A-kern
Re: A-kern
Gelijk??? De behaalde resultaten en punten spreken voor zich: toen konden we er zeker wel iets mee doen.Mark wrote: ↑Sun Jun 09, 2024 7:54 amDit is heel zuur, ik vind het verschrikkelijk dat Ozzy en ik uiteindelijk gelijk krijgen, toen we bij zijn aanstelling schreven laat die weg daar kan je niks mee doen !
Hem dwingen om te blijven heeft echt geen zin daar win je niks mee, maar het is ook smerig spel van Zulte, dus laat ze maar het maximale betalen wat je kan vragen vlgs het contract.
Hopelijk weten we snel wie zijn vervanger wordt.
Dat hij nu vervalt in zijn oude gewoonte van liegen en bedriegen is een heel andere zaak.
- Justhomuch
Dit dus, ik vind het verschrikkelijk dat ik gelijk moet krijgen en dat Mark gewoon Ozzy is onder een andere naam om zichzelf gelijk te gevenpolydor wrote: ↑Sun Jun 09, 2024 12:06 pmGelijk??? De behaalde resultaten en punten spreken voor zich: toen konden we er zeker wel iets mee doen.Mark wrote: ↑Sun Jun 09, 2024 7:54 amDit is heel zuur, ik vind het verschrikkelijk dat Ozzy en ik uiteindelijk gelijk krijgen, toen we bij zijn aanstelling schreven laat die weg daar kan je niks mee doen !
Hem dwingen om te blijven heeft echt geen zin daar win je niks mee, maar het is ook smerig spel van Zulte, dus laat ze maar het maximale betalen wat je kan vragen vlgs het contract.
Dat hij nu vervalt in zijn oude gewoonte van liegen en bedriegen is een heel andere zaak.

Nee ff serieus, moest dit niet gebeurd zijn was het een toptrainer volgens iedereen
Wij komen áltijd terug!
Iemand nog iets opgevangen? Windstil in alle media...
Je kan deze trainer toch niet meer vertrouwen ook al gaat de deal met Zulte mss toch niet door want is nog altijd niet officieel. Zo snel mogelijk andere zoeken die echt voor de club kiest.
Inderdaad, hij heeft zich helemaal ondermijnd.
Weg ermee en tot nooit meer!
Zonde want hij bleek de trainer te zijn die LK nodig had.
- Justhomuch
Daar ga ik volledig mee akkoord, ik dacht ook dat we heel goed zaten voor volgend seizoen, spijtig genoeg niet dusJusthomuch wrote: ↑Sun Jun 09, 2024 2:08 pmDit dus, ik vind het verschrikkelijk dat ik gelijk moet krijgen en dat Mark gewoon Ozzy is onder een andere naam om zichzelf gelijk te gevenpolydor wrote: ↑Sun Jun 09, 2024 12:06 pmGelijk??? De behaalde resultaten en punten spreken voor zich: toen konden we er zeker wel iets mee doen.Mark wrote: ↑Sun Jun 09, 2024 7:54 amDit is heel zuur, ik vind het verschrikkelijk dat Ozzy en ik uiteindelijk gelijk krijgen, toen we bij zijn aanstelling schreven laat die weg daar kan je niks mee doen !
Dat hij nu vervalt in zijn oude gewoonte van liegen en bedriegen is een heel andere zaak.![]()
Nee ff serieus, moest dit niet gebeurd zijn was het een toptrainer volgens iedereen
Dikke 3
Trainer natuurlijk niet gratis laten vertrekken en met de afkoopsom Oulare proberen te houden. Al heb ik uiteraard totaal geen idee over welke bedragen het hier gaat…
Iets of wat communicatie vanuit de club zou nu ondertussen ook niet misstaan vind ik.
Langs de andere kant, hoe smerig en onprofessioneel dit ook is van SVDB, is dit toch wel weer gewoon het gevolg van gebrek aan (financiële) middelen en sportieve ambitie van de club. Want anders had SVDB toch gewoon gebleven denk ik dan. Eigenlijk word je daar als supporter toch een beetje moedeloos van.
Langs de andere kant, hoe smerig en onprofessioneel dit ook is van SVDB, is dit toch wel weer gewoon het gevolg van gebrek aan (financiële) middelen en sportieve ambitie van de club. Want anders had SVDB toch gewoon gebleven denk ik dan. Eigenlijk word je daar als supporter toch een beetje moedeloos van.
Formerly known as Lisp-boy