Het grote sporttopic
Re: Het grote sporttopic
Ikke gisteren 8.5km, ook terug zonder last van de knie!
Den deze voorzichtig 5 kilometerkes gedaan. Het deed zeer zonder handschoenen
Maar kijk, van al die keren in de kou op de Berg wekt men een zekere hardheid op

Maar kijk, van al die keren in de kou op de Berg wekt men een zekere hardheid op

- Justhomuch
Als je de koude op den berg kunt trotseren kan je alles aan.
Wij komen áltijd terug!
Ik herinner me nog de laatste match van de Lierse die ik zag voor het faillissement. Thuis tegen OHL, nog een waterkans, en dan in de sneeuw/regen alleen in een draak van een match op achterstand komen.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 11, 2021 8:22 pmAls je de koude op den berg kunt trotseren kan je alles aan.
- Justhomuch
2 jaar geleden thuis tegen Dender, helemaal alleen met de fiets gaan zien, was aan’t vriezen, draak van een match, mezelf vol moed moeten kappen in de socio voor ik de weg terug naar huis inzette.KRKN wrote: ↑Thu Feb 11, 2021 8:24 pmIk herinner me nog de laatste match van de Lierse die ik zag voor het faillissement. Thuis tegen OHL, nog een waterkans, en dan in de sneeuw/regen alleen in een draak van een match op achterstand komen.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 11, 2021 8:22 pmAls je de koude op den berg kunt trotseren kan je alles aan.
Wij komen áltijd terug!
Ge ziet, zo onderscheiden mannen zich van jongensJusthomuch wrote: ↑Thu Feb 11, 2021 9:17 pm2 jaar geleden thuis tegen Dender, helemaal alleen met de fiets gaan zien, was aan’t vriezen, draak van een match, mezelf vol moed moeten kappen in de socio voor ik de weg terug naar huis inzette.KRKN wrote: ↑Thu Feb 11, 2021 8:24 pmIk herinner me nog de laatste match van de Lierse die ik zag voor het faillissement. Thuis tegen OHL, nog een waterkans, en dan in de sneeuw/regen alleen in een draak van een match op achterstand komen.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 11, 2021 8:22 pmAls je de koude op den berg kunt trotseren kan je alles aan.

En dan met ijskoude handen nog een even koude pint naar binnen werken uiteraard

Nog eens op de fiets gekropen. Goed nat geworden 

1.5u gelopen zaterdag! Weinig last van de beentjes erna