Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Transfernieuws

Post by Justhomuch » Thu Feb 17, 2022 12:30 pm

Thomas1906 wrote:
Wed Feb 16, 2022 9:50 pm
G.C. wrote:
Tue Feb 15, 2022 11:17 am
De waarheid zal wel ergens tussen in liggen, maar Maes gaat uiteraard niks toegeven.
Wat er nu wel is : de groep is niet bij de pakken blijven zitten en zich quasi sportief gered en dat is het belangrijkste
Inderdaad. Het is (wederom) een domme fout geweest om zo'n speler aan te nemen. Men wist dat hij dit soort toestanden kon veroorzaken.
Ik ben wel van mening dat iedereen een 2e kans verdient
Wij komen áltijd terug!

LeNNeMaN

Post by LeNNeMaN » Thu Feb 17, 2022 4:25 pm

Justhomuch wrote:
Thu Feb 17, 2022 12:30 pm
Thomas1906 wrote:
G.C. wrote:
De waarheid zal wel ergens tussen in liggen, maar Maes gaat uiteraard niks toegeven.
Wat er nu wel is : de groep is niet bij de pakken blijven zitten en zich quasi sportief gered en dat is het belangrijkste
Inderdaad. Het is (wederom) een domme fout geweest om zo'n speler aan te nemen. Men wist dat hij dit soort toestanden kon veroorzaken.
feit dat hij bij Hades tekent, heel wat stappen terug sportief zegt dat hij op veel plaatsen wss niet meer welkom is.
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Feb 17, 2022 4:34 pm

LeNNeMaN wrote:
Thu Feb 17, 2022 4:25 pm
Justhomuch wrote:
Thomas1906 wrote:

feit dat hij bij Hades tekent, heel wat stappen terug sportief zegt dat hij op veel plaatsen wss niet meer welkom is.
Mee eens, maar Yagan is ook zo'n geval (in mindere mate).
Wij komen áltijd terug!

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Fri Feb 18, 2022 8:43 pm

Justhomuch wrote:
Thomas1906 wrote:
G.C. wrote:
Ik denk dat deze soort spelers die bij ons belanden al verder zitten dan de 2e kans. :D

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Wed May 25, 2022 12:16 pm

25 mei..... nog niet veel soeps gezien. Voorlopig zijn we serieus verzwakt t.o.v. vorig seizoen. Met het minibudget is het nu dat je spelers moet vastleggen. Niet meer eind augustus.

Mark

Post by Mark » Wed May 25, 2022 12:40 pm

Begin ook ongedurig te worden, inderdaad voorlopig zwaar verzwakt tegen vorig seizoen.
Er moeten zeker nog 3 a 4 serieuze kleppers bijkomen anders zeker geen abbo!

TV2002

Post by TV2002 » Wed May 25, 2022 12:53 pm

Een net-niet transfer: ik las gisteren in de krant dat Onur Kaya ergens in de voorbije 2 jaar een aanbod van Lierse had gekregen (misschien na het vertrek van Maes?). Maar hij wilde zijn carrière afsluiten bij KV. Dat zou wel een leuke speler geweest zijn voor onze club.

Nu over komende transferperiode, ik begin ook wel een beetje ongeduldig te worden. In vergelijking met vorig jaar zijn er nog niet zo veel transfers gebeurd, maar vergeet niet dat vorig jaar een uitzonderlijk jaar was waar we quasi een nieuwe ploeg moesten samenstellen, waardoor men echt wel vroeg moest beginnen.
Ondertussen zijn alle competities aan het aflopen of afgelopen, dus verwacht ik de komende weken wel wat nieuws. Zoals zelf door de club gezegd, zijn ze met verschillende jongens aan het praten, met een klein budget moeten er echt wel juiste keuzes gemaakt worden dus kan het ook wel langer duren om beslissingen te maken. Maar daarvoor heb ik het volste vertrouwen in TVI.

Axassin

Post by Axassin » Wed May 25, 2022 1:19 pm

Via het gekende kanaal 8-) vermoed ik dat Daan Vekemans bij ons zal tekenen. Beloftevolle spits die al een aantal jaar in de A-kern van OHL zit.

Al ben ik wel akkoord dat er een aantal grotere kanonnen ook nog bij moeten.

Ik heb horen zeggen dat we gepraat hebben met Haroun maar die zal nu vermoedelijk toch bijtekenen bij Antwerp. Dat had wel een stevig duo geweest op het middenveld: Van Acker-Haroun.

Verder heb ik opgevangen dat we met Tarfi (Deinze) babbelen. Dat is echt wel een goeie voetballer hoor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed May 25, 2022 1:45 pm

De zoektocht naar minstens evenwaardige vervanger voor Maes-Schuermans-Hakim-Swinnen-Yagan verloopt nogal moeizaam blijkbaar... Proberen gaat mee en wanneer het niks mag kosten..
Veel succes! Vorig seizoen was de kern rond, goede transfers gedaan nu voorlopig enkel Libert aangetrokken.... 14 kernspelers waaronder 3 doelmannen LVT en co werk aan de winkel mannen !!! Als je top zes wil spelen zal je toch in uw portemonnee moeten tasten of anders ballen tegen de degradatie zo simpel is het.

TV2002

Post by TV2002 » Wed May 25, 2022 1:50 pm

Axassin wrote:
Wed May 25, 2022 1:19 pm
Via het gekende kanaal 8-) vermoed ik dat Daan Vekemans bij ons zal tekenen. Beloftevolle spits die al een aantal jaar in de A-kern van OHL zit.

Al ben ik wel akkoord dat er een aantal grotere kanonnen ook nog bij moeten.

Ik heb horen zeggen dat we gepraat hebben met Haroun maar die zal nu vermoedelijk toch bijtekenen bij Antwerp. Dat had wel een stevig duo geweest op het middenveld: Van Acker-Haroun.

Verder heb ik opgevangen dat we met Tarfi (Deinze) babbelen. Dat is echt wel een goeie voetballer hoor.
Daan Vekemans had ik ook in gedachten als extra spits. Vinnige, snelle aanvaller die wel eens complementair kan zijn met Naessens.
Tarfi is inderdaad een heel goeie voetballer. Hem en GDS voor de positie van aanvallende middenvelder is dik oké!
En Haroun dat zou een knaller van een transfer zijn geweest.

Post Reply