Culinair topic
- Justhomuch
Re: Culinair topic
Super toevallig was dat vandaag nog aan’t denken, een maandje moet nog wel lukken.
Wij komen áltijd terug!
Het gaat best wel hoor. Alleen 's avonds snacken is wat lastiger gewordenJusthomuch wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 8:39 pmSuper toevallig was dat vandaag nog aan’t denken, een maandje moet nog wel lukken.

- Justhomuch
Frieten zijn toch niet afkomstig van een dier?KRKN wrote: ↑Wed Nov 18, 2020 7:38 pmHet gaat best wel hoor. Alleen 's avonds snacken is wat lastiger gewordenJusthomuch wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 8:39 pmSuper toevallig was dat vandaag nog aan’t denken, een maandje moet nog wel lukken.Gisteren wel gezondigd met een goei pak friet.
Wij komen áltijd terug!
Nee, maar je frituurvet kan wel van dierlijke oorsprong zijn.
En in de meeste sausen zit ook waarschijnlijk wel iets in van dierlijke oorsprong.
En in de meeste sausen zit ook waarschijnlijk wel iets in van dierlijke oorsprong.
- Justhomuch
Volgens mij hebben ze bij de meeste frieturen al plantaardig vet, zeker bij krkn in de buurt met al die hipsters uit Berchem 

Wij komen áltijd terug!
Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 19, 2020 7:53 pmVolgens mij hebben ze bij de meeste frieturen al plantaardig vet, zeker bij krkn in de buurt met al die hipsters uit Berchem![]()
Touché

Dit weekend de vegan pizza van de pizza hut eens checken.
- Justhomuch
Nee, maar ik twijfel wel. Ziet er goed uit

Fazant in huis gehaald voor kerstavond