Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Daar komt hij niet aan de bak hoor die hebben met Adesanya en Peffer betere spitsen als Vermeiren …Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 10:31 amVoor Vermeiren was 1e Amateur zelfs te hoog gegrepen, past qua niveau eerder bij Lyra-Berlaar....
Ik vind dat Vermeiren weinig krediet krijgt hier. Ik heb ook al (vaak) op hel gevloekt, maar voor 1e amateur is hi een meer dan behoorlijke spits hoor.
-
Das echt wel overdreven ozzy. Zeker omdat je van geen van beide ploegen al een match gezien hebt. Dus cut the crap. 3de amateur met 1ste amateur vergelijken is echt belachelijk.
Statistieken liegen niet. Vermeiren maakt op 146 matchen in eerste amateur 65 doelpunten. Bij oosterzonen, een middenmoter, maakt hij er in een bepaald seizoen 23 op 34 matchen.
Adesanya maakte er in eerste amateur 1 op 15 matchen. En dat is zijn meest recente seizoen van alle matchen waar ik statistieken van vind. Over zijn carriere heen maakt hij er 27 op 133 matchen. Naar wat ik hoor, scoorde hij vorig jaar in 3de amateur ook maar een goal of 8. En dat voor een ploeg die met de vingers in de neus kampioen speelt.
En jordy pfeffer? Die scoorde zelfs nog geen goal in 1ste amateur. Over zijn hele carriere zelfs maar 1 doelpunt in 39 matchen over 1ste, 2de en 3de klasse samen. In 3de amateur scoort die vlot, maar daar vind ik geen statistieken over en dat op zich zegt mss genoeg?
En kom niet af met dat het betere voetballers zijn. Een diepe spits wordt afgerekend op zijn doelpunten en het zijn allemaal diepe spitsen.
Statistieken liegen niet. Vermeiren maakt op 146 matchen in eerste amateur 65 doelpunten. Bij oosterzonen, een middenmoter, maakt hij er in een bepaald seizoen 23 op 34 matchen.
Adesanya maakte er in eerste amateur 1 op 15 matchen. En dat is zijn meest recente seizoen van alle matchen waar ik statistieken van vind. Over zijn carriere heen maakt hij er 27 op 133 matchen. Naar wat ik hoor, scoorde hij vorig jaar in 3de amateur ook maar een goal of 8. En dat voor een ploeg die met de vingers in de neus kampioen speelt.
En jordy pfeffer? Die scoorde zelfs nog geen goal in 1ste amateur. Over zijn hele carriere zelfs maar 1 doelpunt in 39 matchen over 1ste, 2de en 3de klasse samen. In 3de amateur scoort die vlot, maar daar vind ik geen statistieken over en dat op zich zegt mss genoeg?
En kom niet af met dat het betere voetballers zijn. Een diepe spits wordt afgerekend op zijn doelpunten en het zijn allemaal diepe spitsen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Amen.Axassin wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 1:30 pmDas echt wel overdreven ozzy. Zeker omdat je van geen van beide ploegen al een match gezien hebt. Dus cut the crap. 3de amateur met 1ste amateur vergelijken is echt belachelijk.

-
En uitKLSK190630 wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 1:34 pmAmen.Axassin wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 1:30 pmDas echt wel overdreven ozzy. Zeker omdat je van geen van beide ploegen al een match gezien hebt. Dus cut the crap. 3de amateur met 1ste amateur vergelijken is echt belachelijk.
En kom niet af met dat het betere voetballers zijn. Een diepe spits wordt afgerekend op zijn doelpunten en het zijn allemaal diepe spitsen.![]()

Helemaal met je eens. We gaan hier niet kwoteren of evalueren op basis van menselijke sympathie. Vermeiren is zeker en vast een heel aardig persoon die sowieso veel sympathie afdwingt onder supporters. Als voetballer/spits, ja tuurlijk heel hard werkend, vol goeie wil maar voetbaltechnisch zo beperkt. Ook niet, op de eerste meters, spurtend snel genoeg om iemand van zich af te kunnen schudden. Ook In 1 Amateur is hij bijlange niet de beste spits die 'het verschil' kan maken.ozzy105 wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 12:33 pmDaar komt hij niet aan de bak hoor die hebben met Adesanya en Peffer betere spitsen als Vermeiren …Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 10:31 amVoor Vermeiren was 1e Amateur zelfs te hoog gegrepen, past qua niveau eerder bij Lyra-Berlaar....
Het gepromoveerde maar budgettair beperkte Lierse Kempenzonen zal voor een aantrekkelijk 1 B seizoen nog een aantal betere kwaliteitsspelers moeten aantrekken.
Hu? Niemand beoordeelt simon toch op het feit dat hij ne sympathieke pee is? Ik haal zelfs pure feiten aan.
Dat hij tekort komt om onze spits te zijn, is iedereen het eens (zelfs het bestuur aangezien dat hun hoogste prioriteit is).
Stellen dat hij bij LL niet zou meedoen, is daarentegen wel heel kort door de bocht als je de drie heren hun cv en palmares bekijkt.
Dat hij tekort komt om onze spits te zijn, is iedereen het eens (zelfs het bestuur aangezien dat hun hoogste prioriteit is).
Stellen dat hij bij LL niet zou meedoen, is daarentegen wel heel kort door de bocht als je de drie heren hun cv en palmares bekijkt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Milicevic en Akpala waarschijnlijk naar Deinze. En wij ?
Ik vind dat het erg lang duurt allemaal, binnen twee weken begint de competitie en we hebben absoluut geen deftige voorlijn.
Power en ervaring, dat hebben we nodig en liefst in elke linie. Of ben ik gewoon te ongeduldig ?
Ik ga mijn vraag nog eens herhalen : Onze tester voor de aanval, Ngombo, was niks van te bespeuren tegen Deinze.
Is hij al doorgestuurd ?
Ik vind dat het erg lang duurt allemaal, binnen twee weken begint de competitie en we hebben absoluut geen deftige voorlijn.
Power en ervaring, dat hebben we nodig en liefst in elke linie. Of ben ik gewoon te ongeduldig ?
Ik ga mijn vraag nog eens herhalen : Onze tester voor de aanval, Ngombo, was niks van te bespeuren tegen Deinze.
Is hij al doorgestuurd ?
Formerly known as Lisp-boy
Deinze weet al wat langer waar ze aan toe zijn natuurlijk. Wij weten het ongeveer een week? Ik deel uw ongeduld, maar ik denk wel dat we deze week nog 1 a 2 namen gaan mogen verwelkomen hoor.Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 4:29 pmMilicevic en Akpala waarschijnlijk naar Deinze. En wij ?
Is hij al doorgestuurd ?
Wel goeie namen voor Deinze. Ik zie ons niet in staat dergelijke namen te halen.