Tour De France
Tour De France
Een groot gemis dat er nog geen topic was voor de tour!
Wie volgt het hier? En wat zijn jullie bevindingen tot nu toe?
Ik heb toch al serieus genoten
gisteren was misschien wel m’n hoogtepunt tot nu toe.
Wie volgt het hier? En wat zijn jullie bevindingen tot nu toe?
Ik heb toch al serieus genoten

Re: Tour De France
Nog lang niet zoveel kunnen kijken als ik zou willen, maar de Belgen hebben ons toch al kunnen verwennen. Straffe kost met momenten.
Benieuwd wat het nog gaat geven

Ik vind Thomas De Ghendt zijn escapade toch wel van het strafste dat ik de laatste jaren in de tour mocht waarnemen. Dat was een ongelooflijk straf nummer.
Mee eens, nog kippevel als ik er aan terugdenk.
En wat te zeggen van Van Aert dan. Toch ook ongelooflijk straf. Die gaat zichzelf nog meerdere malen in de geschiedenisboeken zetten.
Dat denk ik ook, Flor. Dat is een coureur die zijn grenzen nog niet kent. Enorm veel aanleg en focus. Ik denk dat we nu nog niet ten volle kunnen inschatten wat die allemaal kan. Maar de verwachtingen zijn alleszins al hoog.
Balen voor hem dit. Hopelijk niet te erg..Fiero67 wrote: ↑Fri Jul 19, 2019 11:08 amDat denk ik ook, Flor. Dat is een coureur die zijn grenzen nog niet kent. Enorm veel aanleg en focus. Ik denk dat we nu nog niet ten volle kunnen inschatten wat die allemaal kan. Maar de verwachtingen zijn alleszins al hoog.
Ik vind het toch allemaal nog redelijk spannend. Benieuwd hoeveel Alaphilippe nog prijs gaat moeten geven..
Erg zuur voor Alaphilippe dit. Deze beslissing gaat toch nog serieus nazinderen. Wel terecht vind ik.
- Justhomuch
Aangezien er geen koers topic is, onze Remco heeft wel heel veel chance gehad denk ik.
Wij komen áltijd terug!
verschrikkelijke beelden justho ik dacht dat we hem kwijt waren hopelijk blijft hij geen hinder ondervinden want als er nu eentje een grote ronde kan winnen is het remco wel. Spoedig en goed herstel remco!Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 10:01 amAangezien er geen koers topic is, onze Remco heeft wel heel veel chance gehad denk ik.