Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Hoe raar het ook is maar de lange zit in 1a ! Oke als 2 de doelman maar hij zit er. Goede makelaar doet wonderen vliegenvanger eerste klas en je ziet wel .ozzy105 wrote: ↑Fri Sep 06, 2024 12:42 pmHet is vrij simpel draait hij een goed jaar zit hij volgend seizoen bij een andere club met meer middelen en loon, mislukt hij zoals Delanghe beland hij terug op de bank en is hij ook weg! Zo simpel liggen de kaarten.esreil wrote: ↑Fri Sep 06, 2024 10:31 amEn wie zegt dat Peersman na het seizoen niet gewoon blijft... ?
Kan hier een goed jaar draaien maar is dat dan voldoende voor PSV? Toch een paar niveaus hoger.
Niet vergeten dat die daar nu 6e keuze of zo is. Die andere zullen ook niet Janneke en Mieke zijn ...
Dus omdat we ook niet alles moeten verbloemen .
Is wat we verwachten nu ook gebeurd , en is De Smet op training gewoon weg gegaan .
Niet meer dan normaal .
Is gestart als eerste keeper en speelde een zeer sterk begin . Waarbij hij ons meermaals heeft recht gehouden.
Om dan ineens te horen te krijgen dat hij terug 2de keeper wordt , van concurentie is helemaal geen sprake . Peersman moet keepen .
Met gevolg dat zowel de Smet als Teunkens die zich kon vinden in de rol als doublure , het er helemaal mee gehad hebben op het lisp .
Is wat we verwachten nu ook gebeurd , en is De Smet op training gewoon weg gegaan .
Niet meer dan normaal .
Is gestart als eerste keeper en speelde een zeer sterk begin . Waarbij hij ons meermaals heeft recht gehouden.
Om dan ineens te horen te krijgen dat hij terug 2de keeper wordt , van concurentie is helemaal geen sprake . Peersman moet keepen .
Met gevolg dat zowel de Smet als Teunkens die zich kon vinden in de rol als doublure , het er helemaal mee gehad hebben op het lisp .
2...Dit zat er aan te komen en een logische reactie van De Smet. Sinds hij op het lisp belande in 2020 heeft hij nooit een eerlijke kans gekregen. Buiten een seizoen in de eerste Amateurreeks waar hij het niet slecht deed voor de rest...... LVT kan nu al uitkijken voor 2 verse doelmannen voor volgend seizoen en hopen dat Peersman niet teveel in de fout gaat en of gekwetst geraakt!Devyd wrote: ↑Sun Sep 15, 2024 11:46 amDus omdat we ook niet alles moeten verbloemen .
Niet meer dan normaal .
Last edited by ozzy105 on Sun Sep 15, 2024 1:28 pm, edited 1 time in total.
Ik moet wel zeggen de smet op lange termijn vind ik hem geen eerste doelman ! Maar dit verdiend hij niet hij was nu goed aan het keepen en zolang het goed is, moet men niet veranderen doe je met speler ook niet. En idd je zit met probleem 2 redelijke keepers betalen in een b kern. Daar had men andere veldspeler voor kunnen gaan halen. Moet ook zeggen peersman heeft mij niet ontgoocheld gisteren keepte goede match.
De eerste flater van Luc niet he Carlke ik kan een reeks opsommen sinds 2018 maar dan ben ik deze avond nog bezig! Het enige verschil met de Egyptenaar is dat LVT wel zijn boekhouding in orde heeft en proficiat daarvoor maar voor de rest......Carlke wrote: ↑Sun Sep 15, 2024 1:20 pmIk moet wel zeggen de smet op lange termijn vind ik hem geen eerste doelman ! Maar dit verdiend hij niet hij was nu goed aan het keepen en zolang het goed is, moet men niet veranderen doe je met speler ook niet. En idd je zit met probleem 2 redelijke keepers betalen in een b kern. Daar had men andere veldspeler voor kunnen gaan halen. Moet ook zeggen peersman heeft mij niet ontgoocheld gisteren keepte goede match.
- Justhomuch
Ik snap er helemaal niets van.Devyd wrote: ↑Sun Sep 15, 2024 11:46 amDus omdat we ook niet alles moeten verbloemen .
Niet meer dan normaal .
Dat dit maar rap achter de rug is, hebben we eindelijk een iets of wat deftige ploeg, hebben we weet interne troubles.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Ozzyke, jaloers dat die man wel iets bereikt heeft in zijn leven of wat is't? Uw fixatie op de voorzitter begint gewoonweg lachwekkend te worden, naar mijn weten bepaald die nog altijd niet wie er op de bank zit of niet, dat is voor de technische staf/trainer.ozzy105 wrote: ↑Sun Sep 15, 2024 1:32 pmDe eerste flater van Luc niet he Carlke ik kan een reeks opsommen sinds 2018 maar dan ben ik deze avond nog bezig! Het enige verschil met de Egyptenaar is dat LVT wel zijn boekhouding in orde heeft en proficiat daarvoor maar voor de rest......Carlke wrote: ↑Sun Sep 15, 2024 1:20 pmIk moet wel zeggen de smet op lange termijn vind ik hem geen eerste doelman ! Maar dit verdiend hij niet hij was nu goed aan het keepen en zolang het goed is, moet men niet veranderen doe je met speler ook niet. En idd je zit met probleem 2 redelijke keepers betalen in een b kern. Daar had men andere veldspeler voor kunnen gaan halen. Moet ook zeggen peersman heeft mij niet ontgoocheld gisteren keepte goede match.
Wij komen áltijd terug!
Tjha, als je niet in het stadion komt kan je ook niet zien wat Luc allemaal veranderd heeft... Da's ook een lange lijst met positieve zakenozzy105 wrote: ↑Sun Sep 15, 2024 1:32 pmDe eerste flater van Luc niet he Carlke ik kan een reeks opsommen sinds 2018 maar dan ben ik deze avond nog bezig! Het enige verschil met de Egyptenaar is dat LVT wel zijn boekhouding in orde heeft en proficiat daarvoor maar voor de rest......Carlke wrote: ↑Sun Sep 15, 2024 1:20 pmIk moet wel zeggen de smet op lange termijn vind ik hem geen eerste doelman ! Maar dit verdiend hij niet hij was nu goed aan het keepen en zolang het goed is, moet men niet veranderen doe je met speler ook niet. En idd je zit met probleem 2 redelijke keepers betalen in een b kern. Daar had men andere veldspeler voor kunnen gaan halen. Moet ook zeggen peersman heeft mij niet ontgoocheld gisteren keepte goede match.
Tja ozzy nu denk ik ook wel dat luc zich niet bezig houd met opstellingen en dergelijke ...daar betaalt hij mensen voor ! Doen die hun job niet goed vliegen ze buiten . Zie aan schokaert en zo . Luc betaald den boel waarvoor dank . Een ding wil ik ook dat er meer midellen komen maar de juiste!ozzy105 wrote: ↑Sun Sep 15, 2024 1:32 pmDe eerste flater van Luc niet he Carlke ik kan een reeks opsommen sinds 2018 maar dan ben ik deze avond nog bezig! Het enige verschil met de Egyptenaar is dat LVT wel zijn boekhouding in orde heeft en proficiat daarvoor maar voor de rest......Carlke wrote: ↑Sun Sep 15, 2024 1:20 pmIk moet wel zeggen de smet op lange termijn vind ik hem geen eerste doelman ! Maar dit verdiend hij niet hij was nu goed aan het keepen en zolang het goed is, moet men niet veranderen doe je met speler ook niet. En idd je zit met probleem 2 redelijke keepers betalen in een b kern. Daar had men andere veldspeler voor kunnen gaan halen. Moet ook zeggen peersman heeft mij niet ontgoocheld gisteren keepte goede match.
Misschien wat voorbarig, maar ik lees net dat De Busser enkele weken geleden ook vrij respectloos aan de kant is gezet bij Lommel. Die had ik toch ook graag terug bij ons gezien. Ondertussen al wel naar go ahead eagles, maar slechts als 2e doelman. Als Peersman na dit seizoen vertrekt zou ik daar toch eens polsen.