Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Barry
Re: Transfernieuws

Post by Barry » Thu Aug 07, 2025 6:40 pm

tompax wrote:
Thu Aug 07, 2025 6:02 pm
Justhomuch wrote:
Thu Aug 07, 2025 5:00 pm
Allez onzen Ozzy mag terug op internet van de begeleiding? 😂
Om hem op 1 punt toch ook eens gelijk te geven: 'centrale as buiten Peersman behouden' 🥴🥴🥴. De genoemde namen zijn dan nog niet eens het hele seizoen certitudes (al dan niet door blessures) geweest of zelfs nog maar net door de club zelf als onvoldoende bestempeld (daguin).
Had ook die bedenking, maar dacht ook meteen, kan ook zijn dat Luc zegt op Peerman na hebben we onze centrale as behouden, en dat de Journalist dan de namen erbij heeft geplakt.

Barry

Post by Barry » Thu Aug 07, 2025 6:42 pm

Netzer wrote:
Thu Aug 07, 2025 4:18 pm
Ik lees dat hij de concurrentie moet aangaan met Adesanya om eerste spits te worden dus ik twijfel sterk of er nog een aanvaller bijkomt.
Eerst zeggen ze dat ze volop bezig zijn met een extra middenvelder en een spits die momenteel nog op buitenlandse stage zit en nu moet plots eerst Kireev verkocht worden vooraleer er iets bijkomt.
Dat de verkoop dan inderdaad maar snel afgerond wordt, want op deze manier worden we echt een extra jeugdploeg in de challenger pro league.
Alleen met het nadeel dat wij WEL kunnen degraderen.
Als hem de concurrentie moet aangaan met Adensanya dan gaat hem het wel makkelijk halen denk ik 😉

Netzer

Post by Netzer » Thu Aug 07, 2025 7:07 pm

Barry wrote:
Thu Aug 07, 2025 6:42 pm
Als hem de concurrentie moet aangaan met Adensanya dan gaat hem het wel makkelijk halen denk ik 😉
Mogelijk ja, maar dat zegt toch ook wel weer iets ;)
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Aug 07, 2025 10:08 pm

Netzer wrote:
Thu Aug 07, 2025 6:34 pm
Justhomuch wrote:
Thu Aug 07, 2025 5:00 pm
Allez onzen Ozzy mag terug op internet van de begeleiding? 😂
Ja, met dat verschil dat hij echt wel een punt heeft deze keer, of vind jij van niet?
Centrale as behouden? Dan heeft LVT geheugenverlies me dunkt (Boone? Marijnissen?).
Deze transferperiode is tot nu toe veel te plat, daar kan je echt niet omheen.
LVT runt deze club puur als bedrijf en veel te weinig als voetbalclub. Dat is nu net, sportief gezien, het grote probleem.
Een club als bedrijf runnen zou eigenlijk elke voorzitter moeten doen, dan zou er geen geld uitgegeven worden dat er niet is, en dit zeg ik als kleine zelfstandige 😉

Ik heb zijn comment trouwens niet gelezen aangezien hij op de foe-list staat.

Spelers komen en gaan nu eenmaal, het enige constante aan een club zijn de supporters, ik vind het ook jammer dat die gasten weg zijn, maar kunnen we misschien eerst achter onze huidige spelers staan ipv ze al af te liggen breken voor er nog maar 1 match gespeeld is?
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Thu Aug 07, 2025 11:10 pm

Justhomuch wrote:
Thu Aug 07, 2025 10:08 pm
Een club als bedrijf runnen zou eigenlijk elke voorzitter moeten doen, dan zou er geen geld uitgegeven worden dat er niet is, en dit zeg ik als kleine zelfstandige 😉

Spelers komen en gaan nu eenmaal, het enige constante aan een club zijn de supporters, ik vind het ook jammer dat die gasten weg zijn, maar kunnen we misschien eerst achter onze huidige spelers staan ipv ze al af te liggen breken voor er nog maar 1 match gespeeld is?
Wat ik er mee bedoel is dat er naar mijn mening te weinig aan het sportieve wordt gedacht ;)
Ik breek trouwens geen spelers af, alleen is deze transferperiode naar mijn gevoel tot op heden gewoon te weinig en hoop ik dat er nog spelers zullen bijkomen die een directe versterking kunnen betekenen.
Afwachten of er een verkoop van Kireev komt dus, al kan een fitte Kireev natuurlijk voor deze ploeg ook heel wat betekenen.

Wat Yann Gboua betreft : snelheid heeft hij
https://www.instagram.com/reel/DIHwnBBNoMy/

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Aug 08, 2025 6:11 pm

Netzer wrote:
Thu Aug 07, 2025 11:10 pm
Justhomuch wrote:
Thu Aug 07, 2025 10:08 pm

Wat ik er mee bedoel is dat er naar mijn mening te weinig aan het sportieve wordt gedacht ;)
Ik breek trouwens geen spelers af, alleen is deze transferperiode naar mijn gevoel tot op heden gewoon te weinig en hoop ik dat er nog spelers zullen bijkomen die een directe versterking kunnen betekenen.
Afwachten of er een verkoop van Kireev komt dus, al kan een fitte Kireev natuurlijk voor deze ploeg ook heel wat betekenen.

Wat Yann Gboua betreft : snelheid heeft hij
https://www.instagram.com/reel/DIHwnBBNoMy/
Daar zal genoeg aan gedacht worden, het feit is dat de rest hun "bedrijf" slecht runnen he, meer geld uirgeven dan dat er binnen komt.

Ik vind het ook een heel gekke transferperiode, amper matchen kunnen zien, enkel die tegen Berchem waar ik met een slecht gevoel ben weggegaan.

Maar het is wat het is, we kunnen blijven zeveren en zagen, maar dan ga ik liever volop achter de jongens staan en zien waar we staan in september.
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Fri Aug 08, 2025 9:09 pm

KRKN

Post by KRKN » Sat Aug 09, 2025 10:18 am

Heb daar precies een goed gevoel bij. Toch mooie statistieken vorig jaar. Welkom!

Carlke

Post by Carlke » Sat Aug 09, 2025 11:49 am

KRKN wrote:
Sat Aug 09, 2025 10:18 am
Heb daar precies een goed gevoel bij. Toch mooie statistieken vorig jaar. Welkom!
Moet eerlijk zeggen , ik ook wel erg jong maar mooie statisieken bij sl 16. En toch al ingevallen in A kern .

Tokky89

Post by Tokky89 » Wed Aug 13, 2025 1:27 pm

Nog geruchten of spelers die op proef zijn?

Post Reply