Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Sun Mar 30, 2025 1:11 am

Carlke wrote:
Sat Mar 29, 2025 11:41 pm
ozzy105 wrote:
Sat Mar 29, 2025 10:54 pm
Had die dan zo laag loon??? De volgende in rij heel wss waar men afscheid neemt op het lisp. LM zal ook vertrekken nog 1 jaar contrakt, Boone zie ik ook niet blijven te goed voor deze reeks. Het bouwen kan terug beginnen...
Dat vraag ik mij ook af maar het dubbele voor een claes op leeftijd toch even nadenken dan . Lm en boonen tja daar gaat interesse in zijn denk ik ook .
Onder LVT zal er nooit promotie volgen Carlke dat gaat de harde realiteit zijn. Daar hoef je geen bol voor te hebben hoor. Het is ook nooit gezond wanneer slechts 1 iemand de touwtjes in handen heeft in een club!

Axassin

Post by Axassin » Mon Mar 31, 2025 1:33 pm

Devyd wrote:
Sat Mar 29, 2025 10:42 pm
Contract verlenging Claes zou ook klaar liggen .
Maar zou het dubbele willen verdienen dat zijn huidig contract .

Dus dat sleept aan .
Volgens mijn info (van begin vorige week), klopt dit niet echt. Er zou wel al een gesprek geweest zijn met Claes waar de club de intentie heeft uitgesproken om te verlengen maar nog geen exact voorstel heeft gedaan qua cijfers. Mede omdat ze niet weten hoeveel de nieuwe mede investeerder bij gaat inleggen. Op zich wel raar, ze zouden toch best al bezig zijn met de kern van volgend seizoen.

Claes zelf zou wel al contact hebben met Mons, Lommel en Lokeren.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Mar 31, 2025 3:15 pm

Nog niet weten hoeveel de medeinvesteerder wil investeren, straffe kost... Komt weer niks van in huis poepsimpel Ken je dat liedje uit lang vervlogen tijd 'eerst zien, daarna geloven'? Men zal weer vanaf nul kunnen beginnen aan een seizoen Claes weg idem Sow-Kireev-Peersman en heel wss het trio LM-Boone-Adinany... De Kerf zoals die nu speelt zou ook nog wel eens interesse kunnen wekken.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Apr 02, 2025 10:23 pm

Axassin wrote:
Mon Mar 31, 2025 1:33 pm
Devyd wrote:

Dus dat sleept aan .
Volgens mijn info (van begin vorige week), klopt dit niet echt. Er zou wel al een gesprek geweest zijn met Claes waar de club de intentie heeft uitgesproken om te verlengen maar nog geen exact voorstel heeft gedaan qua cijfers. Mede omdat ze niet weten hoeveel de nieuwe mede investeerder bij gaat inleggen. Op zich wel raar, ze zouden toch best al bezig zijn met de kern van volgend seizoen.

Dan blijf je toch gewoon bij de club van uw hart?
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Wed Apr 02, 2025 10:37 pm

Justhomuch wrote:
Wed Apr 02, 2025 10:23 pm
Axassin wrote:
Devyd wrote:

Dus dat sleept aan .

Ga jij uw handtekening zetten onder een contract zonder het exacte loon te kennen?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Apr 02, 2025 10:40 pm

Als gij morgen een aanbod krijgt waar je pakken meer kan verdienen blijf jij dan bij uw huidige werkgever? :)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Apr 03, 2025 9:31 am

Axassin wrote:
Wed Apr 02, 2025 10:37 pm
Justhomuch wrote:
Wed Apr 02, 2025 10:23 pm
Axassin wrote:

Ga jij uw handtekening zetten onder een contract zonder het exacte loon te kennen?
Voor de Lierse zou ik zelfs gratis spelen :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Thu Apr 03, 2025 2:01 pm

ozzy105 wrote:
Wed Apr 02, 2025 10:40 pm
Als gij morgen een aanbod krijgt waar je pakken meer kan verdienen blijf jij dan bij uw huidige werkgever? :)
Denk jij nu echt dat lokeren zo veel meer betaald ... kijk naar hun kern zegt genoeg geen dure vogels ook radja niet, niemand wou die en ze hebben er geluk mee dat hij het goed doet. Ze moeten zelfs nog moeite doen voor licentie blijkbaar

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Apr 04, 2025 12:49 pm

Carlke wrote:
Thu Apr 03, 2025 2:01 pm
ozzy105 wrote:
Wed Apr 02, 2025 10:40 pm
Denk jij nu echt dat lokeren zo veel meer betaald ... kijk naar hun kern zegt genoeg geen dure vogels ook radja niet, niemand wou die en ze hebben er geluk mee dat hij het goed doet. Ze moeten zelfs nog moeite doen voor licentie blijkbaar
Dat ons bestuur maar een effortje doet dan
Wij komen áltijd terug!

Post Reply