Politiek, België en buitenland

De plek bij uitstek voor zinnig en minder zinnig gezever! Deel hier uw mening over uw favoriete serie, net ontdekte muziekgroep of uw persoonlijke sportprestaties.
Locked
Eric
Re: Politiek, België en buitenland

Post by Eric » Sun Feb 10, 2019 6:11 pm

ozzy105 wrote:
Sat Feb 02, 2019 5:38 pm
Weer schietpartij in Antwerpen met gevolgen .. De Wever en co falen net zoals zijn voorganger PJ! Het wordt tijd voor echte verandering willen we dit Vlaanderen nog een beetje leefbaar houden dus de énige stem die je nog kan geven is aan het Vlaams Belang! We hebben als burger de verdomde plicht om te denken aan de volgende generaties! Geen al te mooie toekomst in het verschiet voor ons land en de rest van Europa. De politici van de traditionele partijen incluis NVA treft schuld hieraan maar ook de vele burgers die telkens op die traditionele partijen stemden de voorbije 40-50 jaar. De gecreeerde situatie is onomkeerbaar jammer genoeg ..
Zware criminaliteit zit inderdaad in de lift in Antwerpen, en De Wever lijkt er niet veel grip op te kunnen krijgen. Lijkt soms een oorlogszone. Die 'war on drugs' werkt voor geen meter wat mij betreft.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Feb 10, 2019 6:39 pm

Voor degene die van een leefloon moeten leven,gepensioneerden en invalieden ziet het er slecht uit nl de sociale voordelen op nutsvoorziening elektriciteit valt weg net de groep die nu al kreunt .. liefst 22-27% duurder ja watte!

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Feb 12, 2019 4:11 pm

Eric wrote:
Sun Feb 10, 2019 6:11 pm
ozzy105 wrote:
Sat Feb 02, 2019 5:38 pm
Weer schietpartij in Antwerpen met gevolgen .. De Wever en co falen net zoals zijn voorganger PJ! Het wordt tijd voor echte verandering willen we dit Vlaanderen nog een beetje leefbaar houden dus de énige stem die je nog kan geven is aan het Vlaams Belang! We hebben als burger de verdomde plicht om te denken aan de volgende generaties! Geen al te mooie toekomst in het verschiet voor ons land en de rest van Europa. De politici van de traditionele partijen incluis NVA treft schuld hieraan maar ook de vele burgers die telkens op die traditionele partijen stemden de voorbije 40-50 jaar. De gecreeerde situatie is onomkeerbaar jammer genoeg ..
Zware criminaliteit zit inderdaad in de lift in Antwerpen, en De Wever lijkt er niet veel grip op te kunnen krijgen. Lijkt soms een oorlogszone. Die 'war on drugs' werkt voor geen meter wat mij betreft.
Yep bovendien zit hij vet in de shit met zijn rijkenpartij-werkgeverspartij betreffende die zaak met de NVA-gemeenteraadslid .. een tijdje nog niet zolang geleden waarschuwde hij voor de groeiende invloed van de cocaïne-drugsmaffia,hij vreesde voor infiltratie in de politiek in het bijzonder bij partijen die stemmen gaan ronselen in allochtone en islamitische middens .. zijn partij was zo clean als het maar zijn kon en kijk nu .. wie gelooft dien onnozelaar en onbetrouwbare kerel nu nog en de rest van zijn volgelingen?

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Mar 19, 2019 12:11 pm

In Antwerpen is het ook tegenwoordig elke dag feest BDW heeft het niet meer in de hand maar heeft hij het eigenlijk wel ooit gehad? Hij gaat in ieder geval na 26 mei een rotzooi achterlaten in de grootste stad van Vlaanderen! Het blijft stil rond BDW anders is hij er als de kippen bij om in de media te komen nu .. de slogan van NVA ' veilig thuis in een welvarend Vlaanderen' ik denk het niet. Hun nieuwe slogan 'de verandering werkt' ik denk het niet alhoewel wel voor de rijken,multinationals voor de rest .. het falen van de multiculsamenleving is steeds meer en meer merkbaar kijk maar naar het onderwijs, de sociale zekerheid dat er zwaar onder lijd, de samenlevingsproblemen .. en dit niet alleen in ons land maar in grote delen van Europa!

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Mar 29, 2019 9:13 am

Regering Michel laat een gat in de begroting achter van liefst 8,5 miljard Euro ondanks het 'gepluk' van de werkende en steuntrekkende mensen de afgelopen vijf jaar thx NVA en co .. :x 'show me the money' ..

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Apr 06, 2019 4:47 pm

Allez binnen afzienbare tijd weer een zoveelste pestbelasting bij nl kilometerheffing zodat het werkvolk te grazen wordt genomen buiten degene die een firmawagen hebben .. na de elektriciteit dat al een tweede belastingsbrief is nu een derde 'koe' om te melken!

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Apr 08, 2019 11:07 pm

En die BIV dan op auto's ozzy?? nog zo een diefstal van uw Spaargeld!
Vb ik ben een mustang liefhebber, al van kinds af en na vele jaren sparen en mijn huidige wagen is versleten (15 jaar) heb ik ene besteld en dan nog de ecoboost dus de minst duurste 4 cilinder 2.3 liter!
BIV alstublieft 3575 euro ........... voor te kotsen dit europa met zijn milieu gedoe!
Ga het bij de rijke halen en taks de verloning van die profiteurs
Moest ik nu echt mijn droom van jaren aankopen de V8 5.0 Mustang was het 11.252 euro BIV en jaarlijkse wegentaks van 3600 euro ondoenbaar voor een eerlijke werkende mens!

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Apr 25, 2019 5:07 pm

Vergaaneglorie wrote:
Mon Apr 08, 2019 11:07 pm
Vb ik ben een mustang liefhebber, al van kinds af en na vele jaren sparen en mijn huidige wagen is versleten (15 jaar) heb ik ene besteld en dan nog de ecoboost dus de minst duurste 4 cilinder 2.3 liter!
BIV alstublieft 3575 euro ........... voor te kotsen dit europa met zijn milieu gedoe!
Moest ik nu echt mijn droom van jaren aankopen de V8 5.0 Mustang was het 11.252 euro BIV en jaarlijkse wegentaks van 3600 euro ondoenbaar voor een eerlijke werkende mens!
Men zoekt naar alles om de werkende,gepensioneerden en steuntrekkenden lees werklozen,ocmw-steuntrekkers en zieken-gehandicapten te pluimen .. NVA-OVLD rijden voor werkgevers-multinationals en de rijken onder ons! Zie je ook aan het gevoerde beleid van de afgelopen vijf jaar zowel Federaal als Vlaams. Indexsprong,pensioenleeftijd van 65 jaar naar 67 jaar voor minder pensioen, de elektriciteit is sinds deze regering liefst viermaal verhoogd btw oa van 6% naar 21% gevolg elektriciteit 40% duurder geworden, de gas-waterfactuur is ook met 20-30% gestegen de voorbije 5 jaar, duurder studeren, duurder kinderopvang, ieder jaar openbaar vervoer duurder geworden, ingrepen in de werkloosheid, zorgverzekering van 25 euro naar 50 euro gevoerd, accijnzen verhoogd, suikertaks .. nog dit deze regering heeft niks waar gemaakt hetgeen ze beloofde of bitter weinig buiten de 30000 vaste jobs die bijgecreeerd zijn! De armoede is gestegen ook in Vlaanderen Homans wou het halveren tegen 2019 het is maar enkel toegenomen en logisch ook met de maatregelen en belastingen, het stokpaardje van De Wever tegen 2018 nl begroting in evenwicht niks van in huis gekomen integendeel een gat in de begroting van 8,5 miljard euro, minder vreemdelingen haha onder Theo de voorbije vier jaar bijna 500000 bijgekomen, IEDEREEN zou erop vooruitgaan winnen aan koopkracht wat blijkt de meeste landgenoten gingen erop achteruit .. dikke buis deze Zweedse regering en hopelijk geen vervolg na 26 mei 2019 of we worden nog meer geplukt en de SZ nog verder uitgekleed lees oa beperking werkloosheidsuitkering, kilometerheffing let op die komt er hoor waardoor de werkende zonder bedrijfswagen gesjost worden lees betalen voor te mogen gaan werken een jaarlijks belastingsbriefje ..

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Thu Apr 25, 2019 9:33 pm

ozzy105 wrote:
Thu Apr 25, 2019 5:07 pm
Vergaaneglorie wrote:
Mon Apr 08, 2019 11:07 pm
Men zoekt naar alles om de werkende,gepensioneerden en steuntrekkenden lees werklozen,ocmw-steuntrekkers en zieken-gehandicapten te pluimen .. NVA-OVLD rijden voor werkgevers-multinationals en de rijken onder ons! Zie je ook aan het gevoerde beleid van de afgelopen vijf jaar zowel Federaal als Vlaams. Indexsprong,pensioenleeftijd van 65 jaar naar 67 jaar voor minder pensioen, de elektriciteit is sinds deze regering liefst viermaal verhoogd btw oa van 6% naar 21% gevolg elektriciteit 40% duurder geworden, de gas-waterfactuur is ook met 20-30% gestegen de voorbije 5 jaar, duurder studeren, duurder kinderopvang, ieder jaar openbaar vervoer duurder geworden, ingrepen in de werkloosheid, zorgverzekering van 25 euro naar 50 euro gevoerd, accijnzen verhoogd, suikertaks .. nog dit deze regering heeft niks waar gemaakt hetgeen ze beloofde of bitter weinig buiten de 30000 vaste jobs die bijgecreeerd zijn! De armoede is gestegen ook in Vlaanderen Homans wou het halveren tegen 2019 het is maar enkel toegenomen en logisch ook met de maatregelen en belastingen, het stokpaardje van De Wever tegen 2018 nl begroting in evenwicht niks van in huis gekomen integendeel een gat in de begroting van 8,5 miljard euro, minder vreemdelingen haha onder Theo de voorbije vier jaar bijna 500000 bijgekomen, IEDEREEN zou erop vooruitgaan winnen aan koopkracht wat blijkt de meeste landgenoten gingen erop achteruit .. dikke buis deze Zweedse regering en hopelijk geen vervolg na 26 mei 2019 of we worden nog meer geplukt en de SZ nog verder uitgekleed lees oa beperking werkloosheidsuitkering, kilometerheffing let op die komt er hoor waardoor de werkende zonder bedrijfswagen gesjost worden lees betalen voor te mogen gaan werken een jaarlijks belastingsbriefje ..
Echte idioten zitten daar in brussel :shock: doe zoals zwitserland, oostenrijk alle buitenlanders een vignet ......... al is het maar voor 1 maal in belgie te komen, geen kompassie, dat hebben die ook niet met ons!
maar nee weer bij de arme belgskes zelf gaan halen!
A12 van boom tot antwerpen een ramp heel de dag door, die kan het gewoon niet meer slikken al 20 jaar lang! maar hoor ze al meer als 20 jaar roepen dat ze die volledig gingen heraanleggen..................... niks dus en nu weten ze het niet meer .....radeloos staan de dikbetaalde ingenjeurekes er bij! en maar wekelijks aan de lichten prutsen met als gevolg nog langere elendige filles in de zijstraten.
26 mei ik hoop en wil geen LINKS groepje met zetels want dan gaan we terug in de grotten leven!
Waterschaarste en die is erger dan we denken! al verschillende jaren achter elkaar VEEL TE WEINIG regen en zeker sneeuw( zakt stillekes in de grond bij ontdooiing) wat doen ze er aan? NIKS moest al lang in grote velden buffers met zinkputten aangelegd zijn ........... ach ik stop want maak me er veel te druk in in die kiekkens :(

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Apr 25, 2019 10:31 pm

Vergaaneglorie volledig ééns met je, wel een kleine kanttekening betreffende Links het is en wordt kiezen tussen de pest en cholera. Kies je voor NVA en of OVLD kies je voor nog meer uitpersing van de onderste laag van de bevolking, werkenden incluis toch de kleinverdiener en of alleenstaande werkenden! Moet je niet aan twijfelen, de beperking werkloosheidsuitkering in tijd zal gerealiseerd worden met gevolgen vandien .. bv wordt maar ééns als 50+ werkloos en je hebt de pech en de kans is niet ondenkbeeldig langer dan twee jaar werkzoekende te zijn gevolg je kan naar het OCMW voor een leefloon wanneer je dan eigenaar bent van een huisje of app waar je 20-30 jaar voor gewerkt hebt sturen ze je terug zonder één euro naar huis want dan zal het zijn 'ja meneer éérst uw huis verkopen en gaan huren en wanneer je centen op zijn kom dan nog ééns terug' .. daar staan velen niet bij stil+ degene die geen eigendom hebben kunnen aanspraak maken maar je verschuift wel enkel het probleem werkloosheidsuitkering richting OCMW-uitkering .. vestzak-broekzak... stem je voor een Linkse partij stem je voor meer vreemdelingen met gekende gevolgen vandien die we nu al tientallen jaren kennen nl samenlevingsproblemen en onze SZ die aan het ineenstuiken is. Nu onder Franken zijn er de voorbije vijf jaar bijna ook al 500000 vreemdelingen binnengekomen ..

Locked