Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Transfernieuws

Post by Justhomuch » Wed Dec 25, 2024 6:27 pm

ozzy105 wrote:
Wed Dec 25, 2024 3:55 pm
Devyd wrote:
Wed Dec 25, 2024 2:40 pm
Zeker niet eens . Als we niet zo hadden ingezakt qua mentaliteit hadden we nooit een trainerswissel gehad !

Dit is gewoon een samenloop van omstandigheden .

Kwestie Teunkens en Oulare dat zijn andere verhalen ,

Oulare had gewoon een transfer moeten aanvaarden maar besliste omdat niet te doen , en gewoon een jaar niks te doen en toch de centen binnen rijven .
Terwijl hij zijn carriere nieuw leven wilde inblazen . Die ambitie is hij duidelijk verloren op 1 van zijn vakantie tripjes dit jaar .

Teunkens is idd ongelukkig , het fijne zullen we daar nooit van weten denk ik ..
Ten eerste de eerste 7 matchen waren heel heel heel goed, goed voetbal en amper 7 tegendoelpunten! Iedereen tevree! Dan begint de miserie met spelers die vielen als vliegen, belangrijke spelers zoals PDS-Laes die uitvallen voor maanden, een paar matchen moeten afhaspelen waar een halve basisploeg in de lappenmand lag waaronder bijna heel je defensie met gevolgen vandien. De kern was en is veel te klein om dit op te vangen simpel. Soms staat een trainer ook tegen een overmacht aan te kijken! Ten tweede waarom zou Oulare een transfer moeten aanvaarden vooral als je zo behandeld word? Idem Teunkens gewoonweg bij het huisvuil gezet idem JDS. Ik zeg altijd je moet het verhaal van de twee kanten horen!!! Afin volgend jaar kan men op zoek naar 2 volwaardige en hopelijk degelijke doelmannen terwijl dit niet nodig was geweest! Ten derde men zit al aan de achtste trainer op 6 jaar tijd hopelijk is de Amerikaan een langer leven gegund op het Lisp dan Trost, RP, JC enz enz enz...
Op uw leeftijd nog altijd de DT-regel niet machtig zijn, tja tja tja...
Wij komen áltijd terug!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Dec 25, 2024 6:29 pm

Wat zit je ook weer allemaal te lullen man, je was de grootste hater op "rocky" peeters, nu is ineens de club de boeman, ze zouden in dat WZC beter uw internet ontzeggen!
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Dec 25, 2024 6:48 pm

Justhomuch wrote:
Wed Dec 25, 2024 6:29 pm
Wat zit je ook weer allemaal te lullen man, je was de grootste hater op "rocky" peeters, nu is ineens de club de boeman, ze zouden in dat WZC beter uw internet ontzeggen!
Idd ik was de eerste Justho en toen kreeg ik ook van sommige bagger remember... Het ging hem erover dat het de zoveelste was die en terecht en veel te laat door Luc en co buiten werd gezwierd. Hoelang is RT amper mogen blijven terwijl hij geen slechte resultaten bracht? Urbain-Dave waar ze een blunder maakte om op het slechts mogelijke moment hen buiten te kieperen hen was ook geen lang leven geschoren ondanks het goede voetbal en resultaten.De enige die meer dan een jaar aan boord bleef was VI! Benieuwd hoelang deze aan boord blijft of mag blijven!

KRKN

Post by KRKN » Thu Dec 26, 2024 2:25 pm

Bo De Kerf officiynu. Welkom!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Dec 26, 2024 6:12 pm

Welkom Bo!
Wij komen áltijd terug!

Tokky89

Post by Tokky89 » Fri Dec 27, 2024 1:58 pm

Hopelijk halen ze nog een rechtsachter want daar zijn weinig mogelijkheden en eventueel nog een aanvallende speler .

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Fri Jan 03, 2025 12:44 pm

ozzy105 wrote:
Wed Dec 25, 2024 6:48 pm
Justhomuch wrote:
Idd ik was de eerste Justho en toen kreeg ik ook van sommige bagger remember... Het ging hem erover dat het de zoveelste was die en terecht en veel te laat door Luc en co buiten werd gezwierd. Hoelang is RT amper mogen blijven terwijl hij geen slechte resultaten bracht? Urbain-Dave waar ze een blunder maakte om op het slechts mogelijke moment hen buiten te kieperen hen was ook geen lang leven geschoren ondanks het goede voetbal en resultaten.De enige die meer dan een jaar aan boord bleef was VI! Benieuwd hoelang deze aan boord blijft of mag blijven!
Globaal gezien klopt het dat die 'te' snel buiten gesmeten zijn. Langs de andere kant, en dat gaan we nooit weten, als ze aangebleven waren, hadden we misschien niet meer in het prof circuit gezeten. Als we dat omdraaien, ondanks de ontslagen zijn we ook niet gedegradeerd. Daaruit concludeer ik dat de keuze voor ontslagen nooit de verkeerde is geweest, want dat kan je enkel maar zeggen als we na de trainerswissels wel effectief gedegradeerd zouden zijn.

Ik ben een boek aan het lezen 'verslaafd aan ons eigen gelijk' en dat gaat over perspectieve lenigheid. Concreet wil dit dus zeggen dat we soms ook zaken vanuit een ander perspectief moeten bekijken en onze eigen mening eens moeten evalueren. Ik ben niet de persoon die normaal mensen persoonlijk aanvalt, maar het is iets wat jij, Ozzy, totaal niet kan. Jij blijft je eigen lied, wat nota bene enorm afgezaagd begint te worden, telkens maar op repeat zetten. Probeer maar eens te begrijpen waarom zoveel mensen jou geblokkeerd hebben of op je afgeven. En probeer ook maar eens te begrijpen waarom sommige mensen een andere mening hebben.
Als iedereen dit doet en ook eens probeert de andere kant te bekijken, dan zal er veel minder onnodig gediscussieerd worden. Iedereen heeft zijn eigen vakbekwaamheid en mening en dat is ook meer dan ok. Alleen mag dat niet leiden tot de perceptie dat 'ik alles weet en de rest niets'.
Bij mij is dat IT, bij LVT is dat het runnen van een bedrijf (wat een club uiteindelijk ook is). Een gezonde ondernemer laat zijn bedrijf zelfdruipend zijn en dat is perfect wat LVT aan het doen is, nota bene één van de enige binnen de Belgische voetbalwereld en misschien zelfs daarbuiten wel. Meer kan ik daar ook niet over zeggen, net zoals LVT bij wijze van spreken ook niet meer kan zeggen dan dat een computer aan en uit gezet kan worden. Het meeste daarachter weet ik dan weer. Soit, om maar mee te geven dat je af en toe eens jezelf in vraag mag stellen ook.

Barry

Post by Barry » Fri Jan 03, 2025 1:36 pm

Yentl1992 wrote:
Fri Jan 03, 2025 12:44 pm
ozzy105 wrote:
Justhomuch wrote:
Globaal gezien klopt het dat die 'te' snel buiten gesmeten zijn. Langs de andere kant, en dat gaan we nooit weten, als ze aangebleven waren, hadden we misschien niet meer in het prof circuit gezeten. Als we dat omdraaien, ondanks de ontslagen zijn we ook niet gedegradeerd. Daaruit concludeer ik dat de keuze voor ontslagen nooit de verkeerde is geweest, want dat kan je enkel maar zeggen als we na de trainerswissels wel effectief gedegradeerd zouden zijn.

Ik ben een boek aan het lezen 'verslaafd aan ons eigen gelijk' en dat gaat over perspectieve lenigheid. Concreet wil dit dus zeggen dat we soms ook zaken vanuit een ander perspectief moeten bekijken en onze eigen mening eens moeten evalueren. Ik ben niet de persoon die normaal mensen persoonlijk aanvalt, maar het is iets wat jij, Ozzy, totaal niet kan. Jij blijft je eigen lied, wat nota bene enorm afgezaagd begint te worden, telkens maar op repeat zetten. Probeer maar eens te begrijpen waarom zoveel mensen jou geblokkeerd hebben of op je afgeven. En probeer ook maar eens te begrijpen waarom sommige mensen een andere mening hebben.
Als iedereen dit doet en ook eens probeert de andere kant te bekijken, dan zal er veel minder onnodig gediscussieerd worden. Iedereen heeft zijn eigen vakbekwaamheid en mening en dat is ook meer dan ok. Alleen mag dat niet leiden tot de perceptie dat 'ik alles weet en de rest niets'.
Bij mij is dat IT, bij LVT is dat het runnen van een bedrijf (wat een club uiteindelijk ook is). Een gezonde ondernemer laat zijn bedrijf zelfdruipend zijn en dat is perfect wat LVT aan het doen is, nota bene één van de enige binnen de Belgische voetbalwereld en misschien zelfs daarbuiten wel. Meer kan ik daar ook niet over zeggen, net zoals LVT bij wijze van spreken ook niet meer kan zeggen dan dat een computer aan en uit gezet kan worden. Het meeste daarachter weet ik dan weer. Soit, om maar mee te geven dat je af en toe eens jezelf in vraag mag stellen ook.
Heel mooi gezegd dit!
Mss ook een paar exemplaren van dat boek naar enkele politiekers sturen. ;)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jan 03, 2025 2:40 pm

Yentl1992 wrote:
Fri Jan 03, 2025 12:44 pm
ozzy105 wrote:
Justhomuch wrote:

Mooi verwoord, al denk ik dat er met den Ozzy niet veel meer op dat vlak valt aan te vangen, gewoon permanent verbannen van dit forum, zoals ze bij LL hebben gedaan trouwens, ahnee daar was hij weggepest zeker, maar dat zal ook wel weer aan een ander liggen.
Wij komen áltijd terug!

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Tue Jan 07, 2025 5:02 am

Lang geleden dat ik hier nog gepost heb, Om te beginnen iedereen nog e gelukkig nieuwjaar!
Om verder te gaan zie elkander is e bekke geren gvd! :P

Goed gevoel wel van "hoop" bij onze nieuwe coach ook, Al moet ik zeggen dat ge CG niet alleen met pek en veren kunt insmeren.Hij is volgens mij nog altijd de coach die een Glenn Claes terug kansen is gaan geven, terwijl die normaal al afgeschreven was... Er heel wat blesures zijn geweest ook plus dat je in bepaalde matchen kon zien dat ze er gewoon geen zin in hadden. Dat laatste ligt ook niet enkel aan den trainer hé...
En zeg nu niet een echte coach krijgt daar lijn in, als er 11 opt veld staan die diene dag geen goesting hebben.... kunder er nog altijd niet den helft afhalen.

Oulare , das voor mij een afgesloten hoofdstuk die had vorig seizoen tegen club next al zoveel zeer aan zijn goesting dat hem liever ging wandelen... respect gaat twee kante op. Doelmannen kwestie... voor mij was onze huurling niet nodig, De Smet is in mijn ogen geen slechtere keeper dan Peersman. Van waar die transfer of redenering kwam is voor mij een groot vraagteken.

Wat je ook zag en dat kan enkel aan mijn persoonlijk beeld liggen ; in het begin toen alles vlotjes liep...steeg de hele groep een beetje boven zichzelf uit, ook de minder vaardige spelers. Na x-aantal blessures en minderen matchen... zie je gewoon dat een aantal van de gasten ook effectief boven hun niveau uitstaken en dat niet een heel seizoen lang kunnen doortrekken. Ik wil niet zeggen of met de vinger wijzen die of die is slecht of te zwak, maar we hebbe niet de brede kern, die een vormdip kan opvangen en dat is mede CG zijn ondergang geweest volgens mij.

Ik zou niet opzoek gaan persee naar ervaring, maar eerder naar consistentie in versterking op 1 of 2 plekken toch nog. Geen speler die heel goeie hoogtes heeft maar de week der op een dal, maar elke week zelfde normaal stevig niveau kan aanhouden.

Post Reply