Optredens
Re: Optredens
Goh, ticketswap in de gaten houden een weekje voor het optreden en het lukt wel hoor. Voor Brussel werden er last minute nog erg veel aangeboden.
-
En wat vragen ze, het dubbele zekers?
Nee hoor, vaak valt dat erg goed mee (richting 5 euro boven verkoopprijs).
Omgekeerd kunt ge soms ook goeie zaakjes doen bij optredens die niet uitverkopen

- Justhomuch
21 juli naar een optreden in een nieuwe venue “De Nor” in’t Middelheim park, benieuwd wel.
Wij komen áltijd terug!
Ik me laten overtuigen om naar Whispering Sons te gaan zien in den AB. Ken daar weinig of niks van, maar naart schijnt meer dan behoorlijk.
Verder volgend weekend Sfinks opt programma staan. Vlak bij de deur en altijd plezant
Verder volgend weekend Sfinks opt programma staan. Vlak bij de deur en altijd plezant

Vergeten te melden, vorige week CPEX meegepikt. Grote meneren 

Volgend weekend Pukkelpop, en de voorspelling geeft 4 dagen regen 

- Justhomuch
-
En gratis doucheJusthomuch wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 11:28 amHeeft ook zen charmes, en je wordt niet uit je tent gebakken![]()

Hoor ik hier enig leedvermaak?Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 2:01 pmEn gratis doucheJusthomuch wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 11:28 amHeeft ook zen charmes, en je wordt niet uit je tent gebakken![]()
![]()

A propos: Wel een topaffiche vind ik, dit jaar. Zware fan van The National (dus voor mij stoort het helemaal niet dat ze twee keer aantreden). Verder veel zin in Jon Hopkins ook.