Gametopic

De plek bij uitstek voor zinnig en minder zinnig gezever! Deel hier uw mening over uw favoriete serie, net ontdekte muziekgroep of uw persoonlijke sportprestaties.
Post Reply
KRKN
Gametopic

Post by KRKN » Thu Nov 15, 2018 11:25 am

Nog liefhebbers van de FIFA-reeks hier?

Ik overweeg deze maand de aanschaf van een PS4 en de eerste aankoop die daarbij zal horen is FIFA. Zou echter graag de mening van anderen horen over de kwaliteit.

P.S. Het gebrek aan Lierse Kempenzonen is uiteraard al een groot minpunt :) De tijd dat ik met Peter Kovacs als diepe spits aantrad is lang vervlogen tijd.

Vergaaneglorie
Re: FIFA 19

Post by Vergaaneglorie » Thu Nov 15, 2018 12:56 pm

Ik ben een pc gamer en ga steeds voor de fps battlefield reeks en mohaa.
Maar idd voor fifa en dergelijke speel je best met controllers.

Berlaar

Post by Berlaar » Thu Nov 15, 2018 1:04 pm

KRKN wrote:
Thu Nov 15, 2018 11:25 am

Ik overweeg deze maand de aanschaf van een PS4 en de eerste aankoop die daarbij zal horen is FIFA. Zou echter graag de mening van anderen horen over de kwaliteit.

P.S. Het gebrek aan Lierse Kempenzonen is uiteraard al een groot minpunt :) De tijd dat ik met Peter Kovacs als diepe spits aantrad is lang vervlogen tijd.
Ik speel al heel lang FIFA, momenteel op de PS4. Ik amuseer me rot en de graphics zijn weer wat sterker dan de vorige editie. Velen vinden Pro Evolution Soccer beter qua graphics en gameplay, maar daar kan ik geen mening over vormen wegens nooit gespeeld.
FIFA 19, zeker doen!

KRKN

Post by KRKN » Thu Nov 15, 2018 1:32 pm

Berlaar wrote:
Thu Nov 15, 2018 1:04 pm
KRKN wrote:
Thu Nov 15, 2018 11:25 am

Ik speel al heel lang FIFA, momenteel op de PS4. Ik amuseer me rot en de graphics zijn weer wat sterker dan de vorige editie. Velen vinden Pro Evolution Soccer beter qua graphics en gameplay, maar daar kan ik geen mening over vormen wegens nooit gespeeld.
FIFA 19, zeker doen!
Indertijd PES gespeeld op de PC ('Become a legend' mode was zalig). Voor het 'gewone' ploegvoetbal vond ik FIFA toch altijd wat leuker.
Heb wel de feedback gehoord van mensen dat er bitter weinig verschil is tussen de 18 en de 19. Nu, het blijft moeilijk om elk jaar revolutionair uit de hoek te komen natuurlijk.

mmarinus

Post by mmarinus » Thu Nov 15, 2018 1:47 pm

Ik koop enkel in de oneven jaren een nieuwe FIFA dus voor mij is het verschil altijd merkbaar! K vin de 19 leuker dan de 17, rondpassen is efficiënter waardoor "voetbal" nu meer beloond werd. In FIFA 17 ging ik online telkens de boot in tegen tegenspelers van wie de dribbleskills on point waren :x

Het tofste aan FIFA19 vind ik om thuis tegen vrienden "no rules"-wedstrijden te spelen. Vierkantje all the way!

Berlaar

Post by Berlaar » Thu Nov 15, 2018 2:08 pm

mmarinus wrote:
Thu Nov 15, 2018 1:47 pm
Ik koop enkel in de oneven jaren een nieuwe FIFA dus voor mij is het verschil altijd merkbaar! K vin de 19 leuker dan de 17, rondpassen is efficiënter waardoor "voetbal" nu meer beloond werd. In FIFA 17 ging ik online telkens de boot in tegen tegenspelers van wie de dribbleskills on point waren :x

Het tofste aan FIFA19 vind ik om thuis tegen vrienden "no rules"-wedstrijden te spelen. Vierkantje all the way!
Waarom zou je zoiets doen? :D

Eric

Post by Eric » Thu Nov 15, 2018 2:34 pm

Berlaar wrote:
Thu Nov 15, 2018 2:08 pm
mmarinus wrote:

Ik kan me wel enkele reden inbeelden 8-)
Throwback naar de tijden waar je gewoon kon weglopen van de scheids :D

mmarinus

Post by mmarinus » Thu Nov 15, 2018 3:12 pm

Eric wrote:
Thu Nov 15, 2018 2:34 pm
Berlaar wrote:
Thu Nov 15, 2018 2:08 pm
mmarinus wrote:

Ik kan me wel enkele reden inbeelden 8-)
Throwback naar de tijden waar je gewoon kon weglopen van de scheids :D
Haha niet te veel achter zoeken achter de aankoop op de oneven jaren! K vind het spel gewoon te duur voor de hoe vaak ik speel :D. Nochtans, de Sint bracht me FIFA 97 en Lierse speelde kampioen. Twee jaar later bracht de Sint me FIFA 99 en Lierse won de beker. Dus moesten hier mensen met jonge kinderen zijn, je weet wat geven met Sinterklaas he! :D

Het weglopen van de scheids kan ik me niet meer herinneren trouwens, wel de mogelijkheid om de keeper zwaar onderuit te schuiven zonder fout en te scoren :D

Eric

Post by Eric » Fri Nov 16, 2018 4:41 pm

Heb in het goed voor dat je PS krediet moet kopen om online te kunnen spelen? Das doodzonde vind ik.

MathiasDG21

Post by MathiasDG21 » Sat Nov 17, 2018 3:37 pm

Ik speel ook al een hele tijd FIFA op de PS4, nooit erover geklaagd. Zeker dit seizoen met FIFA 19 is het echt wel verbeterd: Champions League en Europa League, zo goed als alle stadions van de LaLiga zijn toegevoegd,... Zeker een aanrader!

Post Reply