Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Wat vraag je per uur?Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 3:49 pmwas je maar aant jennen hihihiJusthomuch wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 1:03 pmHet geen jij hebt gedaan kan ik simpelweg niet, ben geen handige harry. Juist het slijpen enzo doe ik zelf, maar van leidingen en elektriciteit enzo blijf ik af.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 12:13 pm
loool veel geld hebben is een raar beestje niet?ale man kan je je niet opladen voor +- 8000 euro op 1 week te verdienen? heb er net 7 dagen over gedaan de "vakman" doet er ook zo lang bijna over hoor.
is niet moeilijk hoor, logisch nadenken en op youtube gaan kijken lost al veel op.
https://www.kei-goed.be/foto links is mijn creatie van johan V kei-goed.be

Wij komen áltijd terug!
Merci! Yes, dus eind goed al goed

Normaal kan ik er van september in.
- Justhomuch
Proost! Ik hoop voor mij dit weekend van ‘t zelfde

- Justhomuch
Morgen men aller laatste dag werken voor het bedrijf waar mijn carrière begonnen is, na 9,5 jaar, gaat raar doen.
Wij komen áltijd terug!
Snap ik, amai. Das toch al een hele tijd.Justhomuch wrote: ↑Sun Jun 21, 2020 9:31 pmMorgen men aller laatste dag werken voor het bedrijf waar mijn carrière begonnen is, na 9,5 jaar, gaat raar doen.
Succes!
-
Kan een opluchting zijn ook, ben zo al eens na 20 jaar vertrokken op mijn werk. Als het niet meer klikt beter vertrekken want anders toch maar tegen je goesting gaan elke dag.Justhomuch wrote: ↑Sun Jun 21, 2020 9:31 pmMorgen men aller laatste dag werken voor het bedrijf waar mijn carrière begonnen is, na 9,5 jaar, gaat raar doen.
- Justhomuch
Onze baas was het wat beu denk ik, kon overgaan naar zijn broer maar al men encienniteit kwijt dus vriendelijk voor bedankt. Deze week alles regelen om zelfstandig te worden, toch ook mooie vooruitzichten.
Wij komen áltijd terug!
-
In? badkamers plaatsen en tegelsJusthomuch wrote: ↑Mon Jun 22, 2020 1:46 pmOnze baas was het wat beu denk ik, kon overgaan naar zijn broer maar al men encienniteit kwijt dus vriendelijk voor bedankt. Deze week alles regelen om zelfstandig te worden, toch ook mooie vooruitzichten.

Jep, kan een mooie stap worden denk ik. Als het een beetje draait kan dat zelfs ne grote stap vooruit zijn.Justhomuch wrote: ↑Mon Jun 22, 2020 1:46 pmOnze baas was het wat beu denk ik, kon overgaan naar zijn broer maar al men encienniteit kwijt dus vriendelijk voor bedankt. Deze week alles regelen om zelfstandig te worden, toch ook mooie vooruitzichten.
Vandaag voor het eerst terug 'fysiek' gaan werken. Toch maar bizar om na 13 weken terug onder de mensen te komen