Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Ik ben wel van mening dat iedereen een 2e kans verdientThomas1906 wrote: ↑Wed Feb 16, 2022 9:50 pmInderdaad. Het is (wederom) een domme fout geweest om zo'n speler aan te nemen. Men wist dat hij dit soort toestanden kon veroorzaken.
Wij komen áltijd terug!
feit dat hij bij Hades tekent, heel wat stappen terug sportief zegt dat hij op veel plaatsen wss niet meer welkom is.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 17, 2022 12:30 pmIk ben wel van mening dat iedereen een 2e kans verdientThomas1906 wrote: ↑Wed Feb 16, 2022 9:50 pmInderdaad. Het is (wederom) een domme fout geweest om zo'n speler aan te nemen. Men wist dat hij dit soort toestanden kon veroorzaken.
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
- Justhomuch
Mee eens, maar Yagan is ook zo'n geval (in mindere mate).LeNNeMaN wrote: ↑Thu Feb 17, 2022 4:25 pmfeit dat hij bij Hades tekent, heel wat stappen terug sportief zegt dat hij op veel plaatsen wss niet meer welkom is.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 17, 2022 12:30 pmIk ben wel van mening dat iedereen een 2e kans verdientThomas1906 wrote: ↑Wed Feb 16, 2022 9:50 pm
Inderdaad. Het is (wederom) een domme fout geweest om zo'n speler aan te nemen. Men wist dat hij dit soort toestanden kon veroorzaken.
Wij komen áltijd terug!
-
Ik denk dat deze soort spelers die bij ons belanden al verder zitten dan de 2e kans.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 17, 2022 12:30 pmIk ben wel van mening dat iedereen een 2e kans verdientThomas1906 wrote: ↑Wed Feb 16, 2022 9:50 pmInderdaad. Het is (wederom) een domme fout geweest om zo'n speler aan te nemen. Men wist dat hij dit soort toestanden kon veroorzaken.

-
25 mei..... nog niet veel soeps gezien. Voorlopig zijn we serieus verzwakt t.o.v. vorig seizoen. Met het minibudget is het nu dat je spelers moet vastleggen. Niet meer eind augustus.
Begin ook ongedurig te worden, inderdaad voorlopig zwaar verzwakt tegen vorig seizoen.
Er moeten zeker nog 3 a 4 serieuze kleppers bijkomen anders zeker geen abbo!
Er moeten zeker nog 3 a 4 serieuze kleppers bijkomen anders zeker geen abbo!
Een net-niet transfer: ik las gisteren in de krant dat Onur Kaya ergens in de voorbije 2 jaar een aanbod van Lierse had gekregen (misschien na het vertrek van Maes?). Maar hij wilde zijn carrière afsluiten bij KV. Dat zou wel een leuke speler geweest zijn voor onze club.
Nu over komende transferperiode, ik begin ook wel een beetje ongeduldig te worden. In vergelijking met vorig jaar zijn er nog niet zo veel transfers gebeurd, maar vergeet niet dat vorig jaar een uitzonderlijk jaar was waar we quasi een nieuwe ploeg moesten samenstellen, waardoor men echt wel vroeg moest beginnen.
Ondertussen zijn alle competities aan het aflopen of afgelopen, dus verwacht ik de komende weken wel wat nieuws. Zoals zelf door de club gezegd, zijn ze met verschillende jongens aan het praten, met een klein budget moeten er echt wel juiste keuzes gemaakt worden dus kan het ook wel langer duren om beslissingen te maken. Maar daarvoor heb ik het volste vertrouwen in TVI.
Nu over komende transferperiode, ik begin ook wel een beetje ongeduldig te worden. In vergelijking met vorig jaar zijn er nog niet zo veel transfers gebeurd, maar vergeet niet dat vorig jaar een uitzonderlijk jaar was waar we quasi een nieuwe ploeg moesten samenstellen, waardoor men echt wel vroeg moest beginnen.
Ondertussen zijn alle competities aan het aflopen of afgelopen, dus verwacht ik de komende weken wel wat nieuws. Zoals zelf door de club gezegd, zijn ze met verschillende jongens aan het praten, met een klein budget moeten er echt wel juiste keuzes gemaakt worden dus kan het ook wel langer duren om beslissingen te maken. Maar daarvoor heb ik het volste vertrouwen in TVI.
Via het gekende kanaal
vermoed ik dat Daan Vekemans bij ons zal tekenen. Beloftevolle spits die al een aantal jaar in de A-kern van OHL zit.
Al ben ik wel akkoord dat er een aantal grotere kanonnen ook nog bij moeten.
Ik heb horen zeggen dat we gepraat hebben met Haroun maar die zal nu vermoedelijk toch bijtekenen bij Antwerp. Dat had wel een stevig duo geweest op het middenveld: Van Acker-Haroun.
Verder heb ik opgevangen dat we met Tarfi (Deinze) babbelen. Dat is echt wel een goeie voetballer hoor.

Ik heb horen zeggen dat we gepraat hebben met Haroun maar die zal nu vermoedelijk toch bijtekenen bij Antwerp. Dat had wel een stevig duo geweest op het middenveld: Van Acker-Haroun.
Verder heb ik opgevangen dat we met Tarfi (Deinze) babbelen. Dat is echt wel een goeie voetballer hoor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
De zoektocht naar minstens evenwaardige vervanger voor Maes-Schuermans-Hakim-Swinnen-Yagan verloopt nogal moeizaam blijkbaar... Proberen gaat mee en wanneer het niks mag kosten..
Veel succes! Vorig seizoen was de kern rond, goede transfers gedaan nu voorlopig enkel Libert aangetrokken.... 14 kernspelers waaronder 3 doelmannen LVT en co werk aan de winkel mannen !!! Als je top zes wil spelen zal je toch in uw portemonnee moeten tasten of anders ballen tegen de degradatie zo simpel is het.
Veel succes! Vorig seizoen was de kern rond, goede transfers gedaan nu voorlopig enkel Libert aangetrokken.... 14 kernspelers waaronder 3 doelmannen LVT en co werk aan de winkel mannen !!! Als je top zes wil spelen zal je toch in uw portemonnee moeten tasten of anders ballen tegen de degradatie zo simpel is het.
Daan Vekemans had ik ook in gedachten als extra spits. Vinnige, snelle aanvaller die wel eens complementair kan zijn met Naessens.Axassin wrote: ↑Wed May 25, 2022 1:19 pmVia het gekende kanaalvermoed ik dat Daan Vekemans bij ons zal tekenen. Beloftevolle spits die al een aantal jaar in de A-kern van OHL zit.
Tarfi is inderdaad een heel goeie voetballer. Hem en GDS voor de positie van aanvallende middenvelder is dik oké!
En Haroun dat zou een knaller van een transfer zijn geweest.