Allerlei
Re: Allerlei
Kom kom, LK heeft u afgelopen jaar genoeg gestraft, ge moet uzelf niet nog meer pijnigenVergaaneglorie wrote: ↑Sat May 15, 2021 2:23 pmJaja zeker maar ik was de"geweldige prestaties" de afgang en noem maar op zo moe als kou pap! Nog zo eens een jaar en ik ga aar de Lyra![]()

Blij om u hier terug te zien. Hopen inderdaad op betere tijden komend seizoen.
- Justhomuch
Ik voel toch dat we op de goede weg zijn!Eric wrote: ↑Sat May 15, 2021 3:46 pmKom kom, LK heeft u afgelopen jaar genoeg gestraft, ge moet uzelf niet nog meer pijnigenVergaaneglorie wrote: ↑Sat May 15, 2021 2:23 pmJaja zeker maar ik was de"geweldige prestaties" de afgang en noem maar op zo moe als kou pap! Nog zo eens een jaar en ik ga aar de Lyra![]()
![]()
Wij komen áltijd terug!
Inderdaad, goed u terug te zien hier! Hopelijk meer redenen om terug te komen volgend jaar ook.Eric wrote: ↑Sat May 15, 2021 3:46 pmKom kom, LK heeft u afgelopen jaar genoeg gestraft, ge moet uzelf niet nog meer pijnigenVergaaneglorie wrote: ↑Sat May 15, 2021 2:23 pmJaja zeker maar ik was de"geweldige prestaties" de afgang en noem maar op zo moe als kou pap! Nog zo eens een jaar en ik ga aar de Lyra![]()
![]()
Hier terug starten na een verlengd weekend. Pijn

- Justhomuch
Vandaag met goeie moed oud ijzer gaan weg doen, 7.25 euro "verdiend" 

Wij komen áltijd terug!
Alweer een deel van uw abo in de pocketJusthomuch wrote: ↑Mon May 17, 2021 8:58 pmVandaag met goeie moed oud ijzer gaan weg doen, 7.25 euro "verdiend"![]()

- Justhomuch
Kan van vandaag niet gezegd worden.. verlengd weekend ziet er nogal somber uit zo

- Justhomuch
- Justhomuch
Net men BT lidkaart betaald, dat het nieuwe seizoen maar snel mag beginnen (met volk op de tribunes uiteraard)
Wij komen áltijd terug!
Vuistje! Ik zal de mijne binnenkort ook maar eens aanschaffen.Justhomuch wrote: ↑Sun May 23, 2021 10:08 amNet men BT lidkaart betaald, dat het nieuwe seizoen maar snel mag beginnen (met volk op de tribunes uiteraard)