Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Wed Aug 13, 2025 5:08 pm

Zolang Kireev niet verkocht is komen er geen spelers meer bij... Of het zou nog een jonge huurling moeten zijn.

Tokky89

Post by Tokky89 » Wed Aug 13, 2025 5:46 pm

Trainer vraagt toch uitdrukkelijk aanvallende versterking , moet sowieso nog een spits bijkomen , ook al blijft kireev. Adinany is en blijft een harde werker maar goals maken is iets anders .

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Aug 13, 2025 6:23 pm

Het zal roeien met de riemen die voorhanden zijn tot er geld in het laadje komt van Kireev en of de aangespannen zaak tov de KBVB... Ik hoop maar dat dit op het einde van het seizoen geen grote sportieve gevolgen heeft waar ik en zal allang niet meer de enige zijn voor vrees!

Netzer

Post by Netzer » Wed Aug 13, 2025 11:13 pm

Koni De winter, ex-jeugdprodukt van Lierse, trekt voor 20 miljoen euro naar AC Milan.
Rinkelt de kassa ook bij ons of mogen we ons aan een nieuwe zaak zoals die van Lukaku verwachten?

En trouwens, hoe staat het met die zaak Lukaku?
De vraag is al meermaals gesteld maar voorlopig nog geen antwoord, terwijl die uitspraak volgens mij ondertussen toch al moet gebeurd zijn?
Formerly known as Lisp-boy

TV2002

Post by TV2002 » Wed Aug 13, 2025 11:42 pm

Netzer wrote:
Wed Aug 13, 2025 11:13 pm
Koni De winter, ex-jeugdprodukt van Lierse, trekt voor 20 miljoen euro naar AC Milan.
Rinkelt de kassa ook bij ons of mogen we ons aan een nieuwe zaak zoals die van Lukaku verwachten?

En trouwens, hoe staat het met die zaak Lukaku?
De vraag is al meermaals gesteld maar voorlopig nog geen antwoord, terwijl die uitspraak volgens mij ondertussen toch al moet gebeurd zijn?
Jeugdproduct zou ik dat nu eerlijk gezegd niet durven noemen. Heeft 1 jaartje bij ons in de jeugd gespeeld, daarna vertrokken naar Zulte Waregem.

TV2002

Post by TV2002 » Thu Aug 14, 2025 2:45 pm

Vraag me af of Matuta nog een toekomst heeft bij ons. Vandaag niet op training te bespeuren, kan natuurlijk ook een blessure hebben.

XDV1906

Post by XDV1906 » Sat Aug 16, 2025 1:16 pm

TV2002 wrote:
Thu Aug 14, 2025 2:45 pm
Vraag me af of Matuta nog een toekomst heeft bij ons. Vandaag niet op training te bespeuren, kan natuurlijk ook een blessure hebben.
Alleszins niet geselecteerd..

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Aug 16, 2025 2:56 pm

Vorig seizoen dik 20 matchen gespeelt nu mag hij na 1 seizoen vertrekken, nummer 84 sinds 2018..... Wie dit nog begrijpt mag het mij uitleggen mensen. Ligt nog overigens onder contract tot 2027.

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Mon Aug 18, 2025 4:56 am

Ik zei het in de voorbereiding , Ozzy zei het nog andere zeiden het... We zijn enorm verzwakt Punt Amen en uit.
Ons spel is al bekan zo goed als de uitzendingen van DAZN voor de Challenger pro league, 90 min van willen, maar het kan niet.

En kom me niet af met "vond ons verdedigend niet zo slecht staan" of "het viel nog mee tegen kortrijk wat titel kandidaat is" ....
We zijn zo "fier" dat onze centrale as zo goed als behouden is, dat het er van af spat dat we centraal geen drie linies aan elkaar kunnen knopen.
Onze kern is zo beperkt kwa kwaliteit reken daarbij de gekwetste...
Hoeveel keer hebben we op die twee matchen op goal geschoten? Dat dus.

Ik bedoel en dat klinkt nu misschien heel stom...kunnen wij nu is niet aan de broek van bvb een Vossen gaan trekken , diene jong zit te vergaan bij Zulte op de bank, is niet de jongste, Kan nog goed mee in 2de , heeft ervaring , ... diene weet intussen ook dat hij daar niet bepaald nog veel moet hopen. (en dan bedoel ik in de zin van huur deal).

Ziggy

Post by Ziggy » Mon Aug 18, 2025 10:36 am

andyosgarcia wrote:
Mon Aug 18, 2025 4:56 am
Ik zei het in de voorbereiding , Ozzy zei het nog andere zeiden het... We zijn enorm verzwakt Punt Amen en uit.
Ons spel is al bekan zo goed als de uitzendingen van DAZN voor de Challenger pro league, 90 min van willen, maar het kan niet.

En kom me niet af met "vond ons verdedigend niet zo slecht staan" of "het viel nog mee tegen kortrijk wat titel kandidaat is" ....
We zijn zo "fier" dat onze centrale as zo goed als behouden is, dat het er van af spat dat we centraal geen drie linies aan elkaar kunnen knopen.
Onze kern is zo beperkt kwa kwaliteit reken daarbij de gekwetste...
Hoeveel keer hebben we op die twee matchen op goal geschoten? Dat dus.

Ik bedoel en dat klinkt nu misschien heel stom...kunnen wij nu is niet aan de broek van bvb een Vossen gaan trekken , diene jong zit te vergaan bij Zulte op de bank, is niet de jongste, Kan nog goed mee in 2de , heeft ervaring , ... diene weet intussen ook dat hij daar niet bepaald nog veel moet hopen. (en dan bedoel ik in de zin van huur deal).
of een Thibo Baeten gaan huren speelt ook nie veel

Post Reply