A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: A-kern

Post by Justhomuch » Wed Jun 26, 2024 3:25 pm

ozzy105 wrote:
Wed Jun 26, 2024 11:36 am
Tirpan zou ik graag zien blijven en hoeveel gaat de som maar weer zijn die ze ontvangen? Van al de gedane uittransfers buiten wss VA gerekend is de club zeker niet rijker geworden. Er moet dringend een medeinvesteerder komen wil men echt sportief een stap vooruit zetten! Eens meedoen met de lotto se!
Voor de trainer hebben ze toch serieus geld gekregen?
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Wed Jun 26, 2024 3:58 pm

Allee volgens gva tirpan, oulare, en claes trainen apart binnen bij kine... straf seizoen begint en de 2 weeral blessure dan . Tirpan reken ik daar nieg bij

Axassin

Post by Axassin » Wed Jun 26, 2024 4:19 pm

Van Acker was effectief maar 75.000 hoor, geen 750.000

Enkele nieuwtjes van op training:

- Perdichizzi is rond, Westerlo moet papieren in orde brengen
- Tirpan vertrekt zo goed als zeker. Zou vervanger klaarstaan met 1A en 1B ervaring
- Komt nog ervaren middenvelder bij ter vervanging van TVA
- 2 testers op training vandaag (geen idee welke)

Uit GVA:

Woensdagochtend kwamen de spelers druppelsgewijs toe op het Lisp. Ook de nieuwkomers tekenden daarbij present. Maxim Kireev en Samih El Touile waren nog niet van de partij, ze kregen een extra weekje rust. De jonge Tiago Vermeulen was na zijn examens wel meteen aanwezig. Ook hoofdcoach Christophe Grégoire gaf nog niet present. Hij is nog in loondienst van de KBVB en geeft maandag het startschot van zijn periode als T1 bij Lierse. T2 Dirk Huysmans kreeg, zoals eerder al was overeengekomen, een paar extra dagen rust en Ransford Addo pikt donderdag aan. En dus waren het Bernd Brughmans en physical coach Sam de Cooman die de eerste training leidden. Daarbij werd hoofdzakelijk loopwerk verricht.

Jens Teunckens en Aske Sampers, die eind vorig seizoen te horen kregen bij een eventuele opportuniteit ondanks een lopend contract te mogen vertrekken, trainden gewoon met de groep. Diezelfde boodschap kregen Obbi Oulare en Glenn Claes. Dat duo beperkte zich tot individueel werk bij de kinesist. Ook Mickaël Tirpan bleef binnen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Devyd

Post by Devyd » Wed Jun 26, 2024 4:41 pm

Dus iedereen wist wanneer de start van de trainingen was . En toch slagen onze T2 en T3 erin om nog ee´ paar dagen extra verlof te krijgen 🙄

Da kan er bij mij ni in .

Ziggy

Post by Ziggy » Wed Jun 26, 2024 4:42 pm

Ik denk dat het Ciranni is ga weg bij Zulte eind contract

Ziggy

Post by Ziggy » Wed Jun 26, 2024 4:45 pm

Ziggy wrote:
Wed Jun 26, 2024 4:42 pm
Ik denk dat het Ciranni is ga weg bij Zulte eind contract
Dat die in de plaats komt van tripan

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jun 26, 2024 4:49 pm

Carlke wrote:
Wed Jun 26, 2024 3:58 pm
Allee volgens gva tirpan, oulare, en claes trainen apart binnen bij kine... straf seizoen begint en de 2 weeral blessure dan . Tirpan reken ik daar nieg bij
Zo zijn er velen gepasseerd he Carlke die blessuregevoelig zijn vooral de voorbije 3 seizoenen ga maar na.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jun 26, 2024 4:54 pm

Toch een grap hoop ik dat van VA? Hoeveelste degelijke voetballer is dit al niet die voor peanuts vertrekt?

Wekkie3

Post by Wekkie3 » Wed Jun 26, 2024 5:01 pm

Axassin wrote:
Wed Jun 26, 2024 4:19 pm
Van Acker was effectief maar 75.000 hoor, geen 750.000

Enkele nieuwtjes van op training:

- Perdichizzi is rond, Westerlo moet papieren in orde brengen
- Tirpan vertrekt zo goed als zeker. Zou vervanger klaarstaan met 1A en 1B ervaring
- Komt nog ervaren middenvelder bij ter vervanging van TVA
- 2 testers op training vandaag (geen idee welke)

Uit GVA:

Woensdagochtend kwamen de spelers druppelsgewijs toe op het Lisp. Ook de nieuwkomers tekenden daarbij present. Maxim Kireev en Samih El Touile waren nog niet van de partij, ze kregen een extra weekje rust. De jonge Tiago Vermeulen was na zijn examens wel meteen aanwezig. Ook hoofdcoach Christophe Grégoire gaf nog niet present. Hij is nog in loondienst van de KBVB en geeft maandag het startschot van zijn periode als T1 bij Lierse. T2 Dirk Huysmans kreeg, zoals eerder al was overeengekomen, een paar extra dagen rust en Ransford Addo pikt donderdag aan. En dus waren het Bernd Brughmans en physical coach Sam de Cooman die de eerste training leidden. Daarbij werd hoofdzakelijk loopwerk verricht.

Jens Teunckens en Aske Sampers, die eind vorig seizoen te horen kregen bij een eventuele opportuniteit ondanks een lopend contract te mogen vertrekken, trainden gewoon met de groep. Diezelfde boodschap kregen Obbi Oulare en Glenn Claes. Dat duo beperkte zich tot individueel werk bij de kinesist. Ook Mickaël Tirpan bleef binnen.
Een van de testers is Dirk Asare, centrale middenvelder.
—> https://www.transfermarkt.be/dirk-asare ... ler/708453

Carlke

Post by Carlke » Wed Jun 26, 2024 5:17 pm

ozzy105 wrote:
Wed Jun 26, 2024 4:54 pm
Toch een grap hoop ik dat van VA? Hoeveelste degelijke voetballer is dit al niet die voor peanuts vertrekt?
2...idd volg ik volledig in !

Post Reply