Transfernieuws
Re: Transfernieuws
We zouden blijkbaar Kévin Nzuzi van RWDM willen halen, maar hij zou ook buitenlandse pistes hebben waaronder zelfs een ploeg die volgend jaar Europees speelt.
Dat zou toch een knappe transfer zijn, al zal het wel heel moeilijk worden om hem effectief binnen te halen.
Dat zou toch een knappe transfer zijn, al zal het wel heel moeilijk worden om hem effectief binnen te halen.
2.... maar keuze zal snel gemaakt zijn dan denk !TV2002 wrote: ↑Thu Jun 09, 2022 6:28 pmWe zouden blijkbaar Kévin Nzuzi van RWDM willen halen, maar hij zou ook buitenlandse pistes hebben waaronder zelfs een ploeg die volgend jaar Europees speelt.
- Justhomuch
Idd! Ik zou ook direct voor geel zwart kiezen, ik zou er zelfs niet over moeten nadenkenCarlke wrote: ↑Thu Jun 09, 2022 6:33 pm2.... maar keuze zal snel gemaakt zijn dan denk !TV2002 wrote: ↑Thu Jun 09, 2022 6:28 pmWe zouden blijkbaar Kévin Nzuzi van RWDM willen halen, maar hij zou ook buitenlandse pistes hebben waaronder zelfs een ploeg die volgend jaar Europees speelt.

Wij komen áltijd terug!
Tis da, toch beter bij de Lierse dan bij pakweg de kampioen uit Luxemburg of AndorraJusthomuch wrote: ↑Thu Jun 09, 2022 8:13 pmIdd! Ik zou ook direct voor geel zwart kiezen, ik zou er zelfs niet over moeten nadenkenCarlke wrote: ↑Thu Jun 09, 2022 6:33 pm2.... maar keuze zal snel gemaakt zijn dan denk !TV2002 wrote: ↑Thu Jun 09, 2022 6:28 pmWe zouden blijkbaar Kévin Nzuzi van RWDM willen halen, maar hij zou ook buitenlandse pistes hebben waaronder zelfs een ploeg die volgend jaar Europees speelt.
Dat zou toch een knappe transfer zijn, al zal het wel heel moeilijk worden om hem effectief binnen te halen.![]()
Rocha van Eupen mag gratis vertrekken... Daar nooit een eerlijke kans gekregen.
mss is het ook een one-hit wonder ? Ik heb zijn statistieken eens nagekeken (straf dat jij die hier nog geen 7x gepost hebt

* seizoen 17-18 in Italië : 203 min gespeeld
* seizoen 18-19 in Lommel : 26 matchen en 16 goals (heel goed dus)
* seizoen 19-20 in Eupen : 6 matchen gesjot, geen goals
* seizoen 20-21 in RWDM : 13 matchen gesjot, 7 goals (rest gekwetst)
* seizoen 21-22 in Eupen : 13 matchen ingevallen (1x 30 min, rest minder dan kwartier), 0 goals
euh, toch ook een serieus risico niet ? Eupen en RWDM zijn nu niet die ploegen met geweldige offensieve weelde.
Ik zeg niet neen, maar of dat de witte merel gaat zijn ?
Lastig in het kopje ook naar het schijnt.
Weglaten.
Weglaten.
Ik denk dat Tarfi vandaag wordt voorgesteld. Zijn madam is de club beginnen volgen op instagram.
Voor er weer commentaar komt: voor ons een hele goede voetballer hoor.
EDIT: Dat is dus de polyvalente aanvallende speler die we zochten want kan als 10 spelen, als 2de spits of op de flank.
EDIT: Dat is dus de polyvalente aanvallende speler die we zochten want kan als 10 spelen, als 2de spits of op de flank.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik had toch altijd schrik als die aan de bal kwam. Akkoord, geen statistieken de je omver blazen maar voor ons toch wel een erg leuke transfer. Straalt dreiging uit, en dat hebben we vandaag alleen bij Limbombe vind ik.Axassin wrote: ↑Tue Jun 14, 2022 10:38 amIk denk dat Tarfi vandaag wordt voorgesteld. Zijn madam is de club beginnen volgen op instagram.