Gametopic
Gametopic
Nog liefhebbers van de FIFA-reeks hier?
Ik overweeg deze maand de aanschaf van een PS4 en de eerste aankoop die daarbij zal horen is FIFA. Zou echter graag de mening van anderen horen over de kwaliteit.
P.S. Het gebrek aan Lierse Kempenzonen is uiteraard al een groot minpunt De tijd dat ik met Peter Kovacs als diepe spits aantrad is lang vervlogen tijd.
Ik overweeg deze maand de aanschaf van een PS4 en de eerste aankoop die daarbij zal horen is FIFA. Zou echter graag de mening van anderen horen over de kwaliteit.
P.S. Het gebrek aan Lierse Kempenzonen is uiteraard al een groot minpunt De tijd dat ik met Peter Kovacs als diepe spits aantrad is lang vervlogen tijd.
-
Re: FIFA 19
Ik ben een pc gamer en ga steeds voor de fps battlefield reeks en mohaa.
Maar idd voor fifa en dergelijke speel je best met controllers.
Maar idd voor fifa en dergelijke speel je best met controllers.
Ik speel al heel lang FIFA, momenteel op de PS4. Ik amuseer me rot en de graphics zijn weer wat sterker dan de vorige editie. Velen vinden Pro Evolution Soccer beter qua graphics en gameplay, maar daar kan ik geen mening over vormen wegens nooit gespeeld.KRKN wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 11:25 amNog liefhebbers van de FIFA-reeks hier?
FIFA 19, zeker doen!
Indertijd PES gespeeld op de PC ('Become a legend' mode was zalig). Voor het 'gewone' ploegvoetbal vond ik FIFA toch altijd wat leuker.Berlaar wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 1:04 pmIk speel al heel lang FIFA, momenteel op de PS4. Ik amuseer me rot en de graphics zijn weer wat sterker dan de vorige editie. Velen vinden Pro Evolution Soccer beter qua graphics en gameplay, maar daar kan ik geen mening over vormen wegens nooit gespeeld.KRKN wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 11:25 amNog liefhebbers van de FIFA-reeks hier?
FIFA 19, zeker doen!
Heb wel de feedback gehoord van mensen dat er bitter weinig verschil is tussen de 18 en de 19. Nu, het blijft moeilijk om elk jaar revolutionair uit de hoek te komen natuurlijk.
Ik koop enkel in de oneven jaren een nieuwe FIFA dus voor mij is het verschil altijd merkbaar! K vin de 19 leuker dan de 17, rondpassen is efficiënter waardoor "voetbal" nu meer beloond werd. In FIFA 17 ging ik online telkens de boot in tegen tegenspelers van wie de dribbleskills on point waren
Het tofste aan FIFA19 vind ik om thuis tegen vrienden "no rules"-wedstrijden te spelen. Vierkantje all the way!
Het tofste aan FIFA19 vind ik om thuis tegen vrienden "no rules"-wedstrijden te spelen. Vierkantje all the way!
Waarom zou je zoiets doen?mmarinus wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 1:47 pmIk koop enkel in de oneven jaren een nieuwe FIFA dus voor mij is het verschil altijd merkbaar! K vin de 19 leuker dan de 17, rondpassen is efficiënter waardoor "voetbal" nu meer beloond werd. In FIFA 17 ging ik online telkens de boot in tegen tegenspelers van wie de dribbleskills on point waren
Ik kan me wel enkele reden inbeeldenBerlaar wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 2:08 pmWaarom zou je zoiets doen?mmarinus wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 1:47 pmIk koop enkel in de oneven jaren een nieuwe FIFA dus voor mij is het verschil altijd merkbaar! K vin de 19 leuker dan de 17, rondpassen is efficiënter waardoor "voetbal" nu meer beloond werd. In FIFA 17 ging ik online telkens de boot in tegen tegenspelers van wie de dribbleskills on point waren
Throwback naar de tijden waar je gewoon kon weglopen van de scheids
Haha niet te veel achter zoeken achter de aankoop op de oneven jaren! K vind het spel gewoon te duur voor de hoe vaak ik speel . Nochtans, de Sint bracht me FIFA 97 en Lierse speelde kampioen. Twee jaar later bracht de Sint me FIFA 99 en Lierse won de beker. Dus moesten hier mensen met jonge kinderen zijn, je weet wat geven met Sinterklaas he!Eric wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 2:34 pmIk kan me wel enkele reden inbeeldenBerlaar wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 2:08 pmWaarom zou je zoiets doen?mmarinus wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 1:47 pmIk koop enkel in de oneven jaren een nieuwe FIFA dus voor mij is het verschil altijd merkbaar! K vin de 19 leuker dan de 17, rondpassen is efficiënter waardoor "voetbal" nu meer beloond werd. In FIFA 17 ging ik online telkens de boot in tegen tegenspelers van wie de dribbleskills on point waren
Throwback naar de tijden waar je gewoon kon weglopen van de scheids
Het weglopen van de scheids kan ik me niet meer herinneren trouwens, wel de mogelijkheid om de keeper zwaar onderuit te schuiven zonder fout en te scoren
Heb in het goed voor dat je PS krediet moet kopen om online te kunnen spelen? Das doodzonde vind ik.
-
Ik speel ook al een hele tijd FIFA op de PS4, nooit erover geklaagd. Zeker dit seizoen met FIFA 19 is het echt wel verbeterd: Champions League en Europa League, zo goed als alle stadions van de LaLiga zijn toegevoegd,... Zeker een aanrader!