Allerlei
-
Re: Allerlei
Planten zeker het 1ste jaar bij droogte zeer veel water geven om de paar dagen.Zovko wrote: ↑Thu Aug 13, 2020 10:51 pmHier hetzelfde , de helft van wat ik gepland heb int voorjaar is kapotVergaaneglorie wrote: ↑Thu Aug 13, 2020 8:12 pmAmai zie maar eens naar de planten hier, alles dor.Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 13, 2020 7:28 pmHier heeft het ff fel geregend, in de Kempen serieus wat wateroverlast zo blijkt.
Een Duffel kan schijnt wel lang zonder water he
Ik geef zeer veel grondwater of ik had niks meer in leven.
Justhomuch: is dit een goeie dezl denkt e?
https://www.gamma.be/nl/assortiment/lev ... /p/B580218
En ivm kwaliteit: twee lagen (na primer) genoeg denkt ge?
- Justhomuch
Levis is sowieso goed, maar ook wel een heel duur merk, bij de verfverk in Schoten kan je volgens mij als particulier wel goeie deals doen.KRKN wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 7:42 pmJusthomuch: is dit een goeie dezl denkt e?
Wij komen áltijd terug!
Wanneer betrekken jullie nu de nieuwe woonst in Berchem en Borsbeek?
Binnen een dikke twee weken krijgen we de sleutels dan nog een tweetal weken er wzt in werken en dan er ook effectief in wonen. Heel veel goesting in!
Nu dus m’n dagen aant vullen met dozen vullen en de vriendin er van te overtuigen om niet teveel mee te verhuizen
- Justhomuch
Wij zijn er al ff in bezig, 2 deuren eruit en dicht gemaakt, kap en slijpwerk voor de elec volledig gedaan nu alles aan’t bijsmeren en morgen komt den electricien, gisteren nog alle kabels getrokken dus veel werk gaat die mens niet meer nodig hebben. Den 21ste september tekenen we de akte voor van ons appartement dus dan moeten we er ook uit, tegen dan hoop ik niet meer in een bouwwerf te wonen maar het zal een nipte worden.
Wij komen áltijd terug!
Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 23, 2020 2:12 pmWij zijn er al ff in bezig, 2 deuren eruit en dicht gemaakt, kap en slijpwerk voor de elec volledig gedaan nu alles aan’t bijsmeren en morgen komt den electricien, gisteren nog alle kabels getrokken dus veel werk gaat die mens niet meer nodig hebben. Den 21ste september tekenen we de akte voor van ons appartement dus dan moeten we er ook uit, tegen dan hoop ik niet meer in een bouwwerf te wonen maar het zal een nipte worden.
was er zoveel werk justho om te updaten? Hopelijk verloopt alles naar wens!Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 23, 2020 2:12 pmWij zijn er al ff in bezig, 2 deuren eruit en dicht gemaakt, kap en slijpwerk voor de elec volledig gedaan nu alles aan’t bijsmeren en morgen komt den electricien, gisteren nog alle kabels getrokken dus veel werk gaat die mens niet meer nodig hebben. Den 21ste september tekenen we de akte voor van ons appartement dus dan moeten we er ook uit, tegen dan hoop ik niet meer in een bouwwerf te wonen maar het zal een nipte worden.
- Justhomuch
Zo goed als alles eigenlijk, thx we doen ons best!ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 23, 2020 2:50 pmwas er zoveel werk justho om te updaten? Hopelijk verloopt alles naar wens!Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 23, 2020 2:12 pmWij zijn er al ff in bezig, 2 deuren eruit en dicht gemaakt, kap en slijpwerk voor de elec volledig gedaan nu alles aan’t bijsmeren en morgen komt den electricien, gisteren nog alle kabels getrokken dus veel werk gaat die mens niet meer nodig hebben. Den 21ste september tekenen we de akte voor van ons appartement dus dan moeten we er ook uit, tegen dan hoop ik niet meer in een bouwwerf te wonen maar het zal een nipte worden.
Wij komen áltijd terug!