Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Als die weg ga zal ik voor Emilio Ferrera gaan kan met jeugd werken
-
Dat zou nu een 'transfert' zijn die mij niet zou storen 3 op 12 geweldige adelbrief dat hij heeft.
Moet nu zeggen dat Shoffner op mij ook geen verpletterende indruk nalaat, maar is wel weer onrust die we even kunnen missen.
Ook als hij nu blijft: niet geweldig voor de geloofwaardigheid toch?
2... nu met andere ploeg gaan klappen en dat het niet doorgaat toch blijven , en dat voor een trainer vind ik ook raar.
Het was te verwachten dat men het zou steken op de trainer maar met welke kern moet die nu werken? Laat ons eerlijk tov onszelf blijven he mensen dit was toch te verwachten? Je laat liefst 7 basisspelers vertrekken en eigenlijk 8 met Dailly erbij en wat kwam er in hun plaats??? Weg ervaring, weg kwaliteit!!! Ik heb het al gepost ik kan maar niet begrijpen waarom de Amerikaan is gebleven wetende dat hij met een veel minder sterke kern zou moeten werken en heel wss vechten tegen de degradatie. Voor mij is het al een paar jaar duidelijk waar we heen varen met LVT en ook waar we gaan belanden! Wat uiteindelijk zijn plan is.
Eigenlijk, Ozzy, zijt gij een kotsmisselijk manneke. Een hele week - na een overwinning- niet gehoord. Maar na een nederlaag komt ge terug van onder uwe steen gekropen om in elke topic met copy/paste hetzelfde verhaal te posten.
Ten eerste 8 dagen weggeweest, ten tweede mag je de trainer toch nog uit de wind zetten als supporter? Eerlijk antwoord eens heeft die nu schuld aan de miserie waarin we nu weer zitten?
- Justhomuch
Ozzy is gewoon een internettrol die er plezier in heeft om mensen op te jagen, die heeft ons stadion nog nooit van binnen gezien.
Wij komen áltijd terug!
Wim De Decker zal het mss wel graag zien gebeuren. Kwam een dikke week geleden eens een kijkje nemen op training.