Allerlei
-
Re: Allerlei
ozzy105 wrote: ↑Sun Jul 12, 2020 10:40 pmOei dat is minder dan wij hebben nooit zonder hond gevallen aangezien we altijd minstens twee honden hadden. Momenteel hebben we een boxer van 11 jaar en een dwergschnauzer van 3 jaar. Ik heb er al de laatste 30 jaar 5 woefkes moeten afgeven het blijft zwaar vallen enige troost we hebben ze ergens nog aangezien we laten cremeren en terug in een urne mee naar huis nemen. Van honden krijg je zoveel terug echte liefde en vriendschap kan je van veel mensen niet zeggen.
Nee 2 was te veel omdat deze zeer groot en sterk was, dominant, reu en roedelbeschermer.
Onze Beau is op een mooie plaats in de tuin ten grave gedragen.
boxers worden gemiddeld 11 niet? nu ik ga je geen bang aan jagen want honden leven enkele jaren langer als ze goed zitten.
Gemiddelde leeftijd 9-12 jaar boxers zijn gevoelig oor tumoren. Onze vorige boxer is dag op dag 9 jaar oud geworden had een gezwel in de hersenen vlak boven de oogkas. Operatie laten uitvoeren en we hebben haar nog 11 maanden gehad waarvan 9 maanden in redelijke gezondheid maar toen begon de miserie kreeg regelmatig evenwichtstoornissen uiteindelijk in slaap moeten doen. Ik besef goed dat ik onze huidige Dame niet meer zolang in ons midden zal hebben de ene dag is het goede de andere dag weer minder wij genieten nu elke dag die nog komt met haar. Afscheid zal weer pijnlijk worden gelukkig hebben we dan nog onze dwergschnauzer.
Veel hondenliefhebbers hier precies. Zelf meer ne kattenmens moet ik zeggen
Schaf me er waarschijnlijk (na de verhuis) één aan. Ga wel moeten zien dewelke, aangezien m'n vriendin er nogal allergisch aan is.

Schaf me er waarschijnlijk (na de verhuis) één aan. Ga wel moeten zien dewelke, aangezien m'n vriendin er nogal allergisch aan is.
- Justhomuch
Hier 4 anti allergische hondjes. Allemaal poedels, ze ruiven ook niet. Heb men madam 2 jaar geleden serieus moeten overtuigen. Ze had enorm veel schrik van honden, zelfs van de kleinste Chihuahua. Heb ze toen is meegenomen om een pup te aaien en ze was er meteen op verliefd. Dat was de eerste, 6maand later de tweede en paar maand geleden nog 2 herplaatser is huis genomen. Nu lopen er hier dus 4 in huis rond
vroeger toen ik jong was een dwergpoedel gehad nu een dwergschnauzer omwille het ook een anti allergische hond is.Zovko wrote: ↑Tue Jul 14, 2020 12:30 amHier 4 anti allergische hondjes. Allemaal poedels, ze ruiven ook niet. Heb men madam 2 jaar geleden serieus moeten overtuigen. Ze had enorm veel schrik van honden, zelfs van de kleinste Chihuahua. Heb ze toen is meegenomen om een pup te aaien en ze was er meteen op verliefd. Dat was de eerste, 6maand later de tweede en paar maand geleden nog 2 herplaatser is huis genomen. Nu lopen er hier dus 4 in huis rond
Serieuze spijt dat ik de brug niet gemaakt heb vandaag.
- Justhomuch
Vandaag en morgen gewoon werken hier hoor, het schoon leven is gedaan

Wij komen áltijd terug!
Goeie start dus gepakt als zelfstandige?Justhomuch wrote: ↑Mon Jul 20, 2020 8:32 pmVandaag en morgen gewoon werken hier hoor, het schoon leven is gedaan![]()
- Justhomuch
Eerst een maand in onderaanneming bezig, vanaf volgende maand men eigen werken
Wij komen áltijd terug!