Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Hangt wat van de soort af, niet elk product is top idd.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 8:13 pmHoutverf satin, nu kwaliteit betaal je voor mss idd wat TE maar ik betaal wat liever meer dan na zoveel jaar terug te moeten beginnen.Justhomuch wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 6:57 pmVind persoonlijk Boss nogal overpriced, maar is idd wel goeie verf. Welke heb je gebruikt? Was beits trouwens dat ik gezet had.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 5:59 pm
Ik altijd Boss verf, grondlaag solvent en afwerking 2x watergedragen verf.Nu al 13 jaar geleden en heel de dag zon, verf nog steeds goed.
Nu die sikkens heb ik ook voordien op mijn ramen staan is toch wel redelijk snel het beste af vind ik.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Iemand een idee waar je plastieken profielen vindt om ytong blokken in te schuiven? Is voor een deurgat dicht te maken. Ben al langs Brico en Makro (drive in bouw) geweest en nergens te vinden. Volgens mij kan Vergaaneglorie mij wel helpen
Wij komen áltijd terug!
-
Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 13, 2020 4:48 pmIemand een idee waar je plastieken profielen vindt om ytong blokken in te schuiven? Is voor een deurgat dicht te maken. Ben al langs Brico en Makro (drive in bouw) geweest en nergens te vinden. Volgens mij kan Vergaaneglorie mij wel helpen

Amai, serieus wat hagel hier. Het blijft echter nog heel warm hier..
-
Maar ik lees deurgat, dat is simpel he een lange rei van ene muur naar andere en telkens je een rij het geplaats uitpassen en bijtikken met de rei 

- Justhomuch
Heb er gevonden bij de gamma, morgen is gaan zien.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Aug 13, 2020 5:48 pmMaar ik lees deurgat, dat is simpel he een lange rei van ene muur naar andere en telkens je een rij het geplaats uitpassen en bijtikken met de rei![]()
Hier mag het lelijk doen van mij, serieus gehad met die hitte...
Wij komen áltijd terug!
-
Tot nu toe weeral niets hier in Duffel, 1 van de droogste plaatsen van Belgie de afgelopen 3 jaar is ergens gelezen.
- Justhomuch
Hier heeft het ff fel geregend, in de Kempen serieus wat wateroverlast zo blijkt.
Een Duffel kan schijnt wel lang zonder water he
Wij komen áltijd terug!
-
Amai zie maar eens naar de planten hier, alles dor.Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 13, 2020 7:28 pmHier heeft het ff fel geregend, in de Kempen serieus wat wateroverlast zo blijkt.
Ik geef zeer veel grondwater of ik had niks meer in leven.
Hier hetzelfde , de helft van wat ik gepland heb int voorjaar is kapotVergaaneglorie wrote: ↑Thu Aug 13, 2020 8:12 pmAmai zie maar eens naar de planten hier, alles dor.Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 13, 2020 7:28 pmHier heeft het ff fel geregend, in de Kempen serieus wat wateroverlast zo blijkt.
Ik geef zeer veel grondwater of ik had niks meer in leven.