Optredens
- Justhomuch
Re: Optredens
Ik had graag Basement gezien (punkrock meets 90s shoegaze) maar wat veel gele voor 1 band.KRKN wrote: ↑Sat Aug 10, 2019 1:11 pmHoor ik hier enig leedvermaak?Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 2:01 pmEn gratis doucheJusthomuch wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 11:28 am
Heeft ook zen charmes, en je wordt niet uit je tent gebakken![]()
![]()
Chance dat ik maandag congé gepakt heb. Hopelijk vind ik nog ergens bottinnen.
A propos: Wel een topaffiche vind ik, dit jaar. Zware fan van The National (dus voor mij stoort het helemaal niet dat ze twee keer aantreden). Verder veel zin in Jon Hopkins ook.
Wij komen áltijd terug!
Caribou naar Nuits Botanique. Daar ga ik nog wel een ticketje voor aanschaffen 
Verder ferm aant twijfelen voor James Blake.

Verder ferm aant twijfelen voor James Blake.
Gisteren Whispering Sons in den AB gaan zien. Serieus onder den indruk.
- Justhomuch
Onderschatte band denk ik, ken er zelf maar 1 nummer van (werd meermaals op stubru gedraaid).
Wij komen áltijd terug!
In februari naar Tenacious D... Kijk er wel naar uit. Beloofd een topavondje te worden 

Hola, meteen voor het grote volk. Wist niet dat die zo bekend waren.
Ik boek binnekort m'n tickets voor best kept secret trouwens

Ja zijn toch wel eerder een cultgroep geworden. Probleem is dat ze 1 keer om de zoveel jaar eens komen en dat alles dan op 5minuten is uitverkocht. Ik heb ze nu kunnen verkrijgen voor ze officiëel te koop waren...
Trouwens best al wel een goede affiche op best kept secret Lijkt me
Trouwens best al wel een goede affiche op best kept secret Lijkt me

Yes, ik ben zware fan van The National en zeker van Massive Attack, dus voor mij is het er met de headliners al boenk op. Maar zelfs los van de namen ist een van de tofste festivals die er is, denk ik.Zovko wrote: ↑Sun Dec 15, 2019 5:35 pmJa zijn toch wel eerder een cultgroep geworden. Probleem is dat ze 1 keer om de zoveel jaar eens komen en dat alles dan op 5minuten is uitverkocht. Ik heb ze nu kunnen verkrijgen voor ze officiëel te koop waren...
Trouwens best al wel een goede affiche op best kept secret Lijkt me![]()