F1
-
F1
Wie gaat het worden, Verstappen of Hamilton? ik denk dat Lewis het gaat halen zijn Mercedes is niet normaal, wat een krachtbak!
Als max het zeer vuil zou spelen kan hij nog kampioen worden; namelijk volgende week elkaar van de baan rijden en op de laatste wedstrijd 2de worden.
Als max het zeer vuil zou spelen kan hij nog kampioen worden; namelijk volgende week elkaar van de baan rijden en op de laatste wedstrijd 2de worden.
Re: F1
Moet zeggen dat ik het door die tweestrijd wat ben beginnen volgen (want ken er eerlijkgezegd erg weinig van). Ik volg uw mening: denk dat Lewis het gaat hallen, al zou ik de opschudding wel kunnen appreciëren als Max wintVergaaneglorie wrote: ↑Tue Nov 23, 2021 8:03 pmWie gaat het worden, Verstappen of Hamilton? ik denk dat Lewis het gaat halen zijn Mercedes is niet normaal, wat een krachtbak!

-
Zeer benieuwd se voor straks om 1800 uur

-
Aimai Amai gelijk in punten ja man, als dien Hollander maar eerlijk rijd en niet den Lewis er af kegels in 1 van de bochten.
-

Eric wrote: ↑Tue Dec 07, 2021 8:33 pmWe zitten met een duidelijke voorkeur dus?Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Dec 07, 2021 5:31 pmAimai Amai gelijk in punten ja man, als dien Hollander maar eerlijk rijd en niet den Lewis er af kegels in 1 van de bochten.![]()

Denk wel dat Lewis gaat winnen. Wel nog niet zeker of ik zelf ga kunnen zienVergaaneglorie wrote: ↑Wed Dec 08, 2021 12:05 pm![]()
Eric wrote: ↑Tue Dec 07, 2021 8:33 pmWe zitten met een duidelijke voorkeur dus?Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Dec 07, 2021 5:31 pmAimai Amai gelijk in punten ja man, als dien Hollander maar eerlijk rijd en niet den Lewis er af kegels in 1 van de bochten.![]()
![]()