Culinair topic
Re: Culinair topic
net naar San-ming geweest op de herentalsebaan.... lekker, verzorgt en vriendelijke mensen justho je moet daar eens gaan echt top hoor!
- Justhomuch
Merci voor de tip! Wij bestelden tot nu toe altijd bij Diamond Garden (rotonde richting Drakenhoflaan)ozzy105 wrote: ↑Thu Dec 31, 2020 7:33 pmnet naar San-ming geweest op de herentalsebaan.... lekker, verzorgt en vriendelijke mensen justho je moet daar eens gaan echt top hoor!
Wij komen áltijd terug!
Ook niet slecht maar San-ming toch iets beter. Ondanks ik naar aartselaar ben verhuisd blijf ik daar gaan tegen dat we terug thuis zijn op ongeveer 15-20 minuten nog steeds warm dus... frituur op de herentalsebaan bij de Marc recht over kerkhof mis ik zijn zelfgemaakte bitterballen, goulash, stoofvlees en vol-au-vent en frietjes... Ga ik toch nog eens plegen eten we wel in de auto op wanneer we niet binnen kunnen eten na de coronatijd. Hoe valt het trouwens mee in jullie nieuwe buurt?
- Justhomuch
Leuke buurt, leuke wandelingen ook met de hond.ozzy105 wrote: ↑Thu Dec 31, 2020 7:46 pmOok niet slecht maar San-ming toch iets beter. Ondanks ik naar aartselaar ben verhuisd blijf ik daar gaan tegen dat we terug thuis zijn op ongeveer 15-20 minuten nog steeds warm dus... frituur op de herentalsebaan bij de Marc recht over kerkhof mis ik zijn zelfgemaakte bitterballen, goulash, stoofvlees en vol-au-vent en frietjes... Ga ik toch nog eens plegen eten we wel in de auto op wanneer we niet binnen kunnen eten na de coronatijd. Hoe valt het trouwens mee in jullie nieuwe buurt?
Die frituur over het kerkhof bedoel je daar “de zoeten inval” mee?
Wij komen áltijd terug!
neen justho heet frituur d'ester op de herentalsebaan 545 Deurne.Justhomuch wrote: ↑Fri Jan 01, 2021 12:52 pmLeuke buurt, leuke wandelingen ook met de hond.ozzy105 wrote: ↑Thu Dec 31, 2020 7:46 pmOok niet slecht maar San-ming toch iets beter. Ondanks ik naar aartselaar ben verhuisd blijf ik daar gaan tegen dat we terug thuis zijn op ongeveer 15-20 minuten nog steeds warm dus... frituur op de herentalsebaan bij de Marc recht over kerkhof mis ik zijn zelfgemaakte bitterballen, goulash, stoofvlees en vol-au-vent en frietjes... Ga ik toch nog eens plegen eten we wel in de auto op wanneer we niet binnen kunnen eten na de coronatijd. Hoe valt het trouwens mee in jullie nieuwe buurt?
Die frituur over het kerkhof bedoel je daar “de zoeten inval” mee?
Ha, daar zelf nog nooit geweest. Al wel vaak voorbij gereden.Justhomuch wrote: ↑Thu Dec 31, 2020 7:36 pmMerci voor de tip! Wij bestelden tot nu toe altijd bij Diamond Garden (rotonde richting Drakenhoflaan)
Hier gaat den overschot van de ovenhapjes den oven in
- Justhomuch
Frieten met ne steak en pepersaus achter de kiezen
Everzwijn vanavond Kwestie van het weekend goed te beginnen.
- Justhomuch