A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: A-kern

Post by Carlke » Sat Jun 08, 2024 1:03 pm

Tja wat moet men hier van denken ! Voor geld kan alles , gelooft hij niet in het project, krijgt hij niet de transfers die hij wil. Een ding is zeker geen mooie zet !

TV2002

Post by TV2002 » Sat Jun 08, 2024 2:01 pm

Zou nu ook al uit de groepschat van de A-kern verwijderd zijn.

Net nu alles op punt stond, waar we op elk niveau binnen de club capabele mensen hadden zitten, beslist zo iemand om te vertrekken. Ongelofelijk zuur.

Maar goed, de zoektocht naar een opvolger kan starten. Ik zou vol voor Issame Charaï gaan. Is nu ook vrij en hoor daar heel veel goeds over.
Voor de rest heb je ook niet veel keuze. Hans Somers stond ook op het punt om ontslagen te worden, Bob Peeters is ook vrij maar heeft al aangegeven dat hij zich even ging focussen op analistenwerk op tv. De Decker is ook vrij, maar hem heb ik dan weer niet zo graag. Benieuwd.

Ziggy

Post by Ziggy » Sat Jun 08, 2024 2:04 pm

TV2002 wrote:
Sat Jun 08, 2024 2:01 pm
Zou nu ook al uit de groepschat van de A-kern verwijderd zijn.

Net nu alles op punt stond, waar we op elk niveau binnen de club capabele mensen hadden zitten, beslist zo iemand om te vertrekken. Ongelofelijk zuur.

Maar goed, de zoektocht naar een opvolger kan starten. Ik zou vol voor Issame Charaï gaan. Is nu ook vrij en hoor daar heel veel goeds over.
Voor de rest heb je ook niet veel keuze. Hans Somers stond ook op het punt om ontslagen te worden, Bob Peeters is ook vrij maar heeft al aangegeven dat hij zich even ging focussen op analistenwerk op tv. De Decker is ook vrij, maar hem heb ik dan weer niet zo graag. Benieuwd.
Ik lees te juist ergens dat iemand de Decker gezien had gisteren op het Lisp

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jun 08, 2024 2:11 pm

De Decker geen fan van. Bij Deinze-Beveren totaal mislukt ondanks beide clubs een kern hadden voor promotie! Zegt niet alles maar toch zeer veel.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jun 08, 2024 2:29 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jun 08, 2024 2:11 pm
De Decker geen fan van. Bij Deinze-Beveren totaal mislukt ondanks beide clubs een kern hadden voor promotie! Zegt niet alles maar toch zeer veel.
Is dat een nieuwe fusieclub? :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Sat Jun 08, 2024 4:22 pm

Justhomuch wrote:
Sat Jun 08, 2024 2:29 pm
ozzy105 wrote:
De andere trainers bij beide clubs ook niet he ozzy ! Beveren verkocht al hun toppers en haalde mindere goden fout bestuur ... deinze vervangde trainer en somers moest hun rechtstreekse promotie bezorgen maar ook niks... zelfs in play offs niks .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jun 08, 2024 5:57 pm

Carlke wrote:
Sat Jun 08, 2024 4:22 pm
Justhomuch wrote:
ozzy105 wrote:
De andere trainers bij beide clubs ook niet he ozzy ! Beveren verkocht al hun toppers en haalde mindere goden fout bestuur ... deinze vervangde trainer en somers moest hun rechtstreekse promotie bezorgen maar ook niks... zelfs in play offs niks .
Heb je een punt Carlke maar De Decker is bij 2 clubs mislukt, clubs die een goede kern hadden voor promotie. Het enige wat hij bereikt heeft is promotie in zijn eerste seizoen bij Antwerp maar laat ons eerlijk zijn dat lag bij ons en bij niks anders! De match tegen Roeselare hebben we het dankzij oa De Belder verkloot en net voor de belangrijke match ook door de Egyptenaar die de man toen in vorm Masika verkocht. Het was geen 1-1 toen geworden geloof me vrij.

polydor

Post by polydor » Sat Jun 08, 2024 6:25 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jun 08, 2024 5:57 pm
Carlke wrote:
Sat Jun 08, 2024 4:22 pm
Justhomuch wrote:

Heb je een punt Carlke maar De Decker is bij 2 clubs mislukt, clubs die een goede kern hadden voor promotie. Het enige wat hij bereikt heeft is promotie in zijn eerste seizoen bij Antwerp maar laat ons eerlijk zijn dat lag bij ons en bij niks anders! De match tegen Roeselare hebben we het dankzij oa De Belder verkloot en net voor de belangrijke match ook door de Egyptenaar die de man toen in vorm Masika verkocht. Het was geen 1-1 toen geworden geloof me vrij.
Euh, tegen Roeselare heeft De Belder het bewust verkloot op vraag van zijn toenmalige manager...

polydor

Post by polydor » Sat Jun 08, 2024 6:27 pm

Tja, SVDB...
Ik geloof dat iedereen een tweede kans verdient, maar de reden waarvoor hij bij zijn eerste passage is buiten gezet, komt nu terug naar boven. Volledig onbetrouwbaar dus...

stakke

Post by stakke » Sat Jun 08, 2024 6:54 pm

Niet te geloven. Wat een judas! Ook heel bedenkelijk van ZW. Nu goed dan kunnen we oulare msch houden om toch een pluspunt te zien.

Post Reply