiterlijk donderdag de knoop doorhakken.
Kurt Guldentops
18:11
Delen
Het afgelopen weekend lekte al uit dat huidig Lierse-trainer Jay Shoffner hoog op het verlanglijstje stond bij Dender, dat zelf eerder die week Vincent Euvrard inderhaast naar Standard had zien vertrekken. De 47-jarige Amerikaan gaf toen aan nog geen persoonlijk contact te hebben gehad met de Kadavers, maar andere bronnen spraken dat tegen. Hoe dan ook was er zondag een videocall tussen de huidige sportieve baas van de Pallieters en Dender waarin Jay Shoffner een erg overtuigende indruk had nagelaten.
Lierse, dat al de tijd in het ongewisse bleef, kreeg maandag wel een teken van leven. Sportief directeur Julien Gorius liet weten gesprekken te hebben aangeknoopt met Shoffner. Hij geldt als de topkandidaat om de sportieve plak te zwaaien in het Dender Football Complex. De eersteklasser wil wellicht al woensdag, maar uiterlijk donderdag de knoop doorhakken. Toch lijkt niks een vertrek van Shoffner in de weg te staan als hij akkoord gaat met de gestelde voorwaarden. Lierse zal in dat geval nog een opstapvergoeding ontvangen, aangezien de Amerikaan nog een lopend contract had tot het einde van het seizoen in de AsterX Group-f Arena. De kans dat Shoffner gewoon bij Lierse blijft en het aanbod van Dender naast zich neerlegt, lijkt eerder klein.
En zoals wij in het recente verleden al geen sterkhouders een waardig contract konden bieden en gratis liet vertrekken, hebben wij gewoon simpel weg niet de financiële kracht om eender wie op andere gedachten te brengen.
Ik zou zeggen Succes Shoffner, well played!
- Justhomuch
Goh, van Shoffner lig ik niet wakker. Wel weer turbulentie, maar anders zou ‘t ook maar saai zijn
Zolang dat maar geen excuus is om er tegen Merelbeke uit te vliegen.

Zolang dat maar geen excuus is om er tegen Merelbeke uit te vliegen.
-
Heeft Cavens ooit zijn trainers diploma gehaald?
Zou 2 vliegen in 1 klap zijn voor LVT , Nen trainer en eventueel ne "investeerder/sponsor" of korting op ne volle bak naft
Zou 2 vliegen in 1 klap zijn voor LVT , Nen trainer en eventueel ne "investeerder/sponsor" of korting op ne volle bak naft

Shoffner deze voormiddag gwn nog op training maar had in namiddag laatste (?) gesprek bij Dender. Vanavond of morgen zullen we het weten.
Asare en De Kerf zijn gegeerd en Kindermans blijft speuren naar een spits. De Zwitserse tester is een goede voetballer, maar is niet direct wat we nodig hebben zegt Kindermans. Benieuwd wat daar met gaat gebeuren.
Asare en De Kerf zijn gegeerd en Kindermans blijft speuren naar een spits. De Zwitserse tester is een goede voetballer, maar is niet direct wat we nodig hebben zegt Kindermans. Benieuwd wat daar met gaat gebeuren.
De Zwitser is doorgestuurd .
De broer van michy batshuayi was veel te duur .
Shoffner zo goed als weg , al hoopt LVT dat hij blijft .
De broer van michy batshuayi was veel te duur .
Shoffner zo goed als weg , al hoopt LVT dat hij blijft .
De Kerf weg zo laat tijdens het transferwindow zou ik een stuk erger vinden dan Shoffner.TV2002 wrote: ↑Wed Sep 03, 2025 4:12 pmShoffner deze voormiddag gwn nog op training maar had in namiddag laatste (?) gesprek bij Dender. Vanavond of morgen zullen we het weten.