Allerlei

De plek bij uitstek voor zinnig en minder zinnig gezever! Deel hier uw mening over uw favoriete serie, net ontdekte muziekgroep of uw persoonlijke sportprestaties.
Netzer
Re: Allerlei

Post by Netzer » Sun Dec 20, 2020 11:35 am

Wat dan gezegt van de 4 op de 10 huisartsen die zichzelf niet willen laten vaccineren ? Weten die dan ook niet waarover ze praten ?
Iedereen doet wat hij voor zichzelf het beste vind uiteraard, maar ik ben persoonlijk zeer argwanend tegenover dit vaccin.
Idem met de coronacijfers, tegenwoordig lijkt het of elke zieke of elk overlijden mee op de corona-grafiek komt te staan. Het is winter, is het dan niet vrij normaal dat er meer zieke mensen zijn, die uiteraard "besmettingen" genoemd worden ? En eerlijk, nu met de aankomende feestdagen, zouden ze het toegeven MOESTEN de cijfers gedaald zijn ? Of zouden ze daar mee wachten tot na de feestdagen ? ;)
Formerly known as Lisp-boy

KRKN

Post by KRKN » Sun Dec 20, 2020 6:10 pm

Lisp-boy wrote:
Sun Dec 20, 2020 11:35 am
En eerlijk, nu met de aankomende feestdagen, zouden ze het toegeven MOESTEN de cijfers gedaald zijn ? Of zouden ze daar mee wachten tot na de feestdagen ? ;)
Dat is wel héél achterdochtig, lijkt me. Beetje vertrouwen in onze instelling (en zeker in onze ziekenhuizen, die de cijfers zelf doorgeven), zou toch wel mogen vind ik.

En een besmetting is heel simpel hé. 't Is niet omdat ge een valling hebt dat ze u tellen als besmetting. Besmetting = positief getest.

Netzer

Post by Netzer » Sun Dec 20, 2020 9:40 pm

KRKN wrote:
Sun Dec 20, 2020 6:10 pm
Lisp-boy wrote:
En eerlijk, nu met de aankomende feestdagen, zouden ze het toegeven MOESTEN de cijfers gedaald zijn ? Of zouden ze daar mee wachten tot na de feestdagen ? ;)
Dat is wel héél achterdochtig, lijkt me. Beetje vertrouwen in onze instelling (en zeker in onze ziekenhuizen, die de cijfers zelf doorgeven), zou toch wel mogen vind ik.

En een besmetting is heel simpel hé. 't Is niet omdat ge een valling hebt dat ze u tellen als besmetting. Besmetting = positief getest.
Achterdochtig ? Waarschijnlijk wel, maar niet geheel onterecht denk ik. Ik denk gewoon echt niet dat ze het zouden zeggen net voor de feestdagen moesten de cijfers verbeteren. Wel na de feestdagen.
Formerly known as Lisp-boy

Berrem

Post by Berrem » Mon Dec 21, 2020 10:41 am

Lisp-boy wrote:
Sun Dec 20, 2020 9:40 pm
KRKN wrote:
Sun Dec 20, 2020 6:10 pm
Lisp-boy wrote:

Achterdochtig ? Waarschijnlijk wel, maar niet geheel onterecht denk ik. Ik denk gewoon echt niet dat ze het zouden zeggen net voor de feestdagen moesten de cijfers verbeteren. Wel na de feestdagen.
Ik vrees dat je toch te achterdochtig bent. De overheid kan het zich niet permitteren om het slechter te doen lijken dan de situatie in werkelijkheid is. Integendeel, de ergste scenario’s worden niet gecommuniceerd om paniek te vermijden.

In China en Rusland is het misschien mogelijk om cijfers te manipuleren, maar hier is dat niet haalbaar als men dat al zou willen. Daarvoor zijn er teveel ambtenaren, experts, academische instellingen ed die voldoende vrij zijn om het door te geven aan de pers.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

KRKN

Post by KRKN » Fri Dec 25, 2020 10:01 am

Vrolijk Kerstfeest iedereen! Geniet ervan :)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Dec 25, 2020 10:08 am

Vrolijk kerstfeest!
Wij komen áltijd terug!

Flor

Post by Flor » Fri Dec 25, 2020 12:53 pm

Voor jullie ook hetzelfde! Hopelijk volgend jaar terug in normale omstandigheden!

Eric

Post by Eric » Fri Dec 25, 2020 1:04 pm

Zalig kerstfeest iedereen! Geniet ervan :)

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Dec 25, 2020 3:10 pm

Zalig kerstfeest voor ieder van jullie.

Eric

Post by Eric » Sat Dec 26, 2020 7:55 pm

Van Genechten is de leider op dit moment:

https://www.matchwornshirt.com/club/lie ... GLLf0pjWuM
Vallen nog wel wat koopjes te doen.

Post Reply