Allerlei
Re: Allerlei
Net voor niks naar den Brico gereden. Wou een vuurkorf aanschaffen maar mocht uiteraard niet verkocht worden nu. Dom van mij, maar toch serieus gevloekt 

- Justhomuch
- Justhomuch
Wat een triestig nieuws. Erg jong nog. Die foto's van in Napels zijn wel heerlijk. Prachtig eerbetoon.
Net m'n vinyltegels naar binnen gesleept. Ik weet weer wat doen dit weekend
Had trouwens wat offertes uitgestuurd op een bureaublad op maat te laten zagen, maar dat valt toch heel hard tegen qua prijs. Ga het zelf proberen denk ik.

Had trouwens wat offertes uitgestuurd op een bureaublad op maat te laten zagen, maar dat valt toch heel hard tegen qua prijs. Ga het zelf proberen denk ik.
- Justhomuch
Na bijna 3 maand nog altijd onze kraan van het bad niet binnen, 3 keer met Alsan zelf moeten bellen voordat’k nog maar iets wist, het zal dus nog ff stinken worden 

Wij komen áltijd terug!
3 maand?? Dat mag een ferme kraan zijnJusthomuch wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 10:10 amNa bijna 3 maand nog altijd onze kraan van het bad niet binnen, 3 keer met Alsan zelf moeten bellen voordat’k nog maar iets wist, het zal dus nog ff stinken worden![]()

- Justhomuch
Erg snel zijn ze daar in Italië niet, en maar parapluutjes opentrekken bij Alsan, chance dat ik zo nen brave mens ben!Flor wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 11:30 am3 maand?? Dat mag een ferme kraan zijnJusthomuch wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 10:10 amNa bijna 3 maand nog altijd onze kraan van het bad niet binnen, 3 keer met Alsan zelf moeten bellen voordat’k nog maar iets wist, het zal dus nog ff stinken worden![]()
![]()

Wij komen áltijd terug!
-
Te braaf denk ikJusthomuch wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 12:57 pmErg snel zijn ze daar in Italië niet, en maar parapluutjes opentrekken bij Alsan, chance dat ik zo nen brave mens ben!Flor wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 11:30 am3 maand?? Dat mag een ferme kraan zijnJusthomuch wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 10:10 amNa bijna 3 maand nog altijd onze kraan van het bad niet binnen, 3 keer met Alsan zelf moeten bellen voordat’k nog maar iets wist, het zal dus nog ff stinken worden![]()
![]()
![]()