Allerlei
Re: Allerlei
Men wasmachine om zeep, zo blijkt. Al heel de voormiddag mee liggen sukkelen. Niet de start van het weekend dat ik voor ogen had 

- Justhomuch
- Justhomuch
Vanavond de grote jan gaan uithangen in The Jane, ben is benieuwd 

Wij komen áltijd terug!
Hola, ben benieuwd! Zouk ook graag is doen.Justhomuch wrote: ↑Wed Nov 27, 2019 11:41 amVanavond de grote jan gaan uithangen in The Jane, ben is benieuwd![]()
Ik vanavond zaalvoetbalmatch tegen de ploeg van men broer. Van levensbelang met oog op een goed verloop van de feestdagen

- Justhomuch
Great succes!KRKN wrote: ↑Wed Nov 27, 2019 5:33 pmHola, ben benieuwd! Zouk ook graag is doen.Justhomuch wrote: ↑Wed Nov 27, 2019 11:41 amVanavond de grote jan gaan uithangen in The Jane, ben is benieuwd![]()
Ik vanavond zaalvoetbalmatch tegen de ploeg van men broer. Van levensbelang met oog op een goed verloop van de feestdagen![]()
Wij komen áltijd terug!
Beter dan mijn zaalvoetbal vermoedelijk :p tegenstander had foute zaal geboekt dus zaten op een mini zaaltje te klooien.Justhomuch wrote: ↑Wed Nov 27, 2019 5:39 pmGreat succes!KRKN wrote: ↑Wed Nov 27, 2019 5:33 pmHola, ben benieuwd! Zouk ook graag is doen.Justhomuch wrote: ↑Wed Nov 27, 2019 11:41 amVanavond de grote jan gaan uithangen in The Jane, ben is benieuwd![]()
Ik vanavond zaalvoetbalmatch tegen de ploeg van men broer. Van levensbelang met oog op een goed verloop van de feestdagen![]()
- Justhomuch
KRKN wrote: ↑Thu Nov 28, 2019 7:20 amBeter dan mijn zaalvoetbal vermoedelijk :p tegenstander had foute zaal geboekt dus zaten op een mini zaaltje te klooien.

Het was goed! Heb enkel het idee dat de ster in details zit waar een leek als ik geen verstand van heb.
Wij komen áltijd terug!
Maar kan het tippen aan de courgettesoep die ik net op tafel heb weten toveren?
Kwestie van nog wat warms naar binnen te hebben voor af te zakken naar 't Lisp. Het is een bitterkoude maar mooie dag. De avond kan echter nog veel schoner worden

Kwestie van nog wat warms naar binnen te hebben voor af te zakken naar 't Lisp. Het is een bitterkoude maar mooie dag. De avond kan echter nog veel schoner worden

- Justhomuch
Hier is’t pompoensoep straks, dan voel ik mij wat minder schuldig als ik op den berg mijn burger’ke verorber en x aantal pinten in men kas slaag.
Wij komen áltijd terug!
Die logica kan ik helemaal volgenJusthomuch wrote: ↑Sat Nov 30, 2019 3:10 pmHier is’t pompoensoep straks, dan voel ik mij wat minder schuldig als ik op den berg mijn burger’ke verorber en x aantal pinten in men kas slaag.

Ik zak hier bijna naar 't station af om al wat vroeger naar Lier af te zakken en mezelf al mentaal voor te bereiden op de match. Met een paar pintjes