Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik zou dat toch een goeie transfer vinden hoor.
Die Anne is een hele goeie vind ik. Als je er bij Virton al zoveel kan maken dit en vorig seizoen, dan moet dat met een toch betere aanvoer bijons echt wel vonken geven.
Tweede inkomende transfer nl Eric Ocansey.. Toptransfer hoor. Straf dat die geen onderdak vind in de hoogste klasse en nog maar 25 jaar. Deze transfer schat ik hoger in dan destijds Limbombe en zeker Tabekou! Nu nog spits type Rocha en je zit vooraan heel goed.
Last edited by ozzy105 on Tue May 09, 2023 5:32 pm, edited 1 time in total.
Kan zijn maar over de kwaliteiten gaan we niet redetwisten he. Vond dat altijd een zeer goede speler bij Eupen een van de betere bij KVK kreeg hij niet teveel speelgelegenheid alhoewel hij daar ook niet slecht was. Kijk Challouk kreeg daar ook geen kans en kijk nu bij RWDM.. Een speler moet zich ook thuisvoelen en aanvaard worden. Ieder zijn mening maar voor 1B is deze speler een toptransfer zo simpel is het. Kijk naar Rocha ook weinig gespeelt bij Eupen...
- Justhomuch
Van een bevriend Beveren supporter vernomen dat dat gene slechte was
Wij komen áltijd terug!
Ozzy heeft gelijk een speler moet zich thuis voelen en vertrouwen krijgen, 127 matchen in 1a dan moet je in 1 b goed mee kunnen.
Niet zonder risico, maar lijkt me toch het type profiel dat het wel eens goed kan doen bij de club. Talent zal er sowieso zijn lijkt me, gezien zijn toch al aardig wat ervaring (en nog relatief jong). Hopelijk gemotiveerd om zich helemaal te herlanceren bij ons. Ben hier best tevreden mee.
Welkom Eric!
Welkom Eric!