A-kern
Re: A-kern
Ik weet niet, he, maar iets zegt me precies dat ze nog even de kat uit de boom kijken.
Misschien zijn er al spelers gecontacteerd, maar wachten ze op finaal uitsluitsel omtrent 1e nationale of 1B, vooraleer echt te besluiten.
Zoals gezegd: ik weet het niet, he. Het is maar gissen!
Kan een goede approach zijn, maar het kan ook verkeerd uitdraaien .... als het zo is.
Misschien zijn er al spelers gecontacteerd, maar wachten ze op finaal uitsluitsel omtrent 1e nationale of 1B, vooraleer echt te besluiten.
Kan een goede approach zijn, maar het kan ook verkeerd uitdraaien .... als het zo is.
't Is inderdaad een gok, maar heb het idee dat ze nu wel echt met een propere lei beginnen. Ik denk dat je de spelers die nu vertrokken zin (goedkoper) kan vervangen zonder dat je aan kwaliteit moet inboeten.Fiero67 wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 8:42 pmIk weet niet, he, maar iets zegt me precies dat ze nog even de kat uit de boom kijken.
Daar ben ik ook zeker van !Eric wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 9:18 pm't Is inderdaad een gok, maar heb het idee dat ze nu wel echt met een propere lei beginnen. Ik denk dat je de spelers die nu vertrokken zin (goedkoper) kan vervangen zonder dat je aan kwaliteit moet inboeten.Fiero67 wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 8:42 pmIk weet niet, he, maar iets zegt me precies dat ze nog even de kat uit de boom kijken.
We halen er zelfs sporza mee.. niet dat we daarop trots moeten zijn:
https://sporza.be/nl/2020/06/30/lierse- ... 497050552/
Ja en neen... men heeft ook bewust met contracten van 1 jaar gewerkt. Is leergeld van de eerste 2 seizoenen.Eric wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 8:47 amWe halen er zelfs sporza mee.. niet dat we daarop trots moeten zijn:
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Dus: 4 beloften en Bougrine heeft een profcontract getekend.De troepen van Tom Van Imschoot hervatten morgen de veldtrainingen. Er worden 22 spelers verwacht voor de eerste oefensessie te Oosterwijk. De huidige selectie zal worden aangevuld met 4 beloften spelers. Terry Osei-Berkoe heeft na zijn blessure de trainingen met de beloften hervat.
SELECTIE: Brughmans, De Schrijver, Santermans, Van Der Veken, Van Geet, El Ansri, Allach, Vermeiren, Straetman, Garcia, De Smet, Janssen, Samyn, Van Genechten, Smolders, Cauwenberg, Bougrine, Vannuffelen, Bonte (beloften), Ben Hammou (beloften), Habimana (beloften), Meukens (beloften).
-
Hoe oud is die broer van?Flor wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 4:50 pmDus: 4 beloften en Bougrine heeft een profcontract getekend.De troepen van Tom Van Imschoot hervatten morgen de veldtrainingen. Er worden 22 spelers verwacht voor de eerste oefensessie te Oosterwijk. De huidige selectie zal worden aangevuld met 4 beloften spelers. Terry Osei-Berkoe heeft na zijn blessure de trainingen met de beloften hervat.
SELECTIE: Brughmans, De Schrijver, Santermans, Van Der Veken, Van Geet, El Ansri, Allach, Vermeiren, Straetman, Garcia, De Smet, Janssen, Samyn, Van Genechten, Smolders, Cauwenberg, Bougrine, Vannuffelen, Bonte (beloften), Ben Hammou (beloften), Habimana (beloften), Meukens (beloften).
De schrijver , is dat ook belofte ?