Favoriete spelers uit Lierse geschiedenis
- Justhomuch
Re: Favoriete spelers uit Lierse geschiedenis
Amai ja Kovacs! Op fifa nog met die ploeg gespeeldKRKN wrote: ↑Wed Dec 02, 2020 2:26 pmIk ben een laatbloeier vrees ik: niet zoveel successen meegemaakt. Pas als jonge tiener echt naar het Lisp beginnen afzakken. Ten tijde van Radzinski / Cavens. Van dominantie gesproken toen
Kocavs heb ik altijd een enorme cultheld gevonden ook. Recenter ne Frans, maar sinds zijn move naar Beerschot toch wel wat van zijn allure verloren. Al neem ik hem dat niet kwalijk.
Wij komen áltijd terug!
Haha check. Übersloom maar toch dodelijk effectiefJusthomuch wrote: ↑Wed Dec 02, 2020 3:51 pmAmai ja Kovacs! Op fifa nog met die ploeg gespeeldKRKN wrote: ↑Wed Dec 02, 2020 2:26 pmIk ben een laatbloeier vrees ik: niet zoveel successen meegemaakt. Pas als jonge tiener echt naar het Lisp beginnen afzakken. Ten tijde van Radzinski / Cavens. Van dominantie gesproken toen
Kocavs heb ik altijd een enorme cultheld gevonden ook. Recenter ne Frans, maar sinds zijn move naar Beerschot toch wel wat van zijn allure verloren. Al neem ik hem dat niet kwalijk.
-
Mijn favoriet de laatste jaren was altijd sabir bougrine. Niet dat die week na week fantastisch was maar zijn techniek en spelinzicht was heerlijk vond ik. Volgens mij het grootste talent dat de laatste 10 jaar heeft rondgelopen bij ons, jammer dat het er momenteel niet echt uitkomt maar nog meer jammer dat die niet bij ons zit.
Karel Snoeckx. Jongen uit de buurt hier en geelzwart kampfschwein. Altijd jammer gevonden dat hij zijn carrière niet op het Lisp heeft kunnen afsluiten.
2...erwin is paar keer topschutter geworden in dit land en Europees topschutter dankzij bertho... Voor mij een van de beste en snelste flankspeler ooit in België straf en niet te geloven dat hij nooit is opgeroepen voor de Belgische ploeg bekijk zijn assists en goals maar eens... En wat voor een karakter ook niet zelden kwam hij het publiek opjutten... Hoeveel keer is toen bertho zijn naam niet gescandeerd op het lisp. Voor mij heeft lierse de beste voorlijn van België gehad Ceulemans-vdb en bosch... Wie gaat dit tegenspreken?Fiero67 wrote: ↑Tue Dec 01, 2020 9:39 pmVoor mij is dat zonder twijfel Bertho Bosch.
Had als klein manneke een truitje met zijn naam en nummer 6 op.
Wou bij mijn eigen voetbalploeg ook met niets anders dan nummer 6 spelen. Gans mijn voetbalcarrière lang.
Tijden dat ze bibberden om naar het Lisp af te zakken.
Ene S. Petrov geen oneer aandoen heozzy105 wrote: ↑Thu Dec 03, 2020 12:04 am2...erwin is paar keer topschutter geworden in dit land en Europees topschutter dankzij bertho... Voor mij een van de beste en snelste flankspeler ooit in België straf en niet te geloven dat hij nooit is opgeroepen voor de Belgische ploeg bekijk zijn assists en goals maar eens... En wat voor een karakter ook niet zelden kwam hij het publiek opjutten... Hoeveel keer is toen bertho zijn naam niet gescandeerd op het lisp. Voor mij heeft lierse de beste voorlijn van België gehad Ceulemans-vdb en bosch... Wie gaat dit tegenspreken?Fiero67 wrote: ↑Tue Dec 01, 2020 9:39 pmVoor mij is dat zonder twijfel Bertho Bosch.
Had als klein manneke een truitje met zijn naam en nummer 6 op.
Wou bij mijn eigen voetbalploeg ook met niets anders dan nummer 6 spelen. Gans mijn voetbalcarrière lang.
Tijden dat ze bibberden om naar het Lisp af te zakken.
Nee, precies jammer dat ik Bertho Bosch nooit heb zien spelen. Naam voor een cultspeler ook.
Bertho liep in zijn beste periode rond de 11 sec op de 100 meter echt hoor... Men heeft oa op training eens de sprintsnelheid getest niet normaal! Had evengoed een 100 meterloper kunnen worden. Bosch had alles snelheid, een actie, assist en dan nog zoveel doelpunten meepikken... Voor mij is hij ver veruit de beste flankaanvaller die lierse sk bezat alsook in België!
Last edited by ozzy105 on Fri Dec 04, 2020 6:14 pm, edited 1 time in total.
-
Éric, Petrov zou nu enkel die zijn schoenen mogen kuisen, meer niet!
2...Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Dec 04, 2020 6:13 pmÉric, Petrov zou nu enkel die zijn schoenen mogen kuisen, meer niet!
Bosch heeft in zijn carrière bij lierse sk als flankspeler 73 doelpunten gemaakt op 7-8 seizoenen en ontelbare assists... Dat zegt alles!