Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Laes zou bij ons onder Euvrard meer kansen moeten gekregen hebben, maar net als Gilis werd die gewoon aan de kant gehouden, omdat Euvrard liever werkte met "ervaren" pseudovoetballers. Ik denk dat Laes zeker mee moet kunnen in 1B. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij in 1A af en toe eens kansen zou krijgen, maar met De Norre en Tshimanga, lijkt dat ijdele hoop.
Klinkt dan wel weer goed. Ik hoop dat ge gelijk hebt.boenk wrote: ↑Mon Dec 21, 2020 8:01 pmLaes zou bij ons onder Euvrard meer kansen moeten gekregen hebben, maar net als Gilis werd die gewoon aan de kant gehouden, omdat Euvrard liever werkte met "ervaren" pseudovoetballers. Ik denk dat Laes zeker mee moet kunnen in 1B. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij in 1A af en toe eens kansen zou krijgen, maar met De Norre en Tshimanga, lijkt dat ijdele hoop.
Nu nog een CV. Meer geld zou ik eigenlijk niet meer uitgeven dit seizoen. Tenzij we nog wat spelers van de hand kunnen doen (Van Geet? Straetman?)
Stevance moet vertrekken bij Seraing. Zouden wij wel kunnen gebruiken lijkt me.
Terry osei-berkoe verlaat de club deze winter. Hij speelde blijkbaar nog op amateurbasis bij de club sinds de zomer.
Op twitter lees ik ook dat het bestuur nadenkt over een vervanging van tvi. Gamel, bracconi en scifo worden genoemd. Hoe betrouwbaar die bron is, weet ik niet.
Op twitter lees ik ook dat het bestuur nadenkt over een vervanging van tvi. Gamel, bracconi en scifo worden genoemd. Hoe betrouwbaar die bron is, weet ik niet.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dju, ge waart me voor.Axassin wrote: ↑Thu Dec 24, 2020 7:39 amTerry osei-berkoe verlaat de club deze winter. Hij speelde blijkbaar nog op amateurbasis bij de club sinds de zomer.
Ik zag nog wel potentieel in hem. Hij was effectief erg goed tegen Westerlo, maar verder weinig kansen gekregen / weten afdwingen. Ik wens hem in ieder geval het beste.Terry Osei-Berkoe zal in 2021 niet meer te zien zijn in het shirt van Lierse Kempenzonen. De 22-jarige flankaanvaller wil elders aan de slag nadat zijn passage bij de Pallieters niet liep zoals hij gehoopt had.
Osei-Berkoe vertoefde sinds de zomer van 2019 op het Lisp, maar kon nooit echt overtuigen. De voormalige jeugdinternational speelde in anderhalf jaar tijd amper 7x mee in het A-elftal van Lierse Kempenzonen en verzamelde uiteindelijk 202 speelminuten: 92 daarvan haalde hij in de huidige voetbaljaargang.
Blessures én Covid-19 remden de doorbraak van Osei-Berkoe wel wat mee af, maar uiteindelijk besefte de jonge winger ook wel dat hij geen toekomst had op het Lisp. “Ik ben ondertussen al een tijdje verlost van mijn knieblessure, maar ik moest blijven wachten op mijn kans. Eind november kreeg ik tegen Westerlo dan toch nog eens een basisplaats en toen deed ik het naar mijn gevoel best goed. Toch verdween ik de week nadien uit de ploeg. Onlangs vroeg ik in een gesprek aan de technische staf wat mijn sportieve vooruitzichten waren en toen kreeg ik te horen dat ik weg mocht.", aldus Osei-Berkoe in Het Laatste Nieuws.
Het jeugdproduct van Club Brugge gaat nu nadrukkelijk op zoek naar een nieuwe werkgever. Totdat hij die gevonden heeft zal hij zijn conditie wel mogen onderhouden bij het B-elftal van Lierse Kempenzonen.
Berkoe was echt wel goed tegen Westerlo vind ik hoop nie dat we er spijt van gaan krijgen
Hmm.. niet echt een uitgesproken gevoel bij. Op die match na tegen Westerlo nooit echt zijn kans gegrepen vond ik. Viel zelfs regelmatig buiten de selectie in het verleden wat me toch doet vermoeden dat het op de training niet altijd top was. Kon soms wel flitsen.
Ik vraag me af of we een vervanger gaan halen. Op die plek hebben we wel al Allach & Ben Hammou. Nu nog van Straetman af zien te graken.
Ik vraag me af of we een vervanger gaan halen. Op die plek hebben we wel al Allach & Ben Hammou. Nu nog van Straetman af zien te graken.
- Justhomuch
Dat Ozzy dit jammer ging vinden stond in de sterren geschreven
Als het zo’n talent was had hij zijn kans al lang gepakt, hopelijk halen ze iets beter bij, centraal in de verdediging mogen ze wel écht iets gaan bijhalen.

Als het zo’n talent was had hij zijn kans al lang gepakt, hopelijk halen ze iets beter bij, centraal in de verdediging mogen ze wel écht iets gaan bijhalen.
Wij komen áltijd terug!