Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Transfernieuws

Post by Justhomuch » Tue Dec 24, 2024 3:38 pm

TV2002 wrote:
Tue Dec 24, 2024 3:02 pm
Jamath Shoffner dus.
Blij met deze transfers

Ozzy, ik wacht alvast op uw cijfermateriaal.
Wij komen áltijd terug!

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Tue Dec 24, 2024 5:52 pm

Ben hoopvol,een goeie keuze denk ik, wereldburger en hopelijk een tactisch genie.

Lipser

Post by Lipser » Wed Dec 25, 2024 12:35 am

Ben wel blij met de komst van Shoffner. Lijkt mij het juiste profiel te hebben om ons een stap vooruit te doen komen.

Anderzijds, heb ook compassie met Gregoire. Was blijkbaar al tweede keuze in de zomer omdat Shoffner toen omwille van priveredenen niet beschikbaar was. Nu Shoffner heeft aangegeven toch terug beschikbaar te zijn, heeft men maar snel Gregoire aan de deur gezet. Voetbal is een harde stiel.

Netzer

Post by Netzer » Wed Dec 25, 2024 12:42 am

Hier heb ik een goed gevoel bij, hopelijk een schot in de roos.
Formerly known as Lisp-boy

Ziggy

Post by Ziggy » Wed Dec 25, 2024 12:52 am

Jordanvov mag niet meer doen in Westerlo ons trainer kent die nog van in Royal Excelsior Virton zou da misschien de versterking worden voor rechts flank ?

KRKN

Post by KRKN » Wed Dec 25, 2024 9:07 am

Lipser wrote:
Wed Dec 25, 2024 12:35 am
Ben wel blij met de komst van Shoffner. Lijkt mij het juiste profiel te hebben om ons een stap vooruit te doen komen.

Anderzijds, heb ook compassie met Gregoire. Was blijkbaar al tweede keuze in de zomer omdat Shoffner toen omwille van priveredenen niet beschikbaar was. Nu Shoffner heeft aangegeven toch terug beschikbaar te zijn, heeft men maar snel Gregoire aan de deur gezet. Voetbal is een harde stiel.
Eens. Wel een goed gevoel bij Shoffner.

esreil

Post by esreil » Wed Dec 25, 2024 10:42 am

Niet eens. Bij goed voetbal en resultaten had Gregoire er gewoon nog geweest. Waarschijnlijk bij veel inzet zelfs …

Mark

Post by Mark » Wed Dec 25, 2024 1:35 pm

Wel eens, dit is exact wat er gebeurd is !
Ook Jens Theunckens en Obbi Oulare worden volgens mij niet fair behandeld.

Devyd

Post by Devyd » Wed Dec 25, 2024 2:40 pm

Zeker niet eens . Als we niet zo hadden ingezakt qua mentaliteit hadden we nooit een trainerswissel gehad !

Dit is gewoon een samenloop van omstandigheden .

Kwestie Teunkens en Oulare dat zijn andere verhalen ,

Oulare had gewoon een transfer moeten aanvaarden maar besliste omdat niet te doen , en gewoon een jaar niks te doen en toch de centen binnen rijven .
Terwijl hij zijn carriere nieuw leven wilde inblazen . Die ambitie is hij duidelijk verloren op 1 van zijn vakantie tripjes dit jaar .

Teunkens is idd ongelukkig , het fijne zullen we daar nooit van weten denk ik ..

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Dec 25, 2024 3:55 pm

Devyd wrote:
Wed Dec 25, 2024 2:40 pm
Zeker niet eens . Als we niet zo hadden ingezakt qua mentaliteit hadden we nooit een trainerswissel gehad !

Dit is gewoon een samenloop van omstandigheden .

Kwestie Teunkens en Oulare dat zijn andere verhalen ,

Oulare had gewoon een transfer moeten aanvaarden maar besliste omdat niet te doen , en gewoon een jaar niks te doen en toch de centen binnen rijven .
Terwijl hij zijn carriere nieuw leven wilde inblazen . Die ambitie is hij duidelijk verloren op 1 van zijn vakantie tripjes dit jaar .

Teunkens is idd ongelukkig , het fijne zullen we daar nooit van weten denk ik ..
Ten eerste de eerste 7 matchen waren heel heel heel goed, goed voetbal en amper 7 tegendoelpunten! Iedereen tevree! Dan begint de miserie met spelers die vielen als vliegen, belangrijke spelers zoals PDS-Laes die uitvallen voor maanden, een paar matchen moeten afhaspelen waar een halve basisploeg in de lappenmand lag waaronder bijna heel je defensie met gevolgen vandien. De kern was en is veel te klein om dit op te vangen simpel. Soms staat een trainer ook tegen een overmacht aan te kijken! Ten tweede waarom zou Oulare een transfer moeten aanvaarden vooral als je zo behandeld word? Idem Teunkens gewoonweg bij het huisvuil gezet idem JDS. Ik zeg altijd je moet het verhaal van de twee kanten horen!!! Afin volgend jaar kan men op zoek naar 2 volwaardige en hopelijk degelijke doelmannen terwijl dit niet nodig was geweest! Ten derde men zit al aan de achtste trainer op 6 jaar tijd hopelijk is de Amerikaan een langer leven gegund op het Lisp dan Trost, RP, JC enz enz enz...

Post Reply