Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Tot hiertoe had ik meer verwacht nu eerste seizoen werd hij gedwarsboomd door eerst Peeters die hem ik de tribune zette en daarna een blessure. Dit seizoen niet gebracht wat verwacht en weer de pech van een blessure. Ik vrees nu Gillekens bijtekende en Santermans wss blijft Smolders weinig aan spelen zal toekomen. Toch zou ik graag een betere en ervaren verdediger zien komen om naast Gillekens post te vatten!KLSK190630 wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 6:22 pmSmolders zal denk ik nog wel blijven die is jong en uit de lierse jeugd etc
KLSK190630 wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 6:22 pmSmolders zal denk ik nog wel blijven die is jong en uit de lierse jeugd etc
Ik vermoed van niet. Niet meer geselecteerd en sinds een week vindt hij niets meer “leuk” op de sociale media van Lierse. Daarvoor wel steeds consequent daar in. Ik vermoed dus dat hij slecht nieuws heeft gekregen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik versta niet goed wat jullie tegen Troonbeeckx hebben. Als hij de kansen had gehad gelijk die OHL mannen was hij even goed geweest of geworden. Tevens versta ik niet dat jullie Gillekens een topper noemen, een middelmatige speler maar hoj steekt er toch niet boven uit, een topper? dat zal volgend seizoen duidelijk worden. . Laes, Van Genechten en Troonbeeckx zijn zeker even goed. Het is niet omdat ge een keer een mindere match speelt dat ge minder bent. Voor de rest zou ik nu wel een paar ervaren spelers halen, een CV bij en een spelmaker is een noodzaak. Voor de rest op naar volgend seizoen!Carlke wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:56 pmWas nu ook geen 1 b materiaal dat hij in 1a geen kans kreeg was te denken, toen wij hem haalden dacht ik bankzitter 1a kan ons iets bij brengen. Maar nee niks lelijk in vergist. Toen hij van Heist naar stvv ging zou zijn profbestaan beginnen, maar het is snel gedaan. Oorzaak weet ik niet blessure gehad, of toch te weinig talent zullen het nooit weten !KLSK190630 wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:47 pmZe menen het precies echt wel qua versterking in kwaliteit, als die al mag opkrassen verwacht ik wel dat we volgend jaar serieus versterkt gaan zijn.
Ik had troonbeeckx graag zien blijven, vooral door zijn polyvalentie en zijn snelheid. Was daarbuiten een sympathiekeMichel20 wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 10:09 amIk versta niet goed wat jullie tegen Troonbeeckx hebben. Als hij de kansen had gehad gelijk die OHL mannen was hij even goed geweest of geworden. Tevens versta ik niet dat jullie Gillekens een topper noemen, een middelmatige speler maar hoj steekt er toch niet boven uit, een topper? dat zal volgend seizoen duidelijk worden. . Laes, Van Genechten en Troonbeeckx zijn zeker even goed. Het is niet omdat ge een keer een mindere match speelt dat ge minder bent. Voor de rest zou ik nu wel een paar ervaren spelers halen, een CV bij en een spelmaker is een noodzaak. Voor de rest op naar volgend seizoen!Carlke wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:56 pmWas nu ook geen 1 b materiaal dat hij in 1a geen kans kreeg was te denken, toen wij hem haalden dacht ik bankzitter 1a kan ons iets bij brengen. Maar nee niks lelijk in vergist. Toen hij van Heist naar stvv ging zou zijn profbestaan beginnen, maar het is snel gedaan. Oorzaak weet ik niet blessure gehad, of toch te weinig talent zullen het nooit weten !KLSK190630 wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:47 pmZe menen het precies echt wel qua versterking in kwaliteit, als die al mag opkrassen verwacht ik wel dat we volgend jaar serieus versterkt gaan zijn.
gast die er altijd voor ging. Als we echter willen doorselecteren, moeten we wel concluderen dat hij te kort komt om echt een bepalende speler te zijn.
Over Gillekens; die heeft wel alles om een goede verdediger in 1B (mss zelfs op termijn 1A) te worden denk ik; groot, kopbalsterk en een goede inspeelpas. Bovendien nog jonger dan bijvoorbeeld mathieu. Van Laes heb ik ook begrepen dat ze die graag willen houden en ook dat vind ik best ok. Moderne back. Werd enkel op Lommel er compleet afgelopen door Moreno, wat geen schande is. Daar zag zowat elke linksback tegen af dit seizoen.
In tegenstelling tot de commentator van eleven, zie ik het écht niet in van genechten. Niet wendbaar genoeg en kan aanvallend geen voorzet juist trappen. Als ik dan de schrijver zonder veel complexen zie spelen gisteren, kan die laatste voor mijn part de concurrentie aangaan met een nieuwe rechtsback.
Smolders zou hetzelfde nieuws gekregen hebben als Jef, Toon, vermeiren, Mathieu,... is hier inderdaad blijkbaar heel misnoegd over, wat zijn niet-selecties kunnen verklaren.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dat denk ik ook. Jammer, want wel echt een hart voor Lierse, maar het niveau van de reeks is gewoon iets te hoog vrees ik.Berrem wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 6:45 pmKLSK190630 wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 6:22 pmSmolders zal denk ik nog wel blijven die is jong en uit de lierse jeugd etc
Ik vermoed van niet. Niet meer geselecteerd en sinds een week vindt hij niets meer “leuk” op de sociale media van Lierse. Daarvoor wel steeds consequent daar in. Ik vermoed dus dat hij slecht nieuws heeft gekregen.
Begrijpelijk zijn ontgoocheling , dit was voor die gasten na de heropstart de kans om echt door te breken als profs. En 3 jaar later gaan ze mogelijk terug moeten gaan werken. Als je van u hobby je job kunt maken is mooiste wat er is. En als je de kans krijgt en lukt niet om een of andere reden is dat begrijpelijk dat je ontgoocheld bent !
-
Dat ze zelfs smolders wegsturen vind ik toch wat raar, dat was zeker niet onze zwakste, oke gillekens is beter maar hij is wel een pak beter dan santermans vind ik. Het is toch wat teveel een komen en gaan van spelers vind ik. Hem had ik gehouden.Axassin wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 11:25 amIk had troonbeeckx graag zien blijven, vooral door zijn polyvalentie en zijn snelheid. Was daarbuiten een sympathiekeMichel20 wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 10:09 amIk versta niet goed wat jullie tegen Troonbeeckx hebben. Als hij de kansen had gehad gelijk die OHL mannen was hij even goed geweest of geworden. Tevens versta ik niet dat jullie Gillekens een topper noemen, een middelmatige speler maar hoj steekt er toch niet boven uit, een topper? dat zal volgend seizoen duidelijk worden. . Laes, Van Genechten en Troonbeeckx zijn zeker even goed. Het is niet omdat ge een keer een mindere match speelt dat ge minder bent. Voor de rest zou ik nu wel een paar ervaren spelers halen, een CV bij en een spelmaker is een noodzaak. Voor de rest op naar volgend seizoen!Carlke wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:56 pm
Was nu ook geen 1 b materiaal dat hij in 1a geen kans kreeg was te denken, toen wij hem haalden dacht ik bankzitter 1a kan ons iets bij brengen. Maar nee niks lelijk in vergist. Toen hij van Heist naar stvv ging zou zijn profbestaan beginnen, maar het is snel gedaan. Oorzaak weet ik niet blessure gehad, of toch te weinig talent zullen het nooit weten !
gast die er altijd voor ging. Als we echter willen doorselecteren, moeten we wel concluderen dat hij te kort komt om echt een bepalende speler te zijn.
Over Gillekens; die heeft wel alles om een goede verdediger in 1B (mss zelfs op termijn 1A) te worden denk ik; groot, kopbalsterk en een goede inspeelpas. Bovendien nog jonger dan bijvoorbeeld mathieu. Van Laes heb ik ook begrepen dat ze die graag willen houden en ook dat vind ik best ok. Moderne back. Werd enkel op Lommel er compleet afgelopen door Moreno, wat geen schande is. Daar zag zowat elke linksback tegen af dit seizoen.
In tegenstelling tot de commentator van eleven, zie ik het écht niet in van genechten. Niet wendbaar genoeg en kan aanvallend geen voorzet juist trappen. Als ik dan de schrijver zonder veel complexen zie spelen gisteren, kan die laatste voor mijn part de concurrentie aangaan met een nieuwe rechtsback.
Smolders zou hetzelfde nieuws gekregen hebben als Jef, Toon, vermeiren, Mathieu,... is hier inderdaad blijkbaar heel misnoegd over, wat zijn niet-selecties kunnen verklaren.
Gelle meent da toch ni da Smolders goe genoeg is voor 1b?
Ik was fan Smolders in 1ste amateur. Dit seizoen iets teveel verloren lange ballen. En vaak blessures?
Maar misschien wel beter dan santermans. Die vind ik echt zwak.
Maar misschien wel beter dan santermans. Die vind ik echt zwak.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
We hebben ons sinds nieuwjaar "versterkt" - maar halen toch maar 4 punten en scoren bijna niet meer.
Dat betekent dus dat het niveau nog een serieus pak omhoog moet. En daar horen types als Smolders en Santermans centraal achteraan niet bij. Net zomin als een Troonbeeckx of Samyn, een Bitsindou of Van Lanschot.
Dat betekent dus dat het niveau nog een serieus pak omhoog moet. En daar horen types als Smolders en Santermans centraal achteraan niet bij. Net zomin als een Troonbeeckx of Samyn, een Bitsindou of Van Lanschot.