Optredens
-
Optredens
Rammstein rammstein het is ze ver ticketverkoop vandaag en ik zal proberen er 2 vast te krijgen!
Re: Optredens
Over vergane glorie gesproken...Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Nov 08, 2018 8:59 amRammstein rammstein het is ze ver ticketverkoop vandaag en ik zal proberen er 2 vast te krijgen!
Nee ik heb ze vorig jaar nog eens op GMM gezien en dat was nog dik in orde toen! Waar spelen ze?
Edit: In het Koning Boudewijnstadion heb ik al kunnen googlen, dan jeukt het om toch ook een ticketje aan te kopen
-
Met zeer veel spijt moet ik melden dat het al lang is uitverkocht (na een dik uur) en ik zelfs GEEN heb kunnen bemachtigen er waren in gans europa meer dan 15 optredens gepland en allemaal vandaag 08/11 om 10 uur ticketverkoop en ALLES uitverkocht!!!!! op 1,5 uur, zeer straffe cijfers wie gaat dat ooit verbreken...............mmarinus wrote: ↑Thu Nov 08, 2018 10:28 amOver vergane glorie gesproken...Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Nov 08, 2018 8:59 amRammstein rammstein het is ze ver ticketverkoop vandaag en ik zal proberen er 2 vast te krijgen!
Nee ik heb ze vorig jaar nog eens op GMM gezien en dat was nog dik in orde toen! Waar spelen ze?
Edit: In het Koning Boudewijnstadion heb ik al kunnen googlen, dan jeukt het om toch ook een ticketje aan te kopen
Wow, een uur. Niet verwacht. Wou ook nog tickets scoren en dacht dat dat dit weekend ook wel zou lukken.
Eerst Tool in de Ziggo dome op 2 min uitverkocht en nu dit.
Eerst Tool in de Ziggo dome op 2 min uitverkocht en nu dit.
Amai dat had ik nu ook niet zien aankomen dat het zo snel uitverkocht zou zijn...
Heb je Ticketswap als app op je gsm? Ik heb zo dit jaar nog tickets kunnen vinden voor het uitverkochte GMM en PRH. + de meerprijs die kan gevraagd worden voor de tickets die op Ticketswap worden verkocht wordt door de organisatie zelf beperkt. Succes er nog mee in elk geval!
Heb je Ticketswap als app op je gsm? Ik heb zo dit jaar nog tickets kunnen vinden voor het uitverkochte GMM en PRH. + de meerprijs die kan gevraagd worden voor de tickets die op Ticketswap worden verkocht wordt door de organisatie zelf beperkt. Succes er nog mee in elk geval!
Tool kunt ge nog altijd in Tsjechië gaan zien in juni, k ben het zelf ook nog aan' t overwegen geweest. Als ge die avond een pintje of 10 drinkt heb je uw Ryanair vlucht al terug verdiend in prijsverschil van het bier!
Al tickets voor Lissabon in de pocket duurste ticket was daar maar iets van een 60, en ik koppel er ineens een citytrip aan.
-
nope ga het installen se mss me wat geluk alle ja veel geluk want iedereen wil er nog.............mmarinus wrote: ↑Thu Nov 08, 2018 2:15 pmAmai dat had ik nu ook niet zien aankomen dat het zo snel uitverkocht zou zijn...
Ticketswap goed volgen is de boodschap. Ben zo afgelopen week-end nog aan tickets geraakt voor Doe Maar in Utrecht.
Er zijn altijd mensen die last minute hun tickets nog (moeten) verkopen. En ticketswap werkt perfect: aanklikken, betalen en een paar minuten later zitten de tickets in je mailbox.
Wat het concert zelf betreft: zijn best wel ras- muzikanten. Goed geamuseerd, jeugdsentiment. En TivoliVredenburg is een leuke zaal. Een beetje zoals Het Depot in Leuven.
Er zijn altijd mensen die last minute hun tickets nog (moeten) verkopen. En ticketswap werkt perfect: aanklikken, betalen en een paar minuten later zitten de tickets in je mailbox.
Wat het concert zelf betreft: zijn best wel ras- muzikanten. Goed geamuseerd, jeugdsentiment. En TivoliVredenburg is een leuke zaal. Een beetje zoals Het Depot in Leuven.
Jup, vooral vanaf de week voor het eigenlijke optreden valt er meestal wel wat te rapen.Fiero67 wrote: ↑Thu Nov 08, 2018 8:36 pmTicketswap goed volgen is de boodschap. Ben zo afgelopen week-end nog aan tickets geraakt voor Doe Maar in Utrecht.