Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
TV2002
Re: Transfernieuws

Post by TV2002 » Tue Jul 08, 2025 1:43 pm

Devyd wrote:
Tue Jul 08, 2025 12:41 pm
Gerucht gaat dat er toch nog naar een 4 tal ervaren spelers word gezocht , omdat de tot nu toe gehaalde spelers toch nog niet brengen wat er verwacht werd .

Technische staf zou hierop aangestuurd hebben .
Wat ik al gezien heb in de oefenwedstrijden lijkt me dit logisch . Enkel van Meirvenne kan me echt bekoren .

Op deze moment hebben we een echte beloftenploeg op het veld staan . Maar zeker niet van hetzelfde niveau als club NXT en consoorten .
Demuynck, Sy en De Vos konden mij ook wel absoluut bekoren. Van Meirvenne inderdaad ook.

Fixelles moet dan de eerste van die 4 worden.

Berrem

Post by Berrem » Wed Jul 09, 2025 6:45 pm

Jarno de smet heeft een contractverlenging volgens zijn socials. Er staan wel geen details bij.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Carlke

Post by Carlke » Wed Jul 09, 2025 6:55 pm

TV2002 wrote:
Tue Jul 08, 2025 1:43 pm
Devyd wrote:
Tue Jul 08, 2025 12:41 pm
Gerucht gaat dat er toch nog naar een 4 tal ervaren spelers word gezocht , omdat de tot nu toe gehaalde spelers toch nog niet brengen wat er verwacht werd .

Technische staf zou hierop aangestuurd hebben .
Wat ik al gezien heb in de oefenwedstrijden lijkt me dit logisch . Enkel van Meirvenne kan me echt bekoren .

Op deze moment hebben we een echte beloftenploeg op het veld staan . Maar zeker niet van hetzelfde niveau als club NXT en consoorten .
Demuynck, Sy en De Vos konden mij ook wel absoluut bekoren. Van Meirvenne inderdaad ook.

Fixelles moet dan de eerste van die 4 worden.

Echt tegen dender vond ik de vos toch matig. Maar heb hem nog maar 2 keer een helft gezien . Dus oordeel onder voorbehoud. Nijlen daar oordeel ik hem niet op was geen partij.

Janus

Post by Janus » Wed Jul 09, 2025 7:00 pm

Berrem wrote:
Wed Jul 09, 2025 6:45 pm
Jarno de smet heeft een contractverlenging volgens zijn socials. Er staan wel geen details bij.
27/03/2025:
Jarno De Smet blijft geel-zwart trouw!

Onze doelman Jarno De Smet heeft zijn contract op Het Lisp met twee seizoenen verlengd!

Jarno is een van de langst dienende spelers bij Lierse en de speler met de meeste selecties sinds de heropstart van de club. Hij is niet alleen een solide keeper, maar ook een voorbeeld voor jongere spelers dankzij zijn inzet en professionaliteit. Zijn toewijding en ervaring maken hem een onmisbare schakel in ons team.

Post Reply